تاریخچه سایت کادای (persiahandicraft.com)

کادای: کار دست ایرانیان

سایت کادای (persiahandicraft.com)، سایتی است که در آذر ماه 1398 کار خود را با “فروش کفش‌های چرم تبریز” آغاز کرد. در این راستا به دادن آموزش‌هایی رایگان در راستای بهتر شدن استایل بیزینس‌من‌های ایرانی پرداخت. اما از آن زمان تا‌کنون تغییرات بسیاری را به خود دیده است.

از جمله‌ی تغییرات این سایت، تغییر آی‌دی اینستگرام آن از shoes.alive@ به re_freshstyle@ است که با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید پیج اینستاگرام ما را مشاهده بفرمایید.

لینک اینستاگرام کادای

سایت کادای در ابتدا بدون هیچ عنوانی فعالیت می‌کرد. با گذشت زمان به نامی برای ادامه‌ی کار خود نیاز داشتیم که در راستای اهداف اولی‌مان نام کادای (مخفف کار دست ایرانیان) بر آن برگزیدیم. پس از آن نیاز به لگویی بود که ما را بهتر معرفی کند. به همین دلیل در اردیبهشت سال 99 لگوی ما از سمت راست به سمت چپ تغییر کرد.

یک سال پس از شروع به کار این وب سایت، به دلیل استقبالی که از کادای و محصولات آن صورت گرفت و نیز به دلیل بزرگ شدن تیم پشتیبانی، برآن شدیم که محصولات دیگری را به سایت اضافه کنیم تا پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیزمان باشیم. بنابراین محصولاتی همچون “کیف” و “اکسسوری” را به منوی محصولات افزودیم. 

فهرست کادا

تغییر دوم لوگوی کادای زمانی بود که نام آن از “کادا” به “کادای” تغییر یافت. به دلیل سهل انگاری که در ابتدای انتخاب برند انجام شده بود و وجود بسیاری از کسب و کارهایی که به نام “کادا” ثبت شده بود، تصمیم بر آن گرفتیم که نام کادای را به جای کادا جایگزین کنیم.  از این رو لوگوی آن را نیز تغییر دادیم.

لوگوی کادای - کار دست ایرانیان
لوگوی کادای – کار دست ایرانیان

از آنجایی که قرار است در این صفحه تمامی تغییرات کادای را با شما به اشتراک بگذاریم در ادامه به تغییرات اساسی دیگری در کادای خواهیم پرداخت.

تبدیل شدن فروشگاه کفش به مجله مد و فشن

نیمه دوم سال 1399: تصمیم گرفتیم کادای را از یک سایت فروشگاهی کفش مردانه به یک مجله تغیر دهیم. اگر بخواهیم دوره فروشگاه اینترنتی بودن کادای را بررسی کنیم، باید بگویم فروشگاه اینترنتی خصوصا اگر یک موضوع نیچ انتخاب شود بسیار سود آور خواهد بود. ولی این به آن شرط است که شما وقت بسیاری برای ارتباط با مشتریان و فروشندگان داشته باشید.

کادای فروشگاهی در خصوص کفش چرم تبریز بود. در این راستا به دلیل داشتن مزیت رقابتی قیمتی ما کار خود را با تولیدی ها پیش گرفتیم. به دلیل واسطه بودن در این مسیر سختی های بسیاری در هماهنگی خریدار و فروشنده تا ارسال محصول  و … وجود داشت. متاسفانه امکان ادامه مسیر وجود نداشت. به دلیل زحمات بسیاری که برای وب‌سایت کادای کشیده شده بود دلمان نیامد که آن را منحل کنیم. از این رو آن را از فروشگاه اینترنتی به مجله کادای تبدیل کردیم.

مجله کادای

تابستان 1400: سایت مدتی است که فروش خود را منحل کرده است. اما همچنان مشتریان خود را دارد. متاسفانه به دلیل منحل شدن بخش فروش، امکان ارائه خدمات و محصولات به مشتریان خود را نداریم. به همین دلیل تصمیم بر آن شد که قالب سایت را تغییر دهیم. به این ترتیب سایت کادای کاملا به وبسایت مجله ای تغییر خواهد کرد و از محصولات خبری نخواهد بود.

از آنجایی که کادای راه مجله بودن را پیش گرفت، دسته بندی های دیگری همچون آرایشی – زیبایی را نیز به آن اضافه کردیم. علاوه بر این لازم بود که لوگوی کادای را نیز مجدد تغییر دهیم. لوگوی کادای را برگرفته از رسالت آن در راستای مد و فشن و آرایشی و زیبایی به شکل زیر درآوردیم:

لوگو سایت مجله کادای
لوگو سایت مجله کادای

تغییر دامنه persiahandicraft به kadaymag

پاییز 1400: فقط یک مشکل وجود دارد و آن هماهنگ نبودن نام سایت با نام دامنه است. تصمیم بر آن شد که نام سایت را نگاه داریم و دامنه را به kadaymag.com تغییر دهیم. به این ترتیب از پاییز 1400 تمامی صفحات با دقتی بالا به دامنه جدید ریدایرکت شد تا مسیر کادای به صورت کامل تغییر یابد.

به دلیل بالا بودن در دسته بندی های مد و فشن و آرایشی – زیبایی تصمیم گرفتیم که دو دسته بندی دیگر شامل سلامت و گردشگری را نیز به کادای بیافزاییم.

جلب نظر شما رسالت ماست

ما برای پیشرفت و بهتر شدن به تغییرات بی‌شماری نیاز داریم تا بتوانیم رشد کنیم. به همین منظور خواهشمندیم که پیشنهادات و انتقادات و ایده‌هایی که باعث بهتر شدن و تغییرات مفیدی در وبسایت کادای خواهند شد را با ما به اشتراک بگذارید و از ما هدیه‌ای برای قدردانی دریافت کنید.

شما عزیزان می توانید ایده‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه‌های همین صفحه و یا با پیام دادن به شماره 09339556389 (از طریق SMS و واتساپ) و یا دایرکت اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید.

متشکریم