خشکی بیش از حد ناخن
خشکی بیش از حد ناخن

فوايد لاك ناخن + معرفي بهترين مارك‌هاي لاك ناخن

درباره فواید لاک ناخن چه می‌دانید؟ استفاده از لاک ناخن چه فوایدی می‌تواند داشته باشد؟ بهترین مارک‌های لاک ناخن کدام‌ها هستند؟ در این مقاله سعی شده است تا درباره اثرات مثبت لاک لاک ناخن بطور کامل صحبت شود و بهترین برندهای لاک ناخن ایرانی و خارجی معرفی شود. زنان آراسته‌ای که به آرایش و زیبایی صورت خود اهمیت می‌دهند، علاوه بر محصولات آرایشی صورت و … به زیبایی ناخن خود و لاک ناخن نیز اهمیت زیادی می‌دهند. این بانوان همیشه با لاک‌های براق یا مات و مدل‌های زیبا، آرایش کلی و ظاهر خود را زیباتر می‌کنند. در این میان اکثریت بانوان به این معتقدند که خرید لاک و یا استفاده از آن فقط جنبه زیبایی دارد، ولی بهتر است با فواید لاک ناخن نیز آشنا شوید.

درست است که بیشتر خانم‌ها از لاک برای زینت دادن به ناخن‌های خود استفاده می‌کنند و علت این کار را زیبایی ناخن و جذاب‌تر کردن دست‌هایشان می‌دانند، ولی جالب است بدانید که لاک زدن فوایدی هم دارد که ممکن است بصورت غیرمستقیم بر روی فرد اثر بگذارد. در بیشتر مواقع با فکر کردن و صحبت کردن درباره لاک ناخن، از مضرات و عوارض لاک ناخن گفته می‌شود که در اثر استفاده از لاک غیراستاندارد برای ناخن ایجاد می‌شود. ولی بهتر است در ادامه با اثرات مثبت لاک زدن نیز صحبت شود و بهترین برندها معرفی شود.

جلوگیری از خشکی بسیار زیاد ناخن

یکی از اثرات مثبت لاک ناخن، این است که با لاک زدن از شکستگی و بد شکل شدن ناخن جلوگیری می‌شود. همچنین با لاک زدن می‌توانید مانع خشک شدن بیش از حد ناخن شوید. لاک زدن بهترین راه برای مرطوب نگه داشتن ناخن است که به ناخن اجازه خشک شدن نمی‌دهد. نکته‌ای که در اینجا حائز اهمیت است، این است که هر لاکی نمی‌تواند مناسب ناخن شما باشد. در انتخاب و خرید لاک ناخن بهتر است به فکر سلامتی ناخن خود باشید و بهترین برند لاک را خریداری کنید. لاک‌های مات و براق فرق زیادی با هم ندارند و در خرید لاک برند خوب نیازی به توجه و حساسیت بیش از حد به این موضوع نیست.

جلوگیری از عفونت‌های قارچی با استفاده از لاک زدن

تمامی بانوانی که نزد افراد حرفه‌ای می‌روند تا برایشان لاک بزند، آگاه هستند که قبل از لاک زدن حتما نیاز است تا از پدیکور و مانیکور استفاده شود. در پدیکور و مانیکور معمولا ابتدا اطراف ناخن تمیز شده و برای تقویت ناخن‌ها از کوتیکول استفاده می‌شود. روغن کوتیکول در واقع بهترین ماده برای جلوگیری از ابتلا به عفونت قارچی است که فرد در کنار لاک زدن از آن نیز بهره‌مند می‌شود. اخیراً ژل‌های ناخن نیز راهی بازار شده‌اند که عملکردی مانند روغن ناخن دارند. این ژل‌ها و روغن‌ها نه‌تنها ناخن و پوست اطراف آن را نرم و لطیف می‌کنند، بلکه جلوی ایجاد بیماری‌های قارچی در این ناحیه را می‌گیرند و سلامت ناخن و پوست اطراف آن را تضمین می‌کنند. پس یکی از فواید لاک ناخن، جلوگیری از ابتلا به عفونت قارچی ناخن است.

مضرات لاك ناخن، برق ناخن، لاك حرارتی چيست؟

عفونت قارچی ناخن
عفونت قارچی ناخن

افزایش استحکام ناخن با لاک زدن

ممکن است شما نیز جزو افرادی باشید که همیشه ناخن‌هایشان می‌شکند و از موضوع بسیار ناراحت می‌شوند. برای رفع این مشکل می‌توانید از لاک زدن استفاده کنید که بهترین راه است. از فواید لاک ناخن نیز همین مورد است و با لاک زدن استحکام ناخن بیشتر می‌شود. شاید در نظر اول فکر کنید این موضوع بی‌ربط است ولی لازم است بدانید که در کنار استفاده از لاک، از لاک پاک نیز استفاده زیادی می‌شود. لاک پاک‌کن‌هایی که امروزه در بازار عرضه می‌شود استاندارد و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر تولید شده‌اند. این لاک پاک‌کن‌ها دارای ویتامین‌های مناسب است که سبب تقویت ناخن می‌شود.

افزایش استحکام ناخن با لاک زدن
افزایش استحکام ناخن با لاک زدن

افزایش اعتماد به نفش با لاک زدن به ناخن‌ها

زیبایی همواره یکی از عوامل مهم در بالا رفتن اعتماد به نفس اشخاص است. در هنگامی که فرد تمایل به استفاده از تمامی توانایی خود برای زیبا نشان دادن ظاهر خود باشد، این کار را از طرق مختلف انجام خواهد داد. یکی از این راه‌ها که همه به سراغش می‌روند، لاک زدن و ست کردن آن با لباس و … است که می‌تواند زیبایی ظاهری فرد را دو برابر کند و وی را متفاوت جلوه دهد. امروزه علاوه بر لاک، طراحی ناخن نیز بسیار رواج یافته و در طرح‌های مختلف بر روی ناخن اجرا می‌شود. خود فرد نیز بوسیله شابلون‌های موجود در بازار می‌توانند اینکار را به راحتی انجام دهند.

معرفي بهترين مارك‌هاي لاك ناخن

در میان تعداد بی‌شمار لاک موجود در بازار، برخی از آن‌ها بسیار معروف و شناخته شده هستند که در ادامه معرفی شده‌اند.

لاک ناخن کالیستا

یکی از برندهای معروف در زمینه لاک، برند کالیستا می‌باشد که ایرانی است که این اواخر توانسته پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد. تقریبا در تمامی مغازه‌ها می‌توان انواع رنگ لاک با برند کالیستا را پیدا کرد. محصولات لاک این برند بسیار با کیفیت و قیمت مناسب بوده و طیف رنگی گسترده‌ای دارد. همین موضوع نیز سبب جذب مشتریان زیادی به این برند شده است و به عنوان یک برند خوب لاک ناخن شناخته می‌شود.

لاک ناخن کالیستا
لاک ناخن کالیستا

لاک ناخن گلدن رز

اگر به دنبال یک برند خارجی معروف در لاک ناخن هستید، به سراغ لاک‌های با برند گلدن رز بروید. البته این برند علاوه بر لاک، محصولات آرایشی متنوعی تولید کرده است. این برند بخصوص در زمینه انواع لاک‌های خارجی، برق ناخن، تاپ کات و سایر ابزار آرایشی مرتبط با ناخن بسیار رشد کرده و در لیست بهترین برندهای لاک ناخن قرار دارد. از خصوصیات بسیار مهمی که لاک‌های گلدن رز دارند و افراد را به سمت خود جذب می‌کند، رنگبندی زیبا، ماندگاری قابل قبول، قیمت مناسب، قلموی کاربردی و موارد بیشتر دیگر است.

لاک ناخن گلدن رز
لاک ناخن گلدن رز

لاک ناخن این لی

از دیگر برندهای معروف ایرانی که در زمینه تولید لاک، بسیار محبوب است مارک این لی می‌باشد. این برند از مواد اولیه طبیعی در تولید محصولات آرایشی و لاک ناخن استفاده می‌کند و به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی محبوب شده است. در لاک این برند از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است. این برند لاک‌های با رنگبندی بسیار متنوع مات و براق است که بسیار جذاب هستند و در فهرست بهترین مارک لاک ناخن ایرانی قرار دارند.

لاک ناخن با برند نوت

یکی از برندهای بسیار محبوب و پرطرفدار در ایران که بسیاری از مردم علاقمند به خرید لاک با این برند هستند، برند نوت است. این برند خارجی می‌باشد ولی در ایران علاقمندان زیادی دارد. لاک‌های با برند نوت دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند تنوع رنگ‌بندی زیاد، غلظت مناسب، دارای برس حرفه‌ای مناسب برای فرنچ، عدم نیاز به تمدید، ایجاد پوشش یکدست و صاف، خشک شدن سریع، عدم استفاده از مواد سرطان زا همچون تولوئن، فرمالدهید و کافور می‌باشد.

لاک ژل برند OPI

برند OPI یکی از شناخته‌شده ترین و بهترین برندهای لاک ژل است. لاک ژل های OPI در تعداد زیادی از سالن‌های مانیکور تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این لاک ژل می‌توان به کیفیت بالا، غلظت مناسب، رنگ‌بندی زیبا و متنوع و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. توجه داشته باشید که این لاک ژل برای خشک شدن به دستگاه uv نیاز دارد.

لاک ژل برند OPI
لاک ژل برند OPI

لاک ژل برند دبورا

یکی از بهترین و محبوب‌ترین برند لاک ژل خارجی، برند دبورا می‌باشد که علاوه بر محصولات آرایشی مرغوب، در زمینه لاک و لاک ژل نیز فعالیت دارد. تمامی لاک‌های این برند دارای کیفیت بالایی بوده و قیمت بیشتری نیز دارند. مدل Smalto  این لاک ژل ایتالیایی دارای قلموی Maxi Brush  است تا لاک زدن را برای افراد مبتدی آسان کند. لاک ژل‌های برند دبورا بسیار ماندگار هستند و برای خشک شدن به دستگاه uv نیاز ندارد. به همین علت هم مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و عده زیادی آن را بهترین برند لاک ناخن خارجی و همچنین بهترین برند لاک ژلیش می‌دانند.

لاک ژل برند دبورا
لاک ژل برند دبورا

لاک ژل الونسو

بعضی از مردم معتقدند که یک لاک ژل خوب حتما باید برند خارجی باشد. ولی یکی از بهترین لاک ژل‌های موجود در بازار برند ایرانی الونسو است که محصولات بسیار باکیفیتی را عرضه می‌کند. این برند ایرانی در تهیه مواد اولیه خود از مواد اروپایی استفاده می‌کند. محصولات این برند باکیفیت و قیمت مناسب هستند. از ویژگی‌های کاربردی این محصول می‌توان به تک مرحله‌ای بودن لاک زدن با این لاک ژل اشاره کرد.

لاک ژل الونسو
لاک ژل الونسو

لاک ژل بورژوا مدل Second1

همگی با نام برند بورژوا آشنا هستند. یکی از بهترین برندهای لاک ژل همین برند است. کیفیت و سابقه درخشان محصولات این برند نیاز به تعریف ندارد و برای همه آشناست. لاک ژلیش مدل Second1 یکی از محصولات این برند است که دارای ویژگی‌های زیر است: ساختار ژله‌ای، قلم مو مناسب، پوشش کامل ناخن، خشک شدن سریع در 1 ثانیه. این ویژگی‌های مطرح شده باعث شده تا نام برند بورژوا هم در فهرست بهترین مارک‌های لاک ژل قرار بگیرد.

آشنایی با بهترین مارک‌های تاپ کات ناخن

تاپ کات نوعی محلول بی‌رنگ مانند برق ناخن است که روی لاک معمولی یا لاک ژلیش زده می‌شود. استفاده از تاپ کات باعث می‌شود تا:

  • ماندگاری لاک روی ناخن بیشتر شود.
  • لاک شما لب پر نشود
  • لاک شما جلوه‌ای براق و زیبا پیدا کند.

جالب است بدانید که تا مدتی قبل، استفاده از تمامی انواع تاپ کات‌ها باعث می‌شد تا لاک شما نمایی براق و درخشان پیدا کند اما در سال‌های اخیر، نوع جدیدی از تاپ کات‌ها تولید شده‌اند که هدف آن‌ها ایجاد نمایی مات برای ناخن‌هاست. استفاده از این نوع تاپ کات‌ها باعث می‌شود تا براق‌ترین لاک‌ها هم جلوه‌ای مات و شیک پیدا کنند.

تاپ کات گلدن رز با رنگ مات

یکی از برندهای معروف در زمینه لاک و تاپ کات برند گلدن رز است که در زمینه محصولات آرایشی و لاک ناخن نیز بسیار فعالیت چشم‌گیری داشته است. یکی از محصولات پرطرفدار این برند، تاپ کات ماتش است که فروش بسیار زیادی داشته است. ویژگی‌های تاپ کات‌های این برند ویژگی‌های بسیار خوبی دارند که در زیر لیست شده است.

  • دارای قدرت مات کنندگی بالا
  • سرعت بالای خشک شدن
  • ایجاد پوششی مقاوم روی ناخن
  • دارای فیلتر محافظ UV
  • جلوگیری از زرد شدن لاک ناخن
  • جلوگیری از کم رنگ شدن لاک ناخن
  • کمک به سریع‌تر خشک شدن لاک

شما می‌توانید برای تبدیل لاک براق به مات از این تاپ کت استفاده کنید.

تاپ کات میلانی

یکی از برندهای معروف خارجی که متعلق به آمریکا می‌باشد، برند میلانی است. این شرکت یک تاپ کات ناخن به بازار عرضه می‌کند که طرفداران بسیار زیادی دارد. از جمله ویژگی‌های این تاپ کات می‌توان به خشک شدن سریع، محافظ کننده و براق کننده ناخن و ایجاد یک پوشش مقاوم روی ناخن‌ها اشاره کرد. به عقیده بسیاری از مصرف کنندگان این محصول بهترین برق ناخن است.

تاپ کات میلانی
تاپ کات میلانی

تاپ کات گلباران

برند گلباران یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مارک‌های تولید انواع لاک ناخن بوده و برای تمامی علاقمندان به دیزاین ناخن نامی آشناست. تاپ کات هم یکی از محصولات گلباران است که در بیشتر فروشگاه‌های کشور قابل دسترسی و خرید است. این محصول دارای نمایی براق و درخشان است و به سرعت خشک می‌شود. به عقیده بسیاری از ناخن کاران، بهترین مارک مواد کاشت ناخن این برند است.

تاپ کات شاین کریستال دایموند

در صورتی که از علاقمندان به لاک‌های براق و شاینی هستید، می‌توانید تاپ کات این برند را در اولویت کار خود قرار دهید. این تاپ کات‌ها کاملا براق و درخشان هستند. این برند و محصول ایرانی بوده و ویژگی‌های بسیار خوبی مانند براق کردن ناخن‌ها، جلوگیری از لب پر شدن و ایجاد خط و خش روی لاک ناخن است.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 4]

همچنین ببینید

بهترین وسیله برای آرایش ابرو

بهترین وسیله برای آرایش ابرو

بهترین وسیله برای آرایش ابرو شامل چه لوازمی است؟ قطعا به نقش ابروها در زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *