کت و شلوار زنانه
کت و شلوار زنانه

معرفی مزون کت و شلوار زنانه در اینستاگرام به آدرس تهران و مشهد

آیا مزون کت و شلوار زنانه با کیفیت و قیمت مناسب را می‌شناسید؟ در این مقاله به معرفی چند مورد مزون کت و شلوار در مدل‌های مختلف اسپرت و مجلسی در شهرهای تهران و مشهد پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید تا این مزون‌های شیک و به روز را در زمینه فروش لباس و کت و شلوار زنانه بشناسید.

همانطور که می‌دانید بسیاری از مردم به دنبال کت و شلوار و یا مانتو و شلوارهای ست هستند تا به راحتی بتوانند از آن‌ها در مراسمات و موقعیت‌های مختلف استفاده کنند. کت و شلوار در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف از ترندهای هر سال است و طرفداران و مشتریان زیادی دارد. از این رو فروشگاه‌ها و مزون‌های مختلف سعی می‌کنند تا کت و شلوار زنانه را در سایز و مدل‌های مختلف تهیه کرده و به فروش برسانند. در این میان علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی شهرهای مختلف در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز وجود دارد که کار خرید را برای بانوان بسیار راحت کرده است. با شناختن پیج‌های مختلف موجود در اینستاگرام به راحتی می‌توانید مدل کت و شلوارهای هر پیج را مشاهده کرده و قیمت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. سپس اقدام به خرید نموده و در کوتاه‌ترین زمان خرید خود را دریافت کنید.

مزون سارال در اینستاگرام

یکی از مزون‌های کت و شلوار زنانه که در اینستاگرام بسیار معروف و پرطرفدار است، مزون سارال می‌باشد. مزون سارال یک فروشگاه اینترنتی بوده و در زمینه فروش مانتو و کت و شلوار زنانه فعالیت دارد. مزون سارال حدود یک سال است که فعالیت و فروش اینترنتی خود را در اینستاگرام آغاز کرده است و در همین مدت زمان کم توانسته تا حدود 8 هزار فالوور را جذب کند. در صورتی که به دنبال خرید کت و شلوار زنانه شیک می‌گردید، توصیه می‌شود که به پیج سارال در اینستاگرام سری بزنید. در این فروشگاه مجازی که بصورت مزون و تک دوزی فعالیت دارد، انواع کت و شلوارهای زنانه در سایز و مدل‌های مختلف وجود دارد. نکته مثبت درباره این مزون این است که مشتری می‌تواند اندازه کت و شلوار و یا حتی جنس پارچه را به دلخواه خود انتخاب کرده و سفارش دوخت بدهد.

در این حالت بسته به نوع پارچه‌ها قیمت لباس تغییر می‌کند. برای دیدن نمونه کارهای مزون سارال می‌توانید آیدی saral_mezon_manto را جستجو کرده و آن را دنبال کنید. در این پیج حدود 225 عدد پست از کت و شلوارهای موجود در فروشگاه در قالب پست منتشر شده است که در زیر هر یک مشخصات و جزئیات کامل لباس‌ها درج شده است. این پیج مختص کت و شلوار و مانتو می‌باشد و نمایندگی پخش نسیم بانو را دارد. از مزیت‌های خرید از پیج مزون سارال ارسال رایگان سفارشات است.

کت و شلوار زنانه شیک در مزون سارال
کت و شلوار زنانه شیک در مزون سارال

لینک url اینستاگرام مزون سارال در اینستاگرام:

https://instagram.com/saral_mezon_manto?utm_medium=copy_link

مزون کت و شلوار مونالیزا در تهران

یکی از پرطرفدارترین مزون کت و شلوار که هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین فعالیت دارد، مزون مونالیزا می‌باشد. این مزون برای تمام کسانی مناسب است که همواره به دنبال خرید کت و شلوار شیک زنانه در طرح‌های خاص و بی‌نظیر هستند. این فروشگاه مخصوص، بورس انواع کت و شلوار زنانه است. فروشگاه مونالیزا دارای یک فروشگاه حضوری برای مشتریان در تهران، فلکه دوم صادقیه، مرکز خرید تهرانی، طبقه اول واحد 46 است. کسانی که در خرید وسواس و حساسیت زیادی به خرج می‌دهند و نمی‌توانند بصورت اینترنتی خرید کنند، بهتر است بصورت حضوری به این فروشگاه رفته و خرید خود را انجام دهند.

در صورتی که در سایر شهرهای ایران سکونت دارید، می‌توانید از طریق دنبال کردن پیج این فروشگاه خرید خود را انجام داده و سفارش را درب منزل تحویل بگیرید. ارسال سفارشات به تمامی شهرهای ایران رایگان می‌باشد. اگر در اینستاگرام عضو هستید، نام و یا آیدی monalisa_shop21 را جستجو کرده و این پیج محبوب را که دارای 27 هزار نفر دنبال کننده است، فالو کنید. در داخل پیج حدود 115 پست از تصاویر کت و شلوار زنانه در قالب پست منتشر شده است. در زیر هر پست تمامی جزئیات، جنس پارچه لباس، قیمت و سایز درج شده است. برای خرید غیر حضوری و ثبت سفارش خود نیاز است تا عکس لباس مورد نظر خود را به شماره تلفن‌ 09924430219 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

کت و شلوار موجود در مزون مونالیزا
کت و شلوار موجود در مزون مونالیزا

لینک url اینستاگرام مزون مونالیزا در اینستاگرام:

https://www.instagram.com/monalisa_shop021

مزون نسیم بانو در مشهد

برای خرید کت و شلوار زنانه با کیفیت از نمایندگی اصلی و بدون واسطه می‌توانید از مزون همان مزون نسیم بانو خرید کنید. این فروشگاه در مشهد است ولی بصورت اینترنتی فعالیت دارد. این فروشگاه ادعای بالاترین نقطه زیبایی را دارد که اجناس را بصورت تک و به قیمت عمده به فروش می‌رساند. این فروشگاه در اینستاگرام با نام فروشگاه کریستال فعالیت دارد که تمامی اجناس خود را از مزون نسیم بانو تهیه می‌کند. در صورتی که در اینستاگرام عضو هستید می‌توانید نام و یا آیدی mezon_crystal2021 را جستجو کرده و این پیج محبوب را دنبال کنید. در این پیج حدود 1600 نفر دنبال کننده وجود دارد و حدودا 90 پست از اجناس و تن‌خور کت و شلوار‌ها به همراه تمامی جزئیات درج شده است. برای درج سفارش خود و مطرح کردن هرگونه سوال می‌توانید پیام خود را به شماره 09940811169 در واتساپ ارسال کنید.

کت و شلوار زیبای مزون نسیم بانو
کت و شلوار زیبای مزون نسیم بانو

لینک url اینستاگرام مزون نسیم:

https://www.instagram.com/mezon_crystal2021

مزون کت و شلوار آرامین

یکی از محبوب‌ترین مزون کت و شلوار زنانه که بصورت اینترنتی فعالیت دارد، مزون آرامین می‌باشد. این مزون که در اینستاگرام با آیدی araminmod شناخته می‌شود. دارای 34 هزار نفر دنبال‌کننده بوده و حدودا 992 پست از اجناس و کت و شلوارهای شیک و خاص این پیج در قالب پست درج شده است. برای خرید از این پیج اطمینان داشته باشید زیرا این فروشگاه اینترنتی ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم تطابق اجناس با عکس‌ها را به مشتریان می‌دهد. از مزیت‌های این فروشگاه امکان مشاوره قبل از خرید مطابق با سایز برای مشتریان حساس وجود دارد. در صورت تمایل به خرید از این فروشگاه می‌توانید به شماره تلفن مدیریتی پیج 09928557912 پیام ارسال کنید.

کت و شلوار مزون آرامین
کت و شلوار مزون آرامین

لینک url اینستاگرام مزون آرامین:

https://instagram.com/araminmod?utm_medium=copy_link

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 4.5]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *