ازدواج مرد دی ماهی و زن آبان ماهی
ازدواج مرد دی ماهی و زن آبان ماهی

ازدواج مرد دی ماهی و زن آبان ماهی

ازدواج مرد دی ماهی و زن آبان ماهی چگونه است؟ در ادامه این مطلب درباره سازگاری و خوب یا بد بودن ازدواج مرد متولد دی ماه با زن متولد آبان صحبت شده است. با توجه به خصوصیات اخلاقی هر یک از متولدین دی ماه و آبان ماه می توان با قطعیت گفت که ازدواج این زوج با هم بد است و به هیچ عنوان ازدواج موفقی نخواهد بود. مرد متولد دی و زن متولد آبان هر دو دارای یک خصلت بد هستند که می تواند منجر به بروز دعوا و بحث در زندگی مشترک شود. این ویژگی مشترک سلطه طلبی و سختگیر بودن هر یک از این دو طرف می باشد. زن متولد برج آبان معمولا آدم سردی است که این خصوصیت عینا در مردان دی ماهی نیز وجود دارد.

ازدواج مرد دی ماهی و زن مرداد ماهی

مردان دی ماهی بسیار سرد و خشک هستند و معمولا در ابراز علاقه و احساسات خود ناتوان هستند. حالا تصور کنید که این مرد و زن با خلاقیات سرد در کنار یکدیگر چه زندگی ای را می توانند تشکیل دهند؟ از دیگر خصلتی که در زنان آبان ماهی دیده می شود این است که این زنان بسیار انتقام جو، کینه توز و حسود هستند. در صورتی که مرد دی ماهی با زنان آبان ماهی درگیر شوند و مرتکب خطایی شوند باید اطمینان داشته باشند که زن آبان ماهی هرگز نمی بخشد و فراموش نمی کند. حتی اگر چندین سال از روی دعوا و بحث بینشان گذشته باشد. مردان دی ماهی در صورت بروز بحثی با همسرشان هیچ گاه برای آشتی کردن پا پیش نمی گذارند و همین مسئله می تواند مرد دی ماهی و زن آبان ماهی را به راحتی از هم دور کند.

بررسی سازگاری مرد دی ماهی و زن آبان ماهی

زن آبان باید با مردی ازدواج کند که احساسات عمیق او را درک کرده و بتواند با سردی ها و ویژگی های اخلاقی منحصر به فردش به شیوه ی درستی برخورد کند و با آن کنار بیاید. متاسفانه مرد دی ماهی قادر نیست این بی احساسی زن آبانی را درک کند، زیرا خودش نیاز به کسی دارد که عدم بروی احساساتش را درک کند.

زن متولد آبان زنی سردی است. او آرامش بیش از حدی دارد که گاهی باعث کلافگی شما شده و گاهی شما را جادو می کند. زن آبانی زنی با اراده و موقعیت سنج است. او بسیار مسلط بر نفس بوده و حس ششم خیلی قوی دارد. افکار معنوی و استعداد درونی او بسیار قوی هستند و طالب پول و قدرت است. برعکس مردان دی ماهی اصلا به دنبال پول و ثروت نیستند و فقط به پیشرفت و ترقی در کسب و کار خود فکر می کنند. مرد متولد دی در صورت ازدواج با زن متولد آبان باید فقط برای جلب توجه او تلاش کند و در تمام مراحل زندگی خونسردی خود را حفظ کند. نباید نسبت به زنان آبان ماهی بی توجهی نشان دهید زیرا آن ها به شدت از بی اهمیتی همسرشان بیزارند.

جاه طلبی ویژگی مشترک زن آبان ماهی و مرد دی ماهی است. زن آبان ماهی خواهان برتری همسرش است و همیشه دلش می خواهد همسرش مقام بالایی داشته باشد. این ویژگی در زنان آبان ماهی باعث می شود به سمت کسب پست و مقام کشیده شوند. این ویژگی در مردان دی ماهی نیز دیده می شود و شاید تنها نقطه مشترک این زوج باشد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 12 میانگین: 3.4]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *