اسم شورت های زنانه
اسم شورت های زنانه

اسم شورت های زنانه

با اسم شورت های زنانه و انواع مدل شورت زنانه تا چه میزان آشنا هستید؟ در این مقاله بطور کامل درباره انواع و اقسام مدل شورت زنانه با جزئیات صحبت شده است. همانطور که می‌دانید یکی از لباس‌های مهم بانوان که در خرید نیز اهمیت زیادی دارد، شورت است. بسیاری از برندها در هنگام تولید شورت زنانه حساسیت بسیار زیادی به خرج می‌دهند. بسیاری از تولیدی‌ها و کارخانجات بزرگ در دنیا برای تولید هر چه بیشتر و فروش گسترده شورت، از مدل‌های مختلف در کیفیت بالایی استفاده می‌کنند و آن را به بازار عرضه می‌کنند. در کنار اهمیت بسیار زیاد طرح و مدل شورت، جنس پارچه آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

برای تمامی زنان توصیه شده است که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی در ناحیه تناسلی از شورت‌های مناسبی استفاده کنند. با پیشرفت علم و تکنولوژی مدل‌های مختلفی از شور‌ت‌های زنانه تولید و به بازار عرضه می‌شود که شمارش آن‌ها تقریبا ممکن نیست. در ادامه برای آشنایی بیشتر بانوان با انواع مدل شورت، اسم انواع شورت زنانه به همراه مدل معرفی شده است.

انواع مدل و اسم شورت زنانه

شورت فانتزی زنانه

یکی از اسم شورت های زنانه که دارای تنوع محصول بسیار زیادی است، شورت فانتزی می‌باشد. این شورت‌ها دارای انواع مدل مختلف هستند که در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. از جمله انواع مدل شورت فانتزی می‌توان به پلی استر، گیپور، پلی آمید و… اشاره کرد.

شورت پادار زنانه

یکی از انواع مدل شورت زنانه، شورت پادار است. این نوع شورت‌ها شبیه به شورت مردانه هستند و هر یک دارای خصوصیات خاص خود است. هر کس بنا به دلایل شخصی خود از این شورت‌های پادار استفاده می‌کنند. یکی از دلایل استفاده عمده از شورت پادار، پوشش زیاد و مناسب این مدل شورت است که کل قسمت باسن و ناحیه تناسلی را پوشش می‌دهد. این شورت‌ها در ناحیه ران پا به شکل مستطیل هستند و اغلب برای پوشش زیر دامن از آن‌ها استفاده می‌شود.

در زیر پیراهن‌های چین دار که امکان بالا رفتن آن‌ها زیاد است، می‌توان از شورت پادار استفاده کرد. این شورت‌های پادار به علت فاق بلندی که دارند برای دوران قاعدگی مناسب نیستند.

شورت کلاسیک زنانه

شورت کلاسیک از انواع مدل شورت‌های قدیمی است که به دلیل راحتی زیاد مورد توجه اکثر زنان قرار می‌گیرد. قطعا شما نیز مکررا این شورت‌ها را در بسته‌بندی شش تایی خریداری کرده و از آن استفاده کرده‌اید. این شورت کلاسیک کاملا راه و باسن فرد را می‌پوشد و فاق بلندی دارد، به همین علت نیز این مدل شورت جزو راحت‌ترین مدل شورت برای استفاده در خانه محسوب می‌شوند. این شورت به دلیل پوشش راحت و زیاد خود بهترین انتخاب برای دوران پریود است.

شورت کلاسیک زنانه

بسیاری از بانوان برای استفاده روزانه خود از شورت کلاسیک استفاده می‌کنند. زیرا این شورت مناسب‌ترین انتخاب برای پوشیدن در زیر لباس گشاد در منزل است. دقت کنید که در زمان رفتن به مراسمات رسمی باید از شورت رسمی استفاده کنید و شورت کلاسیک اصلا گزینه مناسبی نیست. زیرا این مدل شورت کل باسن را می‌پوشاند و ممکن است باسن را دچار تعریق زیاد کند. حتی اگر در بافت این شورت از نخ و پنبه نیز استفاده شده باشد، باز هم نباید در زیر لباس مجلسی مورد استفاده قرار گیرد.

شورت بدون درز

همانطور که از اسم این شورت پیداست، شورت بدون درز هیچ سوارخ و درزی ندارد. ساختار شورت بدون درز کاملا یکپارچه است و دوخت آن بسیار کم است، همین امر باعث می‌شود تا این شورت‌ها برای استفاده در زیر لباس تنگ و مجلسی بهترین انتخاب است، چون هیچ دوختی ندارد که از زیر لباس دیده شود. از شورت بدون درز می‌توان به شورت‌های توری و بدن نما اشاره کرد که خود بدن نیز از زیر آن مشخص نیست.

شورت لامبادا

از اسم شورت های زنانه می‌توان به شورت لامبادا اشاره کرد. برخی از افراد شورت لامبادا را با نام شورت بندی نیز می‌شناسند. شورت لامبادا محبوبیت زیادی در بین زنان دارد و در همه جای دنیا فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. در شورت لامبادا از یک رشته یا بند نازک برای دور کمر استفاده شده است و تنها پوشش این شورت‌ها شامل قسمت بیکینی می‌شود.

شورت لامبادا

در این مدل شورت‌ها ناحیه باسن کاملا باز و بدون پوشش است، با این حال شورت کاملا راحت خواهید بود نگران نباشید. شورت لامبادا برای استفاده در زیر پیراهن مجلسی کاربرد دارد، چون هیچ ردی از شورت دیده نمی‌شود.

شورت G-string

یکی از انواع مدل شورت لامبادا شورت ذکر شده است. در بخش تناسلی این شورت فقط از پارچه مثلثی شکل استفاده شده است و در بخش پشتی آن هیچ پوششی وجود ندارد. این مدل شورت‌ها معمولا تزئینی و فانتزی هستند و برای پوشش‌دهی از آن‌ها استفاده نمی‌شود. در سواحل بسیاری از بانوان بعد حمام آفتاب از این مدل شورت استفاده می‌کنند.

شورت تانگ

اسم یکی از شورت های زنانه، شورت تانگ است. این مدت شورت در قسمت دور کمر دارای یک بند نازک است که دارای نقش و نگار و طرح نیست. اگر از عقب به سمت جلوی این شورت نگاه کنید یک سوم میانی آن پارچه‌ای شبیه به V است که ناحیه تناسلی و باسن را از پوشت پوشش می‌دهد. در برخی از مدل شورت تانگ بند دور کمر کمی پهن است و در کناره‌های شورت از تزئینات فلزی استفاده شده است.

شورت تانگ از نظر زیبایی بسیار مورد توجه و استقبال زنان واقع شده است و عموما در زیر لباس‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تنگ و رسمی هستند.

مشخصات، قیمت و خرید شورت تانگ زنانه - اتام | دیجی‌کالا
شورت تانگ

شورت توری

حتما در شنیدن اسم شورت های زنانه، نام شورت توری نیز به گوشتان خورده است. همانطور که از اسم این شورت مشخص است، تمام پارچه این شورت توری است و برای قسمت‌های دور کمر از بند پهنی با تور و گیپور استفاده شده است. شورت توری نیز در دنیا شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد. بدون شک تنها با یک نگاه شما نیز برای خرید این مدل از مدل‌های شورت زنانه اقدام خواهید کرد.

شورت گنی

از دیگر مدل‌های شورت می‌توان به شورت گنی اشاره کرد که معمولا تا بالای ناف می‌رسد. این شورت برای افرادی مناسب است که کمی شکم و پهلو دارند و می‌خواهند شکم خود را جمع‌تر نشان داده و به بدن خود فرم دهند. شورت گنی در دو مدل پادار و حلقه‌ای در بازار عرضه می‌شود. در صورتی که قصد دارید پای خود را کمی جمع کنید بهتر است از مدل شورت گنی پادار استفاده کنید. معمولا از این شورت بعد از زایمان نیز استفاده می‌شود، زیرا به راحتی شکم را جمع می‌کند. این مدل شورت گنی در زیر دامن و پیراهن‌های جذب موجب جمع کردن این ناحیه خواهد شد.

شورت گنی

شورت فرانسوی

یکی از محبوب‌ترین شورت بین بانوان شورت فرانسوی است. این شورت با شورت مدل کلاسیک در ناحیه فاق مشابه هستند. شورت فرانسوی نیز دارای فاق نسبتا بزرگی است که قسمت زیادی از ناحیه تناسلی را می‌پوشاند. تنها تفاوت این دو مدل شورت این است که در شورت فرانسوی برش دو طرف ران دارای ساختار U است و دارای انحنای بیشتری می‌باشد. همچنین بند شورت فرانسوی نیز پهن بوده و بخش بیشتری از پهلوها را پوشش می‌دهد. اگر از شلوارهای فاق بلند استفاده می‌کنید بهتر است که از این مدل شورت استفاده کنید تا پوشش کاملی از ناحیه تناسلی را نیز داشته باشد. شورت فرانسوی برای استفاده در دوران قاعدگی نیز گزینه مناسبی نخواهند بود.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 3 میانگین: 3.7]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *