انواع استایل زنانه
انواع استایل زنانه

با استایل های مختلف چه کفشی بپوشم ؟

چه کفشی بپوشم ؟

مطمئنا همه ی افراد در هنگام ست کردن استایل خود این سوال را می پرسند چه کفشی بپوشم؟ کدام مدل کفش به استایل شما می آید؟ با توجه به اینکه کفش ها نقش تعیین کننده ای در استایل افراد دارند باید به این مسئله توجه کرد. ممکن است شما یک استایل فوق العاده داشته باشید اما با انتخاب یک کفش نامناسب همه ی تیپ خود را تحت و الشعاع قرار دهید.

راهنمای انتخاب استایل مناسب چه کفشی بپوشم

در ادامه به بررسی انواع استایل ها و از جمله مانتو ها میپردازیم و بیان خواهیم کرد که با هر کدام از استایل ها چه کفشی میتوان پوشید.

با انواع مانتو چه کفشی بپوشم؟

با مانتو مشکی چه کفشی بپوشم
با مانتو مشکی چه کفشی بپوشم

با مانتو مشکی چه کفشی بپوشم

با مانتو مشکی چه کفشی بپوشم؟ مانتو مشکی یکی از پرطرفدارترین لباس در میان استایل های زنانه است برای انتخاب کفش مناسب باید براساس مدل مانتو مجلسی و اسپرت تصمیم بگیرید.

می توانید مانتوهای اسپرت مشکی را با کفش های سفید دخترانه، کتانی های اسپرت، صندل های تابستانی و نیم بوت های مختلف ست کنید مناسب ترین رنگ ها برای این گزینه قرمز، طوسی و مشکی است.

https://persiahandicraft.com/womens-shoe-styles/

در صورتی که از مانتوی مجلسی مشکی استفاده می کنید می توانید از کفش های پاشنه بلند و صندل های زنانه استفاده کنید این کفش های زنانه می توانند پلنگی، کالباسی روشن، نود و پوست ماری باشد. در صورتی که به پوشیدن این نوع کفش تمایلی ندارید می توانید از کفش های تخت و عروسکی استفاده کنید.

اما در جواب این سوال که مانتو مشکی با چه کفشی ست میشه؟ باید گفت که مانتو مشکی با توجه به رنگی که دارد امکان ست شدن با انواع کفش ها را دارد می توانید برای داشتن یک استایل فوق العاده از کفش های لژ دار و عروسکی استفاده کنید. برای داشتن یک استایل جسورانه با مانتو مشکی می توانید از کفش هایی با رنگ نقره ای و طلایی استفاده کنید.

با مانتوی خیلی بلند چه کفشی بپوشم
با مانتوی خیلی بلند چه کفشی بپوشم

با مانتوی خیلی بلند چه کفشی بپوشم

با مانتوی خیلی بلند چه کفشی بپوشم؟ کفش هایی با پاشنه ی بلند و صندل های لژ دار موردهای مناسبی برای پوشیدن با مانتو بلند است. در صورتی که مانتوهای مجلسی بلند انتخاب کرده اید بهتر است برای زیر آن ها از کفش های پاشنه بلند استفاده کنند. کفش های پاشنه دار با پاشنه های تخم مرغی کوتاه نیز مناسب مانتو های بلند رسمی است. خانم های قد بلند می توانند در فصل تابستان از صندل های تخت برای زیر مانتو بلند استفاده کنند.

آشنایی با رازهای تیپ رسمی زنانه با مانتو

با مانتو اداری چه کفشی بپوشم
با مانتو اداری چه کفشی بپوشم

با مانتو اداری چه کفشی بپوشم

با مانتو اداری چه کفشی بپوشم؟ ست کردن مانتو اداری با کفش مناسب یکی از مهم ترین موارد در زمینه استایل های رسمی است. کفش خود را از میان مدل هایی انتخاب کنید که پاشنه ی آن ها چندان سر و صدا ایجاد نکند بهتر است کفش های اسپرت و چرمی را با مانتو اداری ست کنید.

راهنمای انتخاب تیپ اسپرت اداری زنانه شیک

با توجه به رنگ مانتوی خود می توانید از رنگ های مشکی، قهوه ای و شتری برای کفش های اداری مناسب است. نکته ی مهمی که در انتخاب کفش اداری مناسب وجود دارد این است که کفشی را انتخاب کنید که پاهای شما برای مدت زمان طولانی در آن ها راحت باشد. کفش های لوفر، آکسفورد و کفش های پاشنه باند چانکی برای این نوع استایل مناسب است. بهتر است با توجه به رنگ مانتو شلوار اداری که می پوشید کفش خود را انتخاب کنید.

پیشنهاداتی برای داشتن بهترین تیپ اداری دخترانه

 

با مانتو کتی چه کفشی بپوشم
با مانتو کتی چه کفشی بپوشم

با مانتو کتی چه کفشی بپوشم

با مانتو کتی چه کفشی بپوشم؟ با مانتو کتی می توانیم کفش پاشنه بلند یا تخت بپوشیم؟ این بستگی دارد که مانتو کتی شما اسپرت باشد یا مجلسی! در صورتی که از مانتو کتی مجلسی استفاده می کنید بهتر است برای ست کردن از صندل ها و کفش های تابستانی استفاده کنید. با مانتو کتی اسپرت می توانید هر نوع کفش اسپرتی استفاده کنید. با توجه به اینکه شلوار در این استایل بسیار تاثیر گذار است با توجه به شلوارتان کفش را انتخاب کنید.

کفش مناسب با سارافون
کفش مناسب با سارافون

کفش مناسب با سارافون

کفش مناسب با سارافون: سارافون یک لباس مناسب برای تابستان و پاییز است. در صورتی که قصد دارید در تابستان یک سارافون نخی استفاده کنید می توانید آن را با کفش تخت، کالج یا صندل انگشتی بپوشید. سارافون های ضخیم گزینه ی مناسبی برای فصل پاییز و زمستان هستند. می توانید آن ها را بوت و نیم بوت های دخترانه ست کنید. می توانید از پوتین های بلند نیز استفاده کنید و استایل فوق العاده ای را به نمایش بگذارید.

با کفش اسپرت چه لباسی بپوشم

خانم هایی که طرفدار استایل های اسپرت هستند می توانند از مانتوهای بلند به همراه کتانی و شلوارهای اسلش و جین استفاده کنند. دختر خانم ها و دانشجویان می توانند از مانتو های جلوباز و کفش های اسپرت استفاده کنند. این استایل معمولا برای افرادی پیشنهاد می شود که در طول روز فعالیت زیادی دارند.

https://persiahandicraft.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/

بی شک وقتی از کتانی صحبت می کنیم افراد یک استایل اسپرت را تصور می کنند. اما برخلاف انتظار شما می توانید کتانی را به سادگی با استایل رسمی ست کنید. فقط با رعایت چند نکته ی ساده می توانید در عین داشتن یک اینکه رسمی هستید، یک استایل مدرن و اسپرت داشته باشید. می توانید در محیط های رسمی با پوشیدن یک مانتوی ساده و بدون طرح به همراه یک کفش اسپرت بپوشید. در این مواقع باید از پوشیدن کتانی های ساق دار و لژ دار اجتناب کنید. در این موقعیت باید کفش های اسپرت تخت بپوشید و همچنین نباید شلوارهای گشاد بپوشید.

با چه شلواری چه کفشی بپوشم

با چه شلواری چه کفشی بپوشم
با چه شلواری چه کفشی بپوشم

مدل های مختلفی برای شلوارها وجود دارد که می توانید با کفش های مختلف ست کنید. شلوارهای غواصی، چسبان، تنگ را می توانید با کفش های پاشنه تخت، عروسکی یا صندل بپوشید تا پاهای شما خوش تراش و خوش فرم به نظر برسد.

کفش مناسب شلوارهای راسته یا لوله تفنگی

در صورتی که قصد دارید شلوارهای راسته یا لوله تفنگی بپوشید می توانید از کفش های کتانی، پاشنه بلند و کالج و انواع لوفرها استفاده کنید. تقریبا این نوع شلوار با انواع کفش ها ست می شود. فقط دقت کنید که این نوع شلوار را با کتانی های بزرگ و صندل های تخت هرگز نپوشید.

کفش مناسب شلوارهای دمپا گشاد

شلوارهای دمپا گشاد شامل جین های تیره و پارچه ای هستند. این شلوارها با کفش های پاشنه بلند می پوشند که دو سوم پاشنه کفش را پنهان می کنند. شلوارهای دمپا گشاد باعث می شود که اندام شما خوش فرم به نظر برسد.

کفش مناسب شلوار برمودا

شلوار برمودا پوشیدن این نوع شلوارها جسارت زیادی می خواهد. در صورت انتخاب اشتباه کفش پاهای شما کوتاه تر از حد معمول به نظر می رسد. این شلوارها را با کفش ها و صندل های پاشنه بلند بپوشید.

استایل با کمربند برای خانوم ها

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

کتونی تولید ملی

بهترین تولیدی‌ های کفش کتانی ایرانی کدامند؟

بهترین کفش کتانی ایرانی را از کدام فروشگاه می‌توان تهیه کرد؟ آیا فروشگاه‌هایی را می‌شناسید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *