راهنمای انتخاب تیپ اسپرت اداری زنانه شیک
راهنمای انتخاب تیپ اسپرت اداری زنانه شیک

راهنمای انتخاب تیپ اسپرت اداری زنانه شیک

تیپ اسپرت اداری زنانه

آیا با اصول تیپ اسپرت اداری زنانه آشنایی دارید؟ ممکن است شما جزو آن دسته از خانم ها باشید که محل کارتان یک فرم مشخص را برای لباس اداری مشخص نکرده باشد. با توجه به اینکه خانم های شاغل ساعات زیادی را بین 8 تا 10 ساعت از روز بیرون از منزل هستند همواره به دنبال یک استایل راحت و در عین حال شیک هستند. یکی از محبوب ترین استایل ها در سراسر جهان تیپ اسپرت است. اما داشتن این تیپ اصول و ترفندهای خاص خود را دارد که باید رعایت کنید.

اصول و ترفندهای تیپ اسپرت اداری زنانه

استایل اسپرت زنانه اداری
استایل اسپرت زنانه اداری

رنگ تیپ اسپرت اداری زنانه 

اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که برای داشتن یک تیپ اسپرت اداری زنانه باید به رنگ ها توجه ویژه ای داشته باشید. لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ های روشنی دارند. ممکن است تا به حال هیچ کدام از این رنگ ها را امتحان نکرده باشید این رنگ ها می توانند جذابیت و سرزندگی خاصی به شما ببخشند.

پیشنهاداتی برای داشتن بهترین تیپ اداری دخترانه

می توانید برای استایل اسپرت اداری زنانه خود از رنگ های پاستیلی کمک بگیرید این رنگ ها شامل آبی روشن، موزی، پسته ای، صورتی بسیار روشن و هلویی است. رنگ های پاستیلی از ترکیب سفید و رنگ های شاد به وجود می آیند که در عین سرزندگی بسیار ملایم هستند. می توانید مانتوها یا روسری های دارای این رنگ را در محیط کار بپوشید. برعکس برخی از رنگ ها این تناژها جیغ نبوده و باعث می شود در طول روز احساس خوبی داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های رنگ های پاستیلی این است که به سادگی با رنگ های دیگر ست می شوند.

لباس های پرزرق و برق

نکته ی دیگری که در تیپ اسپرت باید رعایت شود دوری از لباس های پرزرق و برق و سنگین است. همان طور که قبلا اشاره کردیم برای داشتن یک تیپ اسپرت در محیط کاری لباس هایی با طرح های ساده و بدون زرق و برق بپوشید.افرادی که می خواهند یک تیپ اسپرت زنانه داشته باشند بهتر است از پوشیدن مانتوها و روسری هایی  با پارچه های ساتن دوری کنند این لباس ها علاوه بر اینکه براق هستند افراد را مسن تر از سن واقعی شان نشان می دهند و باعث می شود که شما از اصول تیپ های اسپرت دور شوید.

ست کردن لباس اداری اسپرت

حتما این سوال پیش خواهد آمد که چگونه لباس های اسپرت خود را ست کنیم قصد داریم در ادامه به چند مدل برای ست کردن لباس های اسپرت اشاره کنیم. می توانید شلوار جین آبی روشن را با انواع مانتوهای رنگ روشن و پاستیلی ست کنید. مثل می توانید یک مانتوی سبز پسته ای را با آن ست کنید که گزینه مناسبی برای روزهای تابستانی است.

  • در صورتی که تمایل دارید از استایل های کمی جسورانه استفاده کنید می تواید جین آبی روشن را با یک مانتو چهارخانه قرمز ست کنید.
  • مانتو یا کت های سفید را می توانید با جین های روشن و کفش های کتانی سفید هماهنگ کنید و یک استایل فوق العاده به نمایش بگذارید.
  • یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای استایل اسپرت این است که می توانید کت مشکی را با شلوار جین مشکی ست کنید.
  • در صورتی که در فصول سرد سال قرار دارید می توانید برای اسپرت تر شدن استایل تان از نیم بوت ها به همراه کت چرمی سیاه استفاده کنید.

اهمیت آرایش در تیپ اسپرت اداری زنانه

آرایش اسپرت
آرایش اسپرت

در صورتی که قصد دارید یک استایل اسپرت اداری از خود به نمایش بگذارید پس لازم است که ظاهرتان بسیار طبیعی و نچرال باشد. که رسیدن به آن مستلزم داشتن آرایش ساده و ملایم است. برای محافظت از پوست صورت تان از کرم پودرهایی استفاده کنید که رنگ شان به پوست صورت تان نزدیک است. می توانید براساس رنگ پوستی که دارید از ضد آفتاب های رنگی استفاده کنید.

در صورتی که تیپ اسپرت را انتخاب کرده اید از به کار بردن سایه چشم های پررنگ و کشیدن خط چشم های حجیم خودداری کنید. رژ گونه های براق و پررنگ را فراموش کنید. برای آرایش لب ها از رژ هایی با رنگ های ملایم مانند کالباسی، هلویی و صورتی استفاده کنید.

ناخن ها را فراموش نکنید در یک تیپ اسپرت باید ناخن ها کوتاه باشد و مانیکور شود. در صورتی که قصد دارید ناخن های خود را لاک بزنید بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید.

اهمیت کفش در تیپ اسپرت اداری زنانه

کفش اسپرت زنانه
کفش اسپرت زنانه

یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین اجزای یک استایل اسپرت کفش ها هستند. می توانید برای تکمیل استایل خود از کفش هایی با پاشنه های تخت استفاده کنید. کتانی ها ، کالج مدل های کفش اسنیکر و برخی از صندل ها گزینه های دیگری برای تکمیل کردن استایل اسپرت شما هستند. در صورتی که از قدی نسبتا کوتاه برخوردار هستید و نمی توانید کفش های تخت بپوشید می توانید از کتانی های لژدار استفاده کنید تا قد شما بلندتر به نظر بیایید. نکته ی قابل توجه اینکه پوشیدن کفش های پاشنه دار باعث می شود که افراد تا حد زیادی شما را از تیپ اسپرت دور می کند.

راهنمای انتخاب انواع کفش زنانه و مکان مناسب برای استفاده

نقش کیف در تیپ اسپرت زنانه

کیف اسپرت زنانه
کیف اسپرت زنانه

برای داشتن استایل اسپرت زنانه از کیف های پرزرق و برق استفاده نکنید. می توانید برای تکمیل استایل خود از کوله پشتی، کیف های کج و کیف های مدرسه و دانشگاه استفاده کنید. نکته ی دیگری که باید در انتخاب کیف ها به آن توجه کنید رنگ کیف است که باید در دسته ی رنگ های شاد باشد. سعی کنید رنگ کیف و کفش تان از یک طیف رنگی باشد تا با یکدیگر هارمونی داشته باشد و جلوه ی زیباتری را به شما ببخشد.

جایگاه زیورآلات در تیپ اداری زنانه اسپرت

زیورآلات اسپرت
زیورآلات اسپرت

خانم ها باید بدانند که در صورت استفاده از استایل اسپرت نباید از جواهرات و اکسسوری های نقره استفاده کنند. برای داشتن ظاهر اسپرت از اکسسوری های چوبی و پارچه ای استفاده کنید. این نوع اکسسوری باعث می شود که چهره ی شما معصومانه و جوان تر به نظر برسد.

راهنماي تيپ اداري خانم ها

در انتها باید بگوییم که تیپ اسپرت به معنای حالت نیمه رسمی است. فراموش نکنید که استایل اسپرت به معنای پوشیدن لباس های غیر معمول و استفاده از رنگ های جیغ و تند نیست.

 

 

 

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *