سوتین جک دار چیست؟ - کادای
سوتین جک دار چیست؟ - کادای

سوتین جک دار چیست؟

منظور از سوتین جک دار چیست؟ سوتین جک دار که در زبان انگلیسی با نام push-up شناخته می‌شود، یکی از انواع سوتین‌های طراحی شده است که محبوبیت زیادی در بین زنان دارد. سوتین جک دار حدودا از دهه 1990 به شهرت زیادی رسیدند و استقبال زیادی از این سوتین‌های جک دار توسط بانوان شد. در این مدت انواع مختلفی از سوتین جک دار تولید و در بازار عرضه شده است و توانسته تا در مدت زمان کمی بسیاری از تولید کنندگان را در تولید سوتین جک دار به رقابت دعوت کند. در حال حاضر اگر به بازار سری بزنید متوجه می‌شوید که انواع و اقسام سوتین جک دار وجود دارد که هر سال میلیون‌ها مدل مختلف توسط بانوان خریداری می‌شود. سوتین جک دار در حالت کلی دارای طرفداران و مصرف کنندگان زیادی است و استقبال زیادی در خرید این سوتین را شاهده بوده‌ایم.

سوتین جک دار بهترین انتخاب برای مشکل پسندان

یکی از انواع سوتین‌های محبوب خصوصا برای استفاده در مجالس، سوتین جک دار است. این سوتین در مقایسه با سوتین‌های معمولی دارای مزایای زیادی است و همین باعث شده بسیاری از زنان جذب استفاده از این مدل سوتین شوند. سوتین جک دار با قرار گرفتن یک نوع پد در داخل کاپ مربوطه موجب برجسته کردن و راست کردن سینه می‌شود.

در طراحی سوتین جک دار از پدهایی در قسمت کاپ سینه استفاده شده است که بسیار راحت هستند. همچنین زاویه و نحوه دوخت این سوتین‌ها به شکلی است که سینه را به سمت بالا کشیده و نگه می‌دارند. سوتین جک دار به علت بالا کشیدن و خوش فرم نگه داشتن سینه باعث می‌شود که سینه‌ها بهم نزدیک شوند و همین امر در زیبایی و جذابیت سینه تاثیر زیادی دارد. این تغییر در فرم سینه سبب بهبود وضع ظاهری نیز می‌شود که برای بسیاری از بانوان پسندیده است. سوتین جک دار هم می‌تواند زیبایی سینه شما را بیشتر کند و هم آن را بزرگ‌تر و پر تر از سایز واقعی خود نشان دهد.

سوتین جک دار چیست

کاربرد سوتین جک دار

کاربرد عمده سوتین جک دار، جلوگیری از افتادگی سینه و شل شدن آن می‌باشد و استفاده از سوتین جک دار سبب برجستگی سینه و سفت ماندن آن خواهد شد. سوتین جک دار مخصوصا برای افرادی مناسب که سینه بزرگ و آویزانی دارند. همچنین افرادی که سینه کوچکی دارند نیز می‌توانند از سوتین جک دار برای سفت و خوش فرم ماندن سینه خود استفاده کنند. افرادی که سایز سینه آن‌ها کوچک است می‌توانند از این سوتین استفاده کرده و با استفاده از جک موجود در سوتین، سایز سینه خود را بین یک الی دو سایز بیشتر نشان دهند. همین امر یکی از دلایل اصلی استفاده و استقبال زیاد زنان از سوتین جک دار است.

عوارض سوتین جک دار

از عوارض سوتین جک دار اطلاع دارید؟ یکی از عوارض استفاده مداوم از سوتین‌های جک دار، حساسیت پوستی است. این سوتین‌ها چون دارای اسفنج زیاد در هر کاپ خود هستند، اجازه نمی‌دهند هوا در نزدیک بافت سینه در جریان باشد و گردش هوا را محدود می‌کند. همین امر به راحتی در طولانی مدت سبب می‌شود فرد دچار حساسیت شدید پوستی شود.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *