محبوب ترین سبک های بوت مردانه
محبوب ترین سبک های بوت مردانه

محبوب ترین سبک های بوت مردانه

محبوب ترین سبک های بوت مردانه

بوت مردانه ، یکی از انواع کفش هایی است که با گذشت زمان، تنوع بسیاری در طرح، شکل و نحوه استفاده یافته است. این مدل از کفش ها کارایی های بسیاری دارند که در این بخش به معرفی انواع بوت های مردانه، و کارایی آن ها خواهیم پرداخت.

محتوای پیش رو شما 10 بوت از انواع بوت های مردانه را به شما معرفی خواهد کرد که 5 دسته اول شامل:

  1. بوت مردانه غرب وحشی
  2. چکمه های جنگی ریک اوونز
  3. بوت های تیمبرلند
  4. چکمه های مدل مزرعه ویژه نایک
  5. بوت های چلسی

هستند که هر کدام دسته مستقلی را برای خود رقم زده اند و استایل خاصی را در افراد ایجاد می کنند. اما 5 دسته دوم، روه بوت های کلاسیک را شامل می شوند. این 5 دسته عموما از چرم ساختع می شدند که برخی از آن ها هنوز هم اصالت خود را حفظ کرده اند. ولی با گذشت زمان و ایجاد مد و استایل های جدید، برخی از آن ها شکل خاصی را به خود گرفته اند. این 5 دسته کلاسیک شامل:

  1. بوت های bean (لوبیا)
  2. چکمه های وایبرگ
  3. چکمه های ولورین
  4. چکمه های ردوینگ آهنی
  5. بوت های بند چرمی کرکت و جنز مانک

هستند. که در ادامه به تفصیل آن ها را شرح خواهیم داد. لطفا تا انتهای متن با ما همراه باشید.

1- بوت مردانه غرب وحشی

کفش های اسپرت و ورزشی، چکمه های کرپ و بوت مردانه مدل غرب وحشی، از سبک های اکوسیستم خیابان های امروزی است. این مدل از بوت ها، که به آن ها چکمه های مدل غرب وحشی نیز گفته می شود، به همراه یک شلوار جین و یک کلاه بزرگ بسیار خوش استایل تر به نظر می رسد.

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ بوت غرب وحشی
بوت غرب وحشی

2- چکمه های جنگی ریک اوونز

شاهزاده تاریکی، یک کفش جنگی کلاسیک می گیرد و با یک زیپ که به طور کامل در بخش جانبی آن قرار داده، این مدل کفش را به نام خود ثبت می کند. بوت ریک اوونز بسیار شیک و عالی است. اگر در کمد لباس خود این مدل بوت را کم دارید، خود را از آن دریغ نکنید. کفش جنگی همواره ضروری است.

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ چکمه های جنگی ریک اوونز
چکمه جنگی ریک اوونز

3-بوت های تیمبرلند

چکمه های ساخت و سازی که در ابتدا به منظور محافظت از مفاصل کارگران تولید شدند و بعد ها  الهام بخش موسیقی ، هنر و حتی یکی از خط تولید های کفش ورزشی نایک بودند. وقتی نام تیمبرلند به میان می آید در اصل درباره تأثیرگذاری صحبت می کنیم.

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ تیمبرلند
تیمبرلند

4- چکمه های مدل مزرعه ویژه نایک

توبی هاتفیلد این بوت های ورزشی هیبریدی را طراحی کرد تا کفشی تطبیقی و سازگار با حرکت تولید کند که می تواند روزهای سخت را تحمل کند. به دلایل دوام، پرکاربردی، و حالت ورزشی شان، از زمانی که SBF را معرفی کردند، با عنوان لباس های خیابانی بدل شدند.

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ چکمه های مدل مزرعه ویژه نایک
چکمه ویژه نایک

5- بوت های چلسی

در ابتدا از این کفش ها، به عنوان کفش های ورزشی استفاده می کردند. ولی اکنون برند ایتالیایی-آمریکایی کامن پروژکت (Common Projects)، آن ها را به چکمه های چلسی تبدیل کرده است. و نتیجه آن، یکی از بهترین چکمه های جیر شده است. کی گفته که فقط کفش های چسبان میتونن مورد پسند واقع بشن؟

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ بوت های چلسی
بوت چلسی

 بوت های کلاسیک

6- بوت های bean (لوبیا)

این بوت ها، از باتلاق های ماین تا چهارگوش لیگ ، LL Bean “Bean Boot” با ظاهری متفاوت و در عین حال کاربردی، در میان بیشتر افرادی که خارج از خانه فعالیت می کنند، محبوب شد. هر جفت از این کفش ها، هنوز توسط صنعتگران LL Bean در ماین دوخته می شود و دارای ضمانت افسانه ای شرکت با “100٪ رضایت کامل” می باشد.

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ بوت های کلاسیک
بوت کلاسیک bean

7- چکمه های وایبرگ

در حالی که بیشتر بوت های کلاسیک حجیم هستند، بوت های کانادایی وایبرگ بر خلاف آن ها می باشند. ویژگی بارز این بوت ها، باریک و ظریف بودنشان است. شاید امروز بهترین کفش چرمی کلاسیک موجود در بازار، همین بوت های وایبرگ باشند.

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ بوت های وایبرگ
بوت وایبرگ

8- چکمه های ولورین

ولورین از سال 1883 مشغول تهیه بوت “1000 مایلی” در ایالات متحده است. در حالی که هم اکنون محصولات آنها در سراسر جهان به فروش می رسد ، این شرکت هنوز هم این کفش را با همان دستورالعمل تهیه می کند. اگر به دنبال چکمه ای پوشیده هستید که بتوانید با آن استایل خاصی برای خود بسازید، به دنبال بوت های کلاسیک ولورین چرمی قهوه ای باشید.

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ چکمه های ولورین
چکمه ولورین

9- چکمه های ردوینگ آهنی

در حالی که ولورین میشیگان در زادگاهش تولید می شود، ردوینگ چکمه های سنتی خود را با همان استایل همیشگی در آمریکا تولید می کند. تفاوت اصلی بین این دو در آهن های استفاده شده ی ردوینگ و قسمت کلاه دار بالای انگشتان در بوت های ولورین است.

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ چکمه های آهنی ردوینگ
چکمه ردوینگ

10- بوت های بند چرمی کرکت و جنز مانک

طرح کفش کلاسیک لباس، با این مدل از کفش ها، به معنای واقعی کلمه، بالاتر می رود. سازندگان کفش کرکت و جنز (Crockett & Jones)، کفش های مانک (مدل راهبه ای) را از نو، با عنوان بوت های چوکا (chukka boot)، طراحی کردند و به این ترتیب طرح هوشمندانه جدیدی را به دنیای مد معرفی کردند. اگر در هفته های مد، پاهای افراد را زیر نظر داشته باشید، حتما حداقل یک جفت کفش از این مدل خواهید دید.

محبوب ترین سبک های بوت مردانه _ بوت های بند چرمی کرکت و جنز مانک
بوت بند چرمی کرکت و جنز مانک

لطفا نظرات خود را در مورد مقاله و کفش با ما در قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید این متن را (با ذکر منبع) با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا مورد استفاده آنان نیز قرار گیرد.

منبع: onpointfresh.com

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

کتونی تولید ملی

بهترین تولیدی‌ های کفش کتانی ایرانی کدامند؟

بهترین کفش کتانی ایرانی را از کدام فروشگاه می‌توان تهیه کرد؟ آیا فروشگاه‌هایی را می‌شناسید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *