با مانتو کوتاه چه کفشی بپوشیم - کادای
با مانتو کوتاه چه کفشی بپوشیم - کادای

با مانتو کوتاه چه کفشی بپوشیم

یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از دختران جوان این است که با مانتو کوتاه چه کفشی بپوشیم؟ ست کردن مانتوی کوتاه شاید یکی از سوالات متداول و اصلی اکثر بانوان باشد که با این مانتوهای کوتاه از چه کفشی استفاده کنند. مانتوی کوتاه باعث می‌شود تیپ شما اسپرت‌تر و فانتزی و دخترانه‌تر باشد. اگر فردی هستید که به دنبال راحتی می‌گردید، می‌توانید مانتوهای کوتاه را برای مهمانی‌ها، قرارهای دوستانه و گردش انتخاب کنید. مانتوهای کوتاه معمولا افراد لاغر را پرتر نشان می‌دهد، به شرط اینکه مانتو آزاد باشد و به بدن زنان نچسبد. پس اگر قد کوتاهی دارید و لاغر هستید این مدل مانتو بسیار برای شما مناسب است. در ادامه با انواع کفش مناسب مانتو کوتاه در انواع مدل‌ها آشنا می‌شوید.

مانتو کوتاه به همراه کتانی

در صورتی که انتخاب شما همواره مانتوی کوتاه است بهتر است در انتخاب کفش دقت کنید. در صورتی که بیشتر از هر چیزی به راحتی در پیاده‌روی و رفت و آمد روزانه خود اهمیت می‌دهید و در عین حال ظاهری شیک و استایل زیبا داشتن برایتان اهمیت دارد، بهتر است به همراه مانتو کوتاه از یک جفت کتانی به همراه یک شلوار جین استفاده کنید. در انتخاب رنگ کفش نیز دقت کنید که یا با رنگ مانتو و یا رنگ شال شما ست باشد.

مانتوی کوتاه به همراه صندل

در صورتی که زیاد علاقه‌ای به پوشیدن کتانی ندارید و از مانتو کوتاه استفاده می‌کنید، بهتر است نسبت به خرید برای یک جفت صندل اقدام کنید. مانتو کوتاه شما اگر به شکل کت باشد نیز انتخاب یک جفت صندل برای تابستان بهترین گزینه است. رنگ صندل نیز باید هماهنگ با شال یا مانتو کوتاه شما باشد. در این استایل بهتر است به سراغ شلوار چاک‌دار بروید تا زیبایی استایل شما چند برابر شود. مانتو کوتاه و شلوار چاکدار انتخاب هر فرد خوش سلیقه‌ای می‌تواند باشد و این ترکیب فقط با یک صندل زیبا کامل می‌شود.

مانتو کوتاه با صندل

البته ناگفته نماند که این استایل را می‌توان به همراه شلوار راسته، شلوار مام استایل و … تکمیل کرد که انتخاب این مدل شلوارها بستگی به سلیقه شخصی و نوع استایلی که می‌خواهید بسازید دارد.

مانتو کوتاه و کفش پاشنه بلند

از دیگر انتخاب‌هایی که هر خانمی می‌تواند به همراه مانتوی کوتاه داشته باشد، کفش پاشنه بلند است. اکثر بانوانی که علاقنمند به استایل شیک و جذاب هستند در کنار مانتوی کوتاه یا کت به سراغ کفش پاشنه بلند می‌روند. در صورتی که قصد دارید مانتوی کوتاه خود را به قرار عاشقانه یا دورهمی بپوشید و یک استایل جسور، راحت و فوق‌العاده زیبا داشته باشید، بهتر است یک جفت کفش پاشنه بلند و بنددار بپوشید.

مانتو کوتاه با کفش پاشنه بلند

مانتو کوتاه و کفش لوفر

از دیگر انتخاب‌هایی که در کنار مانتو کوتاه می‌توانید داشته باشید، کفش لوفر است. کفش لوفر به کفشی گفته می‌شود که هیچ گونه بند، چفت و سایر انواع بست‌ها را ندارد. این یک کفش کوتاه با پاشنه صاف و زیره چرمی نازک است. این مدل کفش‌ها معمولا برای قرارهای رسمی و یا مهم استفاده می‌شود. اگر نیاز دارید استایل راحت و شیکی داشته باشید پیشنهاد ما به شما ترکیب مانتو کوتاه و شلوار اسکینی همراه با کفش لوفر می‌باشد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *