ایده لباس ولنتاین

انواع ایده لباس ولنتاین

آیا شما نیز به دنبال انواع ایده لباس ولنتاین برای این روز خاص هستید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع نکات و ایده‌های لازم جهت انتخاب لباس در ولنتاین آشنا شوید. روز ولنتاین یا همان روز عشق در واقع روزی مهم در فرهنگ مسیحیان است که برای ابراز علاقه و عشق شناخته شده است. این روز خاص در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد و برخی مردم در این روز جشن می‌گیرند. یکی از آیتم‌های مهمی که در روز ولنتاین باید به آن دقت کنید لباس و ظاهر شما است. هر چقدر استایل و تیپ شما در این روز خاص و جذاب باشد طرف مقابل بیشتر جذب شما خواهد شد. در حال حاضر روز ولنتاین نزدیک است و در این مقاله انواع ایده استایل و لباس ولنتاین به شما عزیزان معرفی شده است.

لباسی که برای ولنتاین انتخاب می‌کنید ارتباط مستقیمی با شخصیت و روحیات شما دارد. همچنین روز ولنتاین با عشق و شور میان دو نفر ارتباط مستقیم دارد، لذا انتخاب صحیح لباس بسیار مهم است. اگر لباس زیبا و مناسبی برای این روز خاص انتخاب کنید، تاثیر بسیار زیادی در شخص مقابل خواهید گذاشت. پس توصیه می‌شود در انتخاب لباس در روز ولنتاین دقت و برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید. در ادامه به معرفی انواع ایده لباس ولنتاین پرداخته شده است.

قرمز، رنگ عشق

در صورتی که بخواهیم درباره رنگ عشق نظری بدهیم، قطعا رنگ قرمز اولین رنگی است که به ذهن همه ما می‌رسد. لذا بهتر است در روز ولنتاین لباس شما به رنگ قرمز باشد که نشان دهنده عشق و شور و حال است. البته دقت کنید نباید در تمامی استایل خود از رنگ قرمز استفاده کنید و باید از این رنگ به نسبت مناسب در استایل بهره ببرید. برای مثال بهتر است از رنگ قرمز بصورت تک رنگ یا مونوکروم استفاده نشود. اگر از رنگ قرمز در سر تا پای استایل خود استفاده کنید، چشم طرف مقابل اذیت خواهد شد. این رنگ بهتر است با رنگ‌های مکمل خود استفاده شود. این رنگ‌های مکمل می‌توانند سفید یا مشکی باشند که هر دو رنگ مناسبی برای ساختن یک استایل زیبای ولنتاینی محسوب می‌شود. اگر قرمز رنگ مورد علاقه‌تان نیست، می‌توانید به جای آن طیف رنگ‌ صورتی را جایگزین کنید.

ایده لباس ولنتاین

لباس مناسب هر قرار

از آنجایی که هر شخصی در روز ولنتاین در مکان‌های متفاوتی با طرف مقابل خود قرار می‌گذارد، لذا باید سراغ لباس‌های مناسب هر مکان رفت. برای مثال اگر جشن ولنتاین خود را در محلی مانند خانه برگزار می‌کنید، انتخاب‌های زیادی دارید. در این مواقع می‌توانید با توجه به سلیقه خود به سراغ پیراهن یا حتی لباس اسپرت بروید. پیراهن‌های چین‌دار یا جذب قرمز و صورتی، انتخاب مناسبی برای اینگونه قرارها هستند. از طرفی اگر در ولنتاین در یک رستوران شیک با عشقتان قرار گذاشته‌اید، بهتر است استایل شما رسمی باشد. ولنتاین در فصل زمستان است و بهترین گزینه برای شما انتخاب یک پالتوی رسمی از جنس فوتر یا چرم است که شما را خوش تیپ و رسمی نشان دهد. در کنار پالتو بهتر است به سراغ بوت چرم بروید و از یک شلوار جذب استفاده کنید. همچنین استفاده از رژ لب قرمز و اکسسوری قرمز رنگ نیز پیشنهاد می‌شود. آخرین گزینه‌ای که برای استایل ولنتاین باقی می‌ماند استایل کژووال است. این استایل مناسب برای قرارهای کافه و سینما است. برای ساختن یک استایل کژووال زیبا می‌توانید از یک پلیور قرمز رنگ به همراه شلوار جین استفاده کنید.

استایل خاص در ولنتاین

لباس‌های طرح‌دار ولنتاینی

از دیگر ایده لباس ولنتاین برای شما عزیزان لباس فانتزی و طرح دار ولنتاین است. در صورتی که علاقمند به پارچه‌ها و لباس‌های مناسب ولنتاین هستید، ولنتاین بهترین گزینه برای پوشیدن این سبک لباس است. لباس‌هایی که طرح قلب یا لب به رنگ قرمز دارند مناسب استایل نوجوانان در ولنتاین هستند که سبک فانتزی دارند. شومیزهایی با طرح ریز قرمز رنگ یا قلب قلبی به همراه دامن پفی کوتاه به رنگ مشکی بهترین انتخاب برای جشن یا دور همی‌های ولنتاین است. پیراهن‌های طرح‌دار قرمز رنگ نیز انتخاب خوبی برای این روز خاص هستند.

لباس‌های طرح‌دار ولنتاینی

استفاده از اکسسوری در استایل ولنتاین

اکسسوری‌ها اگر به درستی استفاده شوند، تاثیر زیادی در درخشش استایل ما دارند؛ اما کوچکترین اشتباه در استایل کردن اکسسوری‌ها می‌تواند در ظاهر نهایی ما اثر منفی بگذارد. از آنجایی که اکسسوری انواع و طیف مختلفی دارد، در ادامه به بررسی چند آیتم پرکاربرد می‌پردازیم.

کیف و کفش

در کنار ایده لباس ولنتاین، بهتر است به کیف و کفش نیز در استایل خود اهمیت دهید. انتخاب صحیح کیف و کفش می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در استایل شما بگذارد و آن را از حالت سادگی درآورد. در انتخاب کیف و کفش نیز باید دقت شود. در صورتی که علاقمند به استایل‌های ساده هستید و زیاد خود را درگیر استایل خاص نمی‌کنید، بهتر است به سراغ کیف و کفش‌های ست بروید. این ست باید به گونه‌ای انتخاب شود که با بقیه لباس‌های شما همخوانی داشته باشد. برای مثال برای این که استایل خود را از حالت یکنواختی درآورید بهتر است از کیف و کفش قرمز رنگ استفاده کنید. البته سایر لباس‌های شما نیز باید به رنگ مشکی باشد.

استفاده از زیورآلات

یکی از نکات بسیار مهمی که در صورت استفاده از زیورآلات باید در نظر گرفته شود، زیاده روی نکردن است. در صورتی که از زیورآلات بیش از حد در استایل خود استفاده کنید باعث می‌شود استایل شما آشفته و بی‌نظم به نظر برسد. همچنین بهتر است به سراغ اکسسوری‌های تک رنگ بروید. برای مثال اگر دستبند شما طلایی رنگ است، بهتر است گوشواره شما نیز طلایی رنگ باشد. برای این که استایل و لباس ولنتاین شما بیشتر جلب توجه کنید می‌توانید به سراغ اکسسوری‌های قرمز رنگ با طرح قلب بروید.

استفاده از اکسسوری در استایل ولنتاین
اکسسوری در کنار لباس ولنتاین
این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *