انتخاب بهترین کفش کژوال برای آقایان
انتخاب بهترین کفش کژوال برای آقایان

انتخاب بهترین کفش کژوال برای آقایان

انتخاب بهترین کفش کژوال برای آقایان

بهترین کفش برای استفاده روزانه آقایان چیست؟ آقایان جوان ترجیح می دهند که با یک استایل کاملا کژوال در محل کار و خیابان ظاهر شوند. تکمیل کننده این استایل نیز یک جفت کفش راحت است. بهترین مدل کفش که شما می توانید برای استفاده در طول روز انتخاب کنید کدام است. مطمئنا اولین گزینه این است که کفش مورد نظر فوق العاده راحت باشد. قصد داریم در ادامه برترین کفش های مردانه برای استفاده روزمره را معرفی کنیم.

بهترین کفش های مردانه

Cariuma

این کفش در ریودوژانیرو ساخته می شود و متعلق به یک برند برزیلی است که در ساخت آن از مواد پایداری مانند الیاف بامبو، نیشکر ، پنبه و پلاستیک استفاده می شود. این کفش ها به شکل کتانی طراحی شده و در رنگ های مختلفی ارائه می شود از دیگر قابلیت های آن استفاده چند منظوره از این کفش است. مهم ترین ویژگی این کفش راحتی و کم وزنی آن است.

کفش Cariuma
کفش Cariuma

Allbirds

یکی از بهترین کفش های کتانی که در نیوزیلند متولد شده است. یکی از محبوب ترین کفش ها با کفی سیلیکونی است. این مدل کفش در کنار دوام بالا بسیار سبک و بی سروصدا بوده و در ساخت آن نیز از مواد سبک استفاده شده است. شما می توانید طیف گسترده ای از رنگ ها و مدل های این کفش را در بازار مشاهده کنید.

کفش Allbirds
کفش Allbirds

کفش Cacca

Casca به عنوان یک برند که کفش های راحت و با قیمت مقرون به صرفه تولید می کند شناخته می شود. استفاده از تکنولوژی باعث شده که این نوع کفش بسیار استاندارد ساخته شده و باعث راحتی پای افراد باشد.

کفش Cacca
کفش Cacca

Oliver Cabell

یکی از بهترین کفش های کژوال مردانه Oliver Cabell است که در طراحی خود از سبک مینیمال پیروی می کند. این کفش به طرح اولیه خود وفادار بوده و از طراحی ساده و زیبایی بهره می برد.

کفش Oliver Cabell
کفش Oliver Cabell

کفش Fitflop

مطمئنا Fitflop یکی از بهترین کفش ها شناخته می شود این مارک کفش های خود را براساس تحقیقات گسترده در مورد بدن انسان و طرز قرارگیری پاها طراحی کرده است. این کفش ها به راحتی صندل و با طرح اسپرت تولید می شوند. امکان ست شدن با انواع استایل و رنگ ها را دارند.

کفش Fitflop
کفش Fitflop

کفش Everlane

این مدل از کفش بسیار زیبا و فوق العاده است و در کنار راحتی و زیبایی امکان ست شدن با استایل های مختلف را دارند. جنس این کفش از چرم طبیعی و چرم بازیافتی است. Everlane یکی از محبوب ترین کفش ها در میان آقایان است که مناسب استفاده در طول روز و طی کردن مسافت های طولانی است.

کفش Everlane
کفش Everlane

کفش Cole Haan

Cole Haan بی شک یکی از بهترین کفش های مناسب آقایان است که صد سال قدمت دارد. این کفش شباهت زیادی به کفش آکسفورد دارد اما کف جنس از نوعی پلاستیک خاص است که موجب شده شده که شبیه کتانی باشد و راحتی این مدل کفش را داشته باشد. این کفش از انعطاف پذیری زیادی برخوردار است و رویه ی آن از جنس جیر است.

کفش Cole Haan
کفش Cole Haan

کفش Johnston & Murphy

جانسون و مورفی یک نام آشنا در دنیای کفش و پوشاک است. این برند بیش از یک قرن است که در بازار پوشاک حضور دارد، این کمپانی با استفاده از تکنولوژی کمک می کند تا یک سطح راحت برای پاها ایجاد کند. این کفش در هنگام برداشتن گام با پاهای افراد بسیار هماهنگ است.

کفش Johnston & Murphy
کفش Johnston & Murphy

کفش Von Routte

Von Routte ممکن است به عنوان یک برند استرالیایی شناخته شود اما این برند در ابتدا در برزیل بنیانگذاری شده است. طراحی این کفش از شهرهای سراسر دنیا الهام گرفته است. یک کتانی بند دار مینیمالیستی که با هر نوع استایلی پوشیده می شود از شلوارک گرفته شلوارهای جین و کتان هارمونی جالبی با این کفش ایجاد می کنند.

کفش Von Routte
کفش Von Routte

کفش Koio

یکی از بهترین کفش ها در دنیای مد است که این صنعت را تکان داده است این کفش از موادی کاملا ایتالیایی ساخته شده و تمرکز طراحان آن بر کیفیت بالا و زیبایی است. طراحی قالب متناسب باعث شده که Koio به یک کفش فوق العاده تبدیل شود.

کفش Koio
کفش Koio

کفش  Clarks

کلارک به زودی دویست ساله می شود اما طراحی آن همچنان مطابق با نیازهای دنیای مدرن پیش می رود. این کفش به شکلی است که هوا به راحتی در اطراف انگشتان حرکت کرده و مانع تعریق پا می شود.

کفش Clarks
کفش Clarks

کفش Camper

یکی از کفش هایی که مدت زیادی است مورد توجه است، این کفش ترکیبی از چرم و مواد سبک است این کفش دارای بندهای انعطاف پذیر است که احتیاجی به گره زدن ندارد. شما به راحتی می توانید این کفش را پوشیده یا از پا خارج کنید.

کفش Camper
کفش Camper

کفش James Perse

James Perse خالق این برند از سن جوانی به دنبال طراحی مد بوده و کار خود را از بوتیک پدرش آغاز کرده است. این کفش ها از ظاهری کلاسیک برخوردار بوده و از چرم اصل ساخته شده اند تا بتواند ظاهر شیک و ظریف را از کفش به نمایش بگذارنند.

کفش James Perse
کفش James Perse

کفش Soludos

یکی از جالب ترین انواع کفش در دنیا Soludos است که تولید کننده کفش های کتانی نیز است. این کفش با ویژگی های سنتی صنعت مد در نیویورک طراحی شده است و باعث می شود که طراحی به گونه ای انجام بگیرد که پا در آن احساس راحتی کامل کند. این برند تلفیقی از طرح های کلاسیک و معاصر است. اگر به دنبال یک کفش کتانی مینیمال هستید که از ظاهری بسیار شیک برخوردار بوده و می توانید در طول روز آن را بپوشید.

کفش Soludos
کفش Soludos

کفش Converse

یکی دیگر از بهترین کفش های کژوال کانورس است که از دهه 1970 میلادی تاکنون در دنیا طرفداران زیادی داشته است. این کفش ها در ابتدا توسط خوانندگان موسیقی راک استفاده می شد و پس از آن مورد توجه بازیکنان بسکتبال قرار گرفت. در طول سال ها این کفش به عنوان یکی از پایه های ثابت استایل های غیر رسمی شده است. افراد در هر سنی می توانند یک جفت از این کتانی های فوق العاده را بپوشند و از راحتی آن لذت ببرند.

کفش Converse
کفش Converse

کفش Grenson

Grenson یک برند کفش بریتانیایی است که با یک قرن تجربه می تواند عنوان یکی از بهترین کفش های دنیا را داشته باشد. این کمپانی برای ساخت کفش های خود از روش پیچیده ای استفاده می کند. ممکن است بیشتر افراد این برند را برای چکمه های آن بشناسند اما مجموعه ی کتانی های Grenson بسیار خیره کننده است.

کفش Grenson
کفش Grenson

 

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 4]

همچنین ببینید

کتونی تولید ملی

بهترین تولیدی‌ های کفش کتانی ایرانی کدامند؟

بهترین کفش کتانی ایرانی را از کدام فروشگاه می‌توان تهیه کرد؟ آیا فروشگاه‌هایی را می‌شناسید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *