دختر اسفند ماهی از چه پسری خوشش میاد
دختر اسفند ماهی از چه پسری خوشش میاد

دختر اسفند ماهی از چه پسری خوشش میاد ؟ (مختصر و مفید)

دختر اسفند ماهی از چه پسری خوشش میاد ؟ دختر اسفند ماهی عاشق چه افرادی می شود؟ بهتر است بدانید که چگونه زن متولد اسفند را جذب کنیم در ادامه به شما خواهیم گفت که زن متولد اسفند از چه خصوصیاتی در مردان خوشش می‌آید؟ تمام سعی خود را داریم که مختصر و مفید شرح دهیم و وقت شما را غنیمت شماریم، پس تا انتها با کادای همراه باشید.

دختران اسفند ماهی از چه پسرانی خوششان می‌آید؟

پیشبینی ما این است که شما مردی هستید که معشوقه تان یک دختر متولد اسفند است. پس باید بدانید که دختر اسفند ماهی از چه پسری خوشش میاد؟ تا بتوانید خودتان را شبیه به امیال یک زن متولد اسفند ماه کنید.  آیا می دانید چه مردی مناسب زن اسفند ماهی است؟

جواب:

مردانی که “عاشق پیشه”، “تک همسر” و “بدون حاشیه” باشند، مرد مناسب دختر متولد اسفند هستند. هر مرد دیگری (که این خصوصیات را نداشته باشد) در کنار زن متولد اسفند ماه احساس خوشبختی نخواهد داشت. رگ خواب دختران اسفند ماهی، “جلب اعتماد و اطمینان” است. آن ها می‌خواهند که تنها دوست یا همسر شما باشند.

حس حسادت در زنان اسفندی بسیار مشهود است. اگر احساس کنند مرد زندگی‌شان دیگری (حتی برادر و خواهر) را دوست دارد، به شدت نگران می شوند. اگر می خواهید یک دختر اسفند ماه جذب شما شود، حسادت آن‌ها را شعله ور نکنید.

گاهی زن‌ اسفند ماهی چیزی را می گوید که نمی‌خواهند! ممکن است حتی جملات آزار دهنده بگویند ولی در اصل در انتظار محبت از سمت شما هستند.  

برای جلب نظر زنان اسفند ماهی به خود مهم صحبت کردن است نه آنچه می گویید. وقتی که با خانمی نشسته‌اید که دوستش دارید و می خواهید او را جذب خود کنید، یک موضوع ساده را برای گپ زدن انتخاب کنید.

زمانی می‌توانید قلب یک دختر یا زن متولد اسفند ماه را بدست آورید که موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشید. احساس امنیت یکی از مهمترین چیزهایی است که باعث جذب زنان اسفند ماهی می‌شود. مردی که آینده اندیش باشد به احتمال زیاد روی موقعیت اجتماعی خود حساس بوده و در تلاش برای رسیدن به موقعیت های بهتر است.

دختر متولد اسفند، قدرت عجیبی برای جلب توجه دارد! بدون اینکه متوجه شوید، خود را شیفته او می‌یابید.

یک کلید برای شناخت دختران اسفند ماهی از دیگر ماه‌ها، ترس شدید او از فقر است جدای از هر نوع جاذبه‌ای که شما ممکن است داشته باشید، یک زن متولد اسفند باید مطمئن بشود که شما “باهوش”، “جاه طلب”، “کوشا” و “ساعی” هستید.

زن متولد اسفندی که شما عاشقش هستید، دوست دارد به شما تکیه کند، سعی کنید فردی “دلسوز”، “مشوقگ و “قوی” باشید.

شنیدن تملق برای این گروه خیلی اهمیت دارد، حتی اگر خودشان بگویند که آن‌ را دوست ندارد!

زنان اسفند ماه افراد اجتماعی هستند و از اجتماع مردم لذت می‌برند، دوست دارند زیاد حرف بزند و برای آینده برنامه‌ریزی کند. شک نکنید که آن ها به خواسته های خود می‌رسند.

زنان متولد اسفند ماه تمام خصوصیات بارز زنانه را دارند. آنها همسری “مهربان”، “پر شور” و “حساس” و مادر “دلسوز”، قاطع” و “بزرگوار” هستند و مردانی با این خصوصیات اخلاقی می توانند در قلب زنان متولد اسفند جای بگیرند.

زن متولد اسفند از مردانی خوشش می آید که “فرهیخته” و اهل “سرگرمی های متنوع” باشند.

مردان اهل سفر دختران اسفند ماهی را به شدت جذب می‍کنند، چرا که عشق به سفر جزئی از خصوصیات بارز دختران متولد اسفند است.

دختران متولدین اسفند ماه وسایل هنری را بسیار دوست دارند. وسایلی همچون ” دوربین عکاسی” یا “لوازم نقاشی” که میتوانید به عنوان هدیه برایش تهیه کنید.

به دلیل حساسیت های دختران متولد اسفند، باید بسیار مراقب و با احتیاط با آنها رفتار کنید. مبادا که از شما بدش بیاید! او را تخت فشار قرار ندهید و دلش را نشکنید. در عیر این صورت باید مدام در حال “دلجویی” باشید تا بتوانید روزهای شادی با آن‌ها سپری کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 32 میانگین: 4.1]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *