عروسک باربی با لباس اسپرت پیراهن و دامن
عروسک باربی با لباس اسپرت پیراهن و دامن

معرفی لباس باربی و انواع فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش عروسک باربی

در این مقاله به معرفی لباس باربی و انواع عروسک‌های باربی پرداخته شده است. در صورتی که علاقمند به شناخت پیشینه تولید عروسک باربی و انواع فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش این عروسک‌ها هستید. می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید. عروسک باربی بر عکس سایر عروسک‌ها که ساختاری معصومانه و کودکانه دارند. یک دختر نوجوان کاملا پخته با اندام‌های برجسته است که با دقت و حساسیت زیادی ساخته می‌شود. امروزه طرح باربی بر روی اکثر وسایل ضروری کودکان و نوجوانان مانند لوازم التحریر، کیف، کفش، شکلات‌ها، ظروف، البسه، ساعت، وسایل شخصی و… شده و به نحوی ملکه ذهن کودکان و نوجوانان شده است. در حقیقت عروسک باربی بصورت غیر مستقیم سبب تحمیل خود به کودکان و افزایش فروش می‌شود.

باربی باعث شده تا دختران نوجوان در غرب و سایر کشورها برای اینکه اندامشان شبیه باربی شود یا از الگوی باربی خیلی فاصله نداشته باشد از خوردن غذا به انداره کافی در سن رشد خود پرهیز کنند به همین دلیل آمار حیرت آور سازمان‌های بهداشتی غرب از سوء تغذیه دختران غربی خبر می‌دهد. بعد از ساخت و تولید عروسک باربی، انواع لباس باربی با مدل‌ها و طرح‌های مختلف وارد بازار لباس کودکان شد. تا آن‌ها بتوانند شخصیت دلخواه خود را در مدل‌های مختلف برای خود ایجاد کنند.

خریداران باربی با خرید یک عروسک کارشان تمام نمی‌شود زیرا مجبورند تمام وسایل مکمل آن را از قبیل لباس خواب، وسایل حمام، لباس مهمانی که همه ساله در چندین نوبت نیز تغییر مد داده و بازسازی و تولید می‌شوند تهیه و همواره آن را به روز کنند. بدیهی است مدل لباس باربی و تمام آنچه تحت عنوان وسایل عروسک عرضه می‌شود الگوی لباس دختران و زنان و وسایل مورد نیاز آن‌ها می‌شود.

پیشینه تولید عروسک باربی

کمپانی متل در سال 1945 توسط زوج هندلر و مت در ایالت کالیفرنیای جنوبی آمریکا تأسیس شد. این شرکت، ابتدا در زمینه تولید قابل عکس و سپس ساخت مبلمان خانه و در آخر تولید اسباب بازی فعالیت می‌کرد. کمپانی متل در 1955 با کلوپ میکی ماوس برای تبلیغ اسباب‌بازی‌ها به همکاری در نمایش‌های تلویزیونی پرداخت که موجب دگرگونی ساختاری در تجارت اسباب بازی شد. در 1959 به دلیل علاقة دختر هندلر به عروسک‌های کاغذی، این کمپانی‌ها طرح ساخت عروسک را دنبال کردند که منجر به عقد قرارداد برای دریافت امتیاز عروسک آلمانی لی لی شد.

خرید انواع پوشاک مردانه و زنانه با تخفیف

کمپانی متل امتیاز عروسک لی لی را از آلمان خرید و پس از تغییراتی، صورت‌بندی نژادی آن را به نژاد «آنگلوساکسون» همانند کرد و به تولید انبوه آن در آمریکا اقدام نمود. این عروسک تغییر نژاد یافته باربی لقب گرفت. باربی اسم خلاصه شدة «باربارا» دختر کوچک رئیس کمپانی متل یعنی آقای هندلر بود. باربی به سرعت در صف اول اسباب بازی دختران در غرب قرار گرفت. در سال 1959 هر عروسک باربی به قیمت سه دلار فروخته می‌شد. اما اکنون هر عروسک باربی اصل ساخت کمپانی متل تا 4500 دلار قیمت دارد. البته ناگفته نماند که امروزه به دلیل افزایش تاثیرات منفی این عروسک‌ها بر روی نوجوانان، کمپانی متل با کمبود تقاضا برای خرید عروسک باربی مواجه شده است.

معرفی مدل لباس‌های متنوع باربی

همانطور که بارها و بارها عروسک‌های باربی را در فروشگاه‌های مختلف دیده‌اید، می‌دانید که لباس باربی بسیار متنوع است. در این عروسک‌ها با معرفی لباس باربی با طرح‌ها و پارچه‌های بسیار زیبا استفاده می‌شود. این لباس‌های ظریف، خوش رنگ و خوش دوخت باربی در واقع محصول هنر و دستان بزرگترین طراحان لباس دنیاست که در کمپانی متل گرد هم آمده‌اند و در زمینه طراحی و تولید لباس برای عروسک باربی در سایز و طرح‌های مختلف فعالیت می‌کنند. هیچ عروسکی تا به حال به اندازه باربی دارای لباس متنوع، زیبا و اشرافی به تن نداشته است.

باربی به قدری متنوع بود که انواع لباس‌های پرستاری، لباس باربی با یونیفرم معلمی، لباس خلبانی باربی، لباس باربی ژیمناست، لباس خواننده برای باربی و هزاران مدل متنوع لباس برای این عروسک‌ها تاکنون طراحی شده است. نکته جالب این است که برای پذیرش عروسک باربی از سوی ملیت‌های مختلف باربی با حفظ استیل بدنی‌اش (اصالت آمریکایی) در رنگ‌ها و ملیت‌های گوناگون نیز ظاهر شد؛ باربی هندی، آفریقایی، چینی، لهستانی و … در پی این امر برای هر قومیت و کشور، یک مدل لباس خاص آن فرهنگ طراحی شد که می‌توانست الگوی طرح لباس برای بسیاری از کودکان و نوجوانان باشد.

انواع مدل لباس باربی

انواع مدل لباس باربی مجلسی و اسپرت
انواع مدل لباس باربی مجلسی و اسپرت

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید لباس باربی در انواع مدل‌های اسپرت، مجلسی، کت و دامن، بولیز و شلوار، پیراهن‌های کوتاه و بلند مجلسی و … تولید می‌شود.

لباس مجلسی بلند باربی
لباس مجلسی بلند باربی

جالب است بدانید که بسیاری از طراحان و خیاطان در جهان از مدل لباس‌های باربی برای زنان بالغ به عنوان مدل لباس مجلسی و … الگوبرداری می‌کنند.

نمونه‌ای از مدل لباس باربی با کت و دامن بافت بسیار زیبا
مدل لباس باربی مناسب برای مجالس عروسی
مدل لباس باربی مناسب برای مجالس عروسی

در صورتی که علاقمند به دوخت لباس با طرح باربی هستید و یا قصد دارید برای عروسک باربی خود لباس تهیه کنید، می‌توانید با جستجو در اینترنت از آموزش‌های موجود در این زمینه استفاده کنید. در این آموزش‌ها که بصورت ویدیو نیز منتشر شده‌اند، می‌توان بصورت مرحله به مرحله از آموزش‌های مفید برای طراحی و دوخت لباس باربی استفاده کرد.

معرفی فروشگاه های اکسسوری و زیورآلات طلا و نقره و سیلور مردانه

معرفی فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش لباس و عروسک باربی

در صورتی که به دنبال خرید عروسک باربی و یا لباس باربی هستید، می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی که در ادامه معرفی شده‌اند، مراجعه کنید. در این فروشگاه‌ها انواع عروسک باربی به همراه مدل‌های متنوع و زیبایی از لباس باربی وجود دارد. برای مثال یکی از سایت‌های فعال در این زمینه فروشگاه اینترنتی کودک آموز است. برای مراجعه به وبسایت می‌توانید به آدرس اینترنتی kodakamoz.com بروید. در این سایت انواع پک کامل عروسک باربی به همراه چندین دست لباس زیبا و متنوع باربی وجود دارد که توضیحات و قیمت هر یک از محصولات در زیر پست منتشر شده است.

وبسایت فروشگاه کودک آموز
وبسایت فروشگاه کودک آموز

از دیگر سایت‌های فعال در زمینه فروش انواع عروسک باربی و لباس باربی، سایت خرید اینفو است. این فروشگاه را با آدرس اینترنتی kharidinfo.ir می‌توانید مشاهده کنید. در این سایت انواع عروسک و لباس باربی با مشخصات کامل سایز، مدل، جنس و … وجود دارد.

وبسایت خرید اینفو
وبسایت خرید اینفو
این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *