مرد دی ماهی و زن بهمن ماهی
مرد دی ماهی و زن بهمن ماهی

ازدواج مرد دی ماهی و زن بهمن ماهی

ازدواج مرد دی ماهی و زن بهمن ماهی چگونه است؟ در ادامه این مطلب درباره خوب یا بد بودن ازدواج متولدین دی ماه و بهمن ماه صحبت شده است. همچنین ویژگی و خصوصیات مشترک دی ماه و بهمن ماهیها نیز بطور کامل بررسی شده است. در حالت کلی گفته میشود که ازدواج مرد متولد دی و زن متولد بهمن متوسط است، نه خیلی خوب و نه خیلی بد. ولی قطعا زندگی مشترک مرد دی با زن بهمن چندان فوق العاده نیز نخواهد بود. اولین فرقی که در اخلاق متولدین دی ماه و بهمن ماهی دیده می شود که می تواند منجر به بروز مشکل شود این است که متولدین بهمن ماه بسیار محتاط و محافظه کار هستند و متولدین دی ماه به شدت سخت گیر و جدی می باشند.

ازدواج مرد دی ماهی و زن دی ماهی

اگر بخواهیم با دقت بیشتری به جزئیات اخلاقی زنان متولد بهمن ماه نگاه کنیم. آن ها شخصیتی بسیار غافلگیر کننده و غیر منتظره، دارای حس ششم قوی، سریع الانتقال، کنجکاو، علاقمند به دوست و کمی بی علاقه به آداب و سنن سنتی است. یکی از مسائلی که در ازدواج مرد دی و زن بهمن می تواند مشکل ایجاد کند، همین بی علاقه بودن زن بهمن ماهی به آداب و رسومات سنتی است. مردان دی ماهی به شدت نسبت به آداب و رسوم سنتی و احترام به خانواده و … پایبند هستند. مردان دی ماهی همواره به دنبال زنانی برای ازدواج می گردند که علاقمند به ادای تمامی رسومات سنتی باشد. بیزار بودن زن بهمن ماهی از این رسومات می تواند به مرور زمان بین این زوج مشکل ایجاد کند.

بررسی سایر ویژگی های اخلاقی مرد دی ماهی و زن بهمن ماهی

مردان دی ماهی در صورت ازدواج با یک زن بهمن ماهی باید بدانند که زنان بهمن ماهی با ازدواج اختیار تمام و کمال خود را به همسرشان نمی دهند. زنان بهمن ماهی نسبت به آزادی داشتن و استقلال خود بسیار حساس هستند. آن ها از شوهرشان انتظار دارند که با آزادی شان مخالفت نکند. پس مرد دی ماهی در صورت ازدواج با یک مرد دی ماهی اگر به دنبال زندگی آرام است، باید با این مسئله کنار بیاید. زنان بهمن ماهی در صورتی که از طرف همسر خود رفتارهایی از جمله حس حسادت، سوظن، حالت تملک، محافظه کاری بیش از اندازه و انتقاد ببیند سریعا وی را ترک می کنند.

ازدواج مرد دی ماهی و زن مرداد ماهی

از طرفی حس تملک و محافظه کاری بیش از حد در میان مردان دی ماهی بسیار مشهود است . این مسئله در صورت کنار نیامدن یکی از این زوج می تواند باعث بروز مشکل شود. زن بهمن ماهی در گرو مادیات نیست و به اموال و حساب همسر خود کاری نخواهد داشت. برای او پول در درجه سوم قرار دارد. برای زن بهمن ماهی اصلا مهم نیست که همسرش پولدارترین مرد شهر باشد یا نه. اما در عین حال دوست دارد که از نظر منصب و مقام اجتماعی و کار، فرد شناخته شده ای باشد. زن متولد بهمن ماهی زیاد پایبند به زندگی نیست و برعکس مرد بهمن نیز برای ازدواج به دنبال زنی خانه دار و بسیار پایبند است و از این نظر ازدواج این زوج متوسط است و چندان مناسب نیست.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 4 میانگین: 3.8]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *