عکس نیم پالتو مخصوص بانوان چاق در فصل زمستان

با انواع مدل لباس زمستانی برای افراد چاق آشنا شوید.

آیا مدل لباس زمستانی برای افراد چاق را می‌شناسید؟ در صورتی که چاق هستید و به دنبال شناخت نکات لازم برای انتخاب صحیح لباس زمستانی برای خود هستید، حتما مقاله زیر را مطالعه کنید. در این مطلب درباره نحوه انتخاب بهترین مدل لباس زمستانی برای مردان و زنان چاق صحبت شده است. امروزه در بازار شاهد حضور انواع لباس زمستانی در طرح و رنگ‌بندی مختلف و با مدل‌های متفاوت هستید. لذا بانوان و مردان چاق نیز به راحتی می‌توانند لباس مد نظر خود را پیدا کرده و استایل خود را جذاب کنند.

استایل زنانه زمستانی

در صورتی که اندام چاقی دارید و به دنبال لباسی هستید که استایل شما را زیباتر نشان دهد، بهتر است به سراغ لباس‌هایی بروید که دارای پارچه و دوخت ساده‌‌ای است. معمولا لباس فصل زمستان بزرگ و کمی حجیم هستند، لذا بهتر است در هنگام خرید لباس در این فصل تا حد امکان به سراغ لباس‌های طرح‌دار نروید. زیرا هر چه لباس زمستانی طرح بیشتری داشته باشد، فرم اندام شما را چاق‌تر و درشت‌تر نشان خواهد داد.

زنان چاق اگر به دنبال این هستند که لاغرتر به نظر برسند، بهتر است به سراغ کاپشن یا پالتو یقه هفت بروند. زیرا این مدل لباس‌ها سبب می‌شوند تا اندام شما لاغر و کشیده به نظر برسد. در صورتی که علاقمند به استفاده از شال کلاه در فصل زمستان هستید، توصیه می‌شود به هیچ عنوان شال گردن را بر دور گردن خود نپیچانید. زیرا این کار باعث می‌شود بالاتنه شما بد فرم به نظر برسد. بهتر است شال گردن خود را از هر دو طرف بر روی شانه خود آویزان کنید تا فرم اندام شما کشیده نشان داده شود.

در انتخاب مدل لباس زمستانی برای افراد چاق چه بانوان و چه آقایان، بهتر است به سراغ رنگ‌های تیره بروید. برای مثال بانوانی که اندام چاق دارند به سراغ پالتو به رنگ‌های مشکی، بنفش تیره، سبز تیره، آبی تیره و … بروند و هرگز به سراغ لباس به رنگ روشن نروند، زیرا چاق‌تر به نظر می‌رسند. در صورتی که دوست دارید فرم اندام شما لاغر و کشیده به نظر برسد بهتر است در استایل خود از بوت یا نیم بوت پاشنه‌دار استفاده کنید. همچنین پوشیدن بوت لژدار برای خانم‌ها و دختران جوان با فرم اندام درشت و چاق انتخابی مناسب می‌باشد.

یکی از بهترین مدل لباس زمستانی برای افراد چاق، استفاده از نیم پالتو است. نیم پالتوها معمولا در قسمت کمر کمی تنگ هستند و بهترین پوشش برای زنان چاق در فصل زمستان است. این مدل پالتو مخصوصا مناسب بانوانی است که بالاتنه چاقی دارند. این مدل پالتو را در رنگ‌های تیره و طرح ساده و تک رنگ انتخاب و خریداری کنید.

از دیگر گزینه مناسب برای بانوان چاق در فصل زمستان، پالتو با پایین تنه کلوش است. خانم‌هایی که پایین تنه چاقی دارند و به اصطلاح اندام آن‌ها گلابی شکل است با پوشیدن پالتوهایی که قسمت پایین آن‌ها فون یا کلوش است می‌توانند ایراد اندام خود را پوشش داده و در زمستان خوش هیکل‌تر شوند.

عکس نیم پالتو مخصوص بانوان چاق در فصل زمستان
عکس پالتوی ساده برای زنان چاق
مدل پالتو مناسب بانوان چاق
پالتو مناسب بانوان درشت اندام در فصل زمستان

استایل زمستانی برای مردان چاق

مردان چاق نیز در انتخاب و خرید لباس مناسب زمستانی ممکن است دچار سردرگمی شوند. مردان با اندام درشت و چاق بهتر است از لباس‌های زمستانی استفاده کنند که خوش استایل و خوش تیپ به نظر برسند. در صورتی که شما نیز جزو این دسته از مردان هستید توصیه می‌شود در هنگام خرید لباس خصوصا لباس زمستانی به طرح و رنگ لباس خود دقت زیادی داشته باشید.

در صورتی که تمایل دارید استایل شیک و زیبایی در فصل زمستان برای خود بسازید، بهتر است به سراغ کاپشن یا پالتوی رنگ تیره بروید. در این فصل هرگز به سراغ پالتو یا کاپشن خیلی گشاد یا خیلی تنگ نروید، زیرا این مدل لباس به راحتی شما را درشت و چاق‌تر از خود واقعیتان نشان خواهد داد.

مردانی که اندام درشتی دارند بهتر است در فصل زمستان به سراغ لباس با رنگ تیره و در کل استایل تیره رنگ بروند. استفاده از لباس‌های روشن فرم اندام شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. همچنین اگر تمایل دارید رنگ لباس‌هایتان را به راحتی با رنگ اکسسوری‌هایتان ست کنید بهتر است از لباس‌ با رنگ خنثی در پوشش‌تان استفاده نمایید. مردان با اندام چاق هرگز به سراغ شلوار تنگ و جذب در فصل زمستان نروند. زیرا این مدل شلوار سبب می‌شود تا پاهای شما درشت و بسیار چاق به نظر برسد. بهترین انتخاب در مدل لباس زمستانی برای افراد چاق و مردان، استفاده از شلوار راسته است که فرم اندام شما را کشیده و جذاب نشان می‌دهد.

عکس پالتو زمستانی برای مردان چاق
استایل جذاب زمستانی برای مردان چاق
عکس استایل زمستانی مردان درشت اندام
این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 4]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *