استایل اپ ساعت هوشمند
استایل اپ ساعت هوشمند

انواع استایل اپ ساعت هوشمند چند نوع است؟

انواع استایل اپ ساعت هوشمند را در در این مقاله بررسی خواهیم کرد. شما هم می خواهید انواع ساعت هوشمند را بشناسیدو استایلی جدید با ساعت هوشمند خود ست کنید؟ پس همراه ما در این مقاله باشید با استایل اپ ساعت هوشمند.

آیا ساعت هوشمند می تواند شیک باشد؟

اگر برای شرکت حقوقی مصاحبه می کنید.  به نظر می رسد که یک مینی کامپیوتر روی مچ شما قرار دارد. آیا این پیام اشتباهی ارسال می کند؟آیا قبل از شروع مصاحبه شغل خود را از دست داده اید؟ می دانیم که ساعت مچی سنتی نمادی برای مردان بوده است. ساعت ها در سراسر جهان به داشتن کلاس ، ظرافت و فرهنگ مشهور هستند. ما همچنین درک می کنیم که تمایل به یک ساعت سنتی در حال تبدیل شدن به ساعتی با عصر دیجیتال و هوشمند است.

مهم است که ما به سبک خود مرتبط باقی بمانیم  و استایل اپ ساعت هوشمند خود را داشته باشیم. در حالی که در عین حال ذهن جدیدی را نسبت به فناوری جدید حفظ می کنم. در ادامه 10 استایل اپ ساعت هوشمند شیک آورده شده است که اگر اهل فن و پیشرفت هستید باید به آنها توجه کنید.

اکنون ممکن است بپرسید ، “ساعت هوشمند چیست؟” یا شاید شما می دانید که این چیست ، اما تمام توانایی های آنها را به طور کامل درک نمی کنید.

برخی از کارایی ساعت هوشمند

  • در مسیرهای رانندگی یا پیاده روی به شما کمک می کند
  • از دور به تلفن شما متصل می شود.
  • از جستجوی صوتی استفاده کنید
  • در مورد اخبار جدید ، هشدارهای هواشناسی و موارد دیگر مطلع باشید.
  • برای خواندن کتاب ، گوش دادن به موسیقی یا خرید از برنامه ها استفاده کنید.
  • به پیام ها و ایمیل ها پاسخ دهید.
  • با باندهای قابل تعویض که با گروه های مختلف جفت و جور می شوند ، شیک باشید.

همانطور که مشاهده می کنید ، ساعت های هوشمند دارای قابلیت های مختلفی هستند که ساعت های سنتی از آن برخوردار نیستند. اما با وجود بسیاری از تغییرات ، کدام یک بهترین هستند؟

لیست زیر جامع نیست اما یک راهنما برای کمک به شما در درک تفاوت ها ، توانایی ها و تفاوت های ظریف برخی از محبوب ترین مارک ها است. پیشرفت های جدید فن آوری به طور مداوم در حال تولید است و ما می خواهیم در درک آنها به شما کمک کنیم. با این تفاوت ها استایل اپ ساعت خود را به راحتی پیدا می کنید.

ملاحظات و نکات سریع ساعت هوشمند

توجه به موارد زیر مهم است:

  • از آنجا که بیشتر ساعت های هوشمند به عنوان همراه تلفن های هوشمند شما طراحی شده اند ، سازگاری دستگاه بسیار مهم است.
  • ساعت هوشمند را بدون تأیید اینکه با تلفن هوشمند شما کار می کند خریداری نکنید.
  • هنگام خرید به ماندگاری باتری توجه کنید.
  • بررسی کنید که بند یا سگک بند ساعت کار راحتی داشته و قابل تعویض باشد. این خصوصاً برای اینکه بتوانید با لباسهای مختلف جفت شوید یا استایل اپ ساعت هوشمند را به راحتی با خود تنظیم کنید.

پس از در نظر گرفتن عناصر و نکات بالا ، می توانید از لیست زیر برای کمک به تصمیم گیری صحیح هنگام خرید  ساعت هوشمند و استایل اپ ساعت هوشمند استفاده کنید.

ساعت اپل

اپل واچ در زیبایی شناسی رقبای خود را رهبری می کند. ساعت اپل باندهای شیک بسیاری دارد که ساعت را از کلاسیک به مدرن می برند. این دستگاه در دو اندازه مختلف (38 و 42 میلی متر) ساخته شده است که ساعت را تک جنسیت تر از سایز دیگر می کند.

اپل واچ
اپل واچ
سیستم عامل:

iOS

مزایا:

اکثر گزینه های باند ، در 2 اندازه (38 میلی متر و 42 میلی متر) ، طراحی لبه برش ، ضد پاشش وجود دارد

معایب:

ناوبری GPS ندارد ، از ویژگی های ورزشی خوبی برخوردار نیست . برخی از مردان اندازه کیس را بسیار کوچک ، عمر باتری کم و گران قیمت می دانند.

توصیه های یک ظاهر طراحی شده:

به دلیل وجود تعدادی باند قابل تعویض که در بازار وجود دارد ، می توان آن را با یک  ظاهری متفاوت پوشید. در صورت لباس پوشیدن ساعت ، به نظر می رسد با یک لباس مدرن متناسب یا برش باریک باشد. طراحی براق و خطوط تمیز با یقه های باریک و آستین های نصب شده و پایه های شلوار به خوبی کار می کنند.

بهترین رتبه بندی:

بهترین ساعت هوشمند برای iOS

ساعت هوشمند سونی

بچه های حاضر در Tech Radar به ما می گویند که SmartWatch 3 سونی قدرتمند ، مجهز و دارای صفحه نمایش عالی است که همچنان  واضح است. همچنین منعکس کننده ترانس است که به این معنی است که هنگام تابش خورشید تابش خیره کننده روی صفحه کمتر است ، بنابراین خواندن آن راحت تر است. چه استایل اپ ساعت هوشمندی با سونی داشته باشید.

ساعت هوشمند سونی
ساعت هوشمند سونی
سیستم عامل:

Android Wear

مزایا:

عملکرد بسیار خوب (اندروید) ، GPS داخلی ، صفحه نمایش خوب ، شارژر میکرو USB

معایب:

عملکرد GPS سازگار نیست ، گزینه های سبک محدود ، درگاه شارژ ضعیف است

توصیه های یک ظاهر طراحی شده:

برای ظاهر اسپرت بسیار مناسب است. SmartWatch 3 سونی دارای یک صورت مستطیل با گوشه های صاف و گرد است. این گزینه براق و مدرن خود را حفظ می کند که با فضای ورزشی گاه به گاه به خوبی کار می کند. همچنین می تواند با زیبایی شناسی مینیمالیستی به خوبی کار کند. این ساعت هوشمند همچنین دارای یک نوار بسیار شیک از جنس استنلس استیل است که کمی از قدرت را به ظاهری ورزشی اضافه می کند.

بهترین رتبه بندی:

بهترین گزینه Android Wear ، با توجه به Wearable.

ساعت هوشمند سامسونگ

تصور می شود که Samsung Gear 2 بسیار مطلوب ، فوق العاده بصری و قابل ملاحظه ای سازگار است. وقتی به ساعت نگاه می کنید ، ما را به یاد سواچ ساخت سوئیس می اندازد که انقلابی در دهه 80 و 90 ایجاد کرد. این لبه دارای یک حاشیه رج دار است ، دارای یک بند چرمی و بدنه کوچکتر است که ترکیبی از یک احساس استثنایی است که می تواند به راحتی با بندهای شخص ثالث مجهز شود و استایلی شیک به شما بدهد.

لطفا مطالعه بفرمایید: جذابیت های استایل با عینک چگونه ممکن است؟

ساعت هوشمند سامسونگ
ساعت هوشمند سامسونگ
سیستم عامل:

تایزن

مزایا:

سریعتر از Apple یا Android Wear و حاشیه چرخشی که به کاربر اجازه می دهد تا یکپارچه بین برنامه ها جابجا شود. به اعلان ها برگردد و همچنین میزان صدا و روشنایی را با یک حرکت تغییر دهد.

معایب:

کمتر از موارد اضافی نرم افزار کامل ، محدودیت های سفارشی سازی در مقایسه با رقبا ، سیستم عامل تایزن برنامه های زیادی ندارد

توصیه های یک ظاهر طراحی شده:

این ساعت فوق العاده براق با هر ظاهری به خوبی کار می کند. زیبایی دور و در عین حال آینده نگرانه آن ، ساعت را به یک انتخاب جهانی برای همه تبدیل کرده است. از آنجا که یادآور ساعت Swatch است ، این ظاهر واقعاً یک ماده اصلی برای آقایانی است که طرفدار لباسهای خیابانی یکپارچه و لباس هیپی هستند.

بهترین رتبه بندی:

بهترین ساعت هوشمند

ساعت هوشمند هوئر

این دستگاه مجهز به Intel به عنوان بهترین ساخته شده و با کیفیت ترین ساعت Android Wear موجود در بازار شناخته می شود. این یک ظاهر طراحی شده و ساخت بسیار زیبا با برچسب Heuer معمولی (جرات ما چنین کلمه ای اساسی) را دارد. tag انتخاب کرده است که از مسیر سنتی ساعت هوشمند چشم پوشی کند و ساعت را به طرز چشمگیری مشابه نسخه های مکانیکی استاندارد خود بگذارد.

اساسی ترین و قوی ترین عملکرد این است که زمان را بگویید. با این وجود ، اعلان های زنده و ابزارک هایی که به استفاده کننده حمله نمی کنند و شخصیت و لحن سنتی تماشا را خراب می کنند ، به خود می بالند.

ساعت هوشمند هوئر
ساعت هوشمند هوئر
سیستم عامل:

Google برای استفاده در Android Wear توسط اینتل طراحی شده است

مزایا:

انتقال باتری ، دوام طولانی باتری با شارژ سریع ، سبک عالی و ساخت ، اعلان های غیر سرزده ، گزینه بعد از 2 سال

معایب:

حجیم بنابراین به عنوان زن دوستانه شناخته نمی شود ، بسیار گران است ، GPS ندارد ، صفحه نمایش ضعیف است

توصیه های یک ظاهر طراحی شده:

صادقانه بگویم ، این یک TAG است. هیچ چیز دیگری لازم نیست که گفته شود ، اما بیایید افراط کنیم. این طراحی دوم است که معمولاً برای Tag است. این ساعت را می توان با هر چیزی پوشید … به معنای واقعی کلمه! شباهت آن به Tag Heuer مکانیکی این ساعت هوشمند را قادر می سازد تا دارای پوشیدنی یکسانی باشد. وزن و اندازه ساعت آن را بیانی می کند و برجستگی صفحه مطمئناً با لباس های اسپرت ، گاه به گاه ، گاه به گاه تجاری ، لباس های تجاری ، لباس رسمی ، کراوات مشکی و کراوات سفید کار خواهد کرد!  برای استایل اپ ساعت هوشمند در مکان مختلف مناسب است.

بهترین رتبه بندی:

بهترین مهارت

ساعت مچی ایسوس

ذن واچ 2 ایسوس در دو اندازه ارائه می شود. این یک گزینه عالی است به طوری که می تواند توسط مردان و زنان استفاده شود. این ساعت هوشمند دارای گزینه های بند زیادی است که از مواد مختلف ساخته شده است (لاستیک ، فولاد ، چرم و حتی روکش دار سواروسکی).

ساعت ایسوس
ساعت ایسوس
سیستم عامل:

Android و iOS

مزایا:

قیمت خوب ، تراشه Wi-Fi ، شارژ سریع (شارژ کامل در چند دقیقه) ، 2 اندازه (18 میلی متر و 22 میلی متر) ، 18 بند مختلف ، تعویض باند آسان است و به طور رسمی با iOS کار می کند

معایب:

عدم GPS و مانیتور ضربان قلب ، قاب نسبتاً پرپشت ، کمی ناخوشایند و سیستم در بعضی مواقع عقب می ماند.

توصیه های یک ظاهر طراحی شده:

ایسوس ذن یک ساعت کاملاً همه کاره است. بسته به باند های انتخاب شده ، می توان آن را به روش های مختلفی پوشید. چهره ساعت تمیز و ساده است. این یک ویژگی عالی است زیرا بر مچ دست و لباس فرد پیروز نخواهد شد. این گزینه های شیکی است که می تواند برای هر نوع لباسی استفاده شود.

بهترین امتیاز:

بهترین برای بودجه

ساعت هوشمند ریگی

این ساعت هوشمند بسیار سبک وزن که به دلیل طراحی عجیب و غریب خود مشهور است ، سایشی بسیار راحت است و نسل دوم Pebble است. حاشیه گسترده است که توهم بسیار کوچک بودن صفحه را نشان می دهد. صفحه نمایش دارای نور پس زمینه است اما کمی کم نور است.

تا 50 میلی متر مقاوم در برابر آب است اما به راحتی خراشیده می شود. Pebble همچنین به دلیل عمر باتری 7 روزه که این شرکت میزبان آن است ، شناخته شده است و همچنان با زمان سنگریزه صادق است.

ساعت هوشمند ریگی
ساعت هوشمند ریگی
سیستم عامل:

iOS و Android

مزایا:

عمر باتری عالی ، بسیار راحت ، سازگار با iOS و Android Wear ، مقرون به صرفه

عیب:

به برنامه های با کیفیت بیشتر ، صفحه کم نور نیاز دارید ، ویژگی ها محدود هستند.

توصیه های سبک:

طراحی مرتب و تمیز روی کت و شلوار زیبا به نظر می رسد. با ظاهر معمولی تجاری نیز به خوبی کار خواهد کرد. به دلیل بزرگ بودن حاشیه ، می تواند صورت را بسیار کوچکتر نشان دهد ، بنابراین اگر طرفدار ساعت های بزرگتر هستید ، از این ساعت دور شوید.

بهترین امتیاز:

بهترین برای افراد فنی

ساعت هوشمند فولاد زمان

نسخه برادرانه و شیک تر از Pebble Time فوق الذکر ، Pebble Time Steel.

طراحی براق بیشتر به نظر می رسد که آقای جوان شیک تر به جای گیک فن آوری مانند Pebble Time جذاب باشد. این یک میلی متر بزرگتر است که باتری بزرگتری را امکان پذیر می کند. نسخه های نقره ای ، مشکی و طلایی با بند فولادی ضد زنگ کلاسیک به همراه گزینه های چرم قرمز و سیاه وجود دارد. عملکرد Pebble Time تقریباً مشابه زمان Pebble است.

ساعت هوشمند فولاد
ساعت هوشمند فولاد
سیستم عامل:

iOS و Android

مزایا:

باتری بزرگتر با 10 روز عمر خمیر ، سبک کلاسیک ، سازگار با iOS و Android ، اعلان های قابل اعتماد

معایب:

فاقد بسیاری از برنامه های با کیفیت ، مشکل در صفحه خواندن ، بدون ویژگی تناسب اندام

توصیه های سبک:

دستبند فلزی این ساعت را به یک قطعه بیانیه تبدیل می کند که برای آقازاده خوب کار می کند. طبیعت آن کمی لباس پوشیده است اما به راحتی می توان آن را پوشید. این یک عنصر مرسوم ، مد روز با نوار چرمی قرمز موجود است که در صورت تمایل ، رنگی مچ به مچ دست شما می بخشد.

بهترین امتیاز:

بهترین عمر باتری (حداکثر 10 ساعت)

موتور جنرال 360

Moto 360 2 در 2 اندازه ، 42 میلی متر و 46 میلی متر در دسترس است.

اندازه مورد آن را به یک نیروگاه و قطعه بیانیه مطمئن تبدیل کرده است. این موارد دارای 3 عرض بند مختلف هستند که به ترتیب شامل آقایان و آقایان می شود. این ساعت دارای صفحه نمایش کاملا گرد است که مخصوص ساعت های هوشمند است. این ورزش دارای سفارشی سازی بیشتری در زمینه ها ، لهجه ها و صفحات زنده است. انبوهی از چهره های تماشایی ؛ و یک مانیتور ضربان قلب نوری در داخل بدنه ساعت. برنامه های تناسب اندام خوب هستند اما در واقع برای علاقه مندان مناسب نیستند.

موتور جنرال360
سیستم عامل:

اندروید

مزایا:

بسیار قابل تنظیم ، بسیار درجه یک ، سبک ، عملکرد بهبود یافته

معایب:

کمتر از ماندگاری مناسب باتری ، هیچ ویژگی برجسته ای در Android Wear وجود ندارد.

توصیه های سبک:

Moto 360 2 یک ساعت بسیار شیک و با کلاس است. این ساعت با نوارهای چرمی و فلزی در 3 اندازه مختلف کاملا قابل تنظیم است. صورت براق آن باعث می شود تا ساعت با اکثر ظاهر به خوبی پوشیده شود.

ساعت هوشمند

دویدن ، دوچرخه سواری ، شنا ، گلف و موارد دیگر همه در اولین ساعت هوشمند Garmin هستند.

Garmin مجموعه ای باورنکردنی از ویژگی های تناسب اندام را با این اعلان های درجه یک ترکیب کرده است تا اولین ساعت ورزشی جهان را که می تواند هر روز پوشیده شود ، ایجاد کند.

توسط Garmin ساخته شده است بنابراین GPS و ردیابی ورزشی قوی هستند. علاوه بر این ، ردیاب تناسب اندام زبانه های داده مانند مراحل روزانه و خواب شبانه شما را نگه می دارد. با تلفن همراه شما و با اکثر برنامه ها بصورت یکپارچه همگام سازی می شود.

ساعت هوشمند
ساعت هوشمند
سیستم عامل:

Android و iOS از طریق برنامه تلفن هوشمند Garmin Connect

مزایا:

بسیاری از برنامه های تناسب اندام با تجزیه و تحلیل قوی ، همگام سازی عالی بلوتوث ، عمر باتری قوی ، سبک وزن و اعلان های عالی.
معایب:

طراحی خسته کننده ، صفحه نمایش کسل کننده و با وضوح پایین

توصیه های سبک:

یک ساعت ورزشی واقعی. هنگام رقابت و / یا آموزش ، این ساعت یکی از لباسهایی است که می توان از آن استفاده کرد.

بهترین رتبه بندی:

بهترین ساعت ورزشی

ساعت هوشمند ال جی

این ساعت چیز زیبایی است. درخشش و صیقلی بودن مرزهای فلزی این طراحی بسیار کلاسیک است و ماهیت یک Szanto را دارد.

این ساعت قابلیت اتصال از راه دور از طریق شبکه Wi-Fi متفاوتی به تلفن همراه شما را دارد. وقتی در دفتر کار هستید و نیاز به اتصال به شبکه شغل دارید مفید واقع می شود.

ساعت هوشمند ال جی
ساعت هوشمند ال جی
سیستم عامل:

طراحی شده توسط Google برای Android Wear

مزایا:

عمر باتری خوب ، بسیار شیک ، به روزرسانی های کامل Android Wear ، نمایشگر عالی.

معایب:

بدون GPS ، بند چرمی گران قیمت ، کم کیفیت ، پوشش بزرگ است بنابراین ممکن است مچ دست کوچکتر نباشد.

توصیه های سبک:

با کت و شلوار یا ظاهر گاه به گاه تجاری عالی به نظر می رسد. آقاي داپر دوست دارد اين را به مجموعه خود اضافه کند. درست در آن جا می شود.

بهترین امتیاز:

بهترین سبک حرفه ای.

برای نتیجه گیری ، مانند تمام ساعت ها ، انواع ، سبک ها و انواع مختلفی وجود دارد. این در مورد انتخاب قطعه ای است که متناسب با نیاز و زیبایی شما باشد. ساعت های هوشمند انواع مختلفی دارند اما این لیست به شما کمک می کند تا در درک آنها و یافتن اینکه کدام ساعت هوشمند مناسب شما است و استایل اپ با ساعت هوشمند خود را شروع کنید.

منبع: realmenrealstyle

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 4]

همچنین ببینید

انواع جوراب

نکاتی درباره جوراب ها که محال است بدانید

همه چیز درباره جوراب ها بیشتر افراد این تصور را دارند که جوراب یک بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *