مانتو کرم با چه رنگی ست میشه - کادای
مانتو کرم با چه رنگی ست میشه - کادای

مانتو کرم با چه رنگی ست میشه

مانتو کرم با چه رنگی ست میشه؟ در این مقاله انواع ست محبوب و پر طرفدار که به همراه مانتو کرم می‌توان استفاده کرد، به شما عزیزان معرفی شده است. رنگ کرم طیف مختلفی دارد که از کرمی روشن، نخودی تا شتری و رنگ‌های تیره‌تر را شامل می‌شود. یکی از مانتوهای پر کاربرد در میان بانوان ایرانی، مانتو کرم رنگ است. این رنگ مانتو از آنجا که رنگ ملایم و خنثی دارد، توسط اکثر افراد برای ساختن یک استایل فوق‌العاده زیبا انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی سوالی که در ذهن بسیاری از خانم‌ها مطرح می‌شود این است که مانتو کرم با چه رنگی ست میشه؟

با استفاده از رنگ کرم می‌توان استایل بی‌نظیری برای خود ساخت، زیرا رنگ کرم به راحتی با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های گرم و سرد ست می‌شود. مانتوهای کرم در دو نوع کوتاه یا بلند تولید می‌شود که دارای طرح‌های بسیار متنوعی می‌باشند. مانتو کرم را می‌توانید در پوشش خود با رنگ‌های سرد نظیر آبی و سبز و بنفش و سرمه‌ای و … ست نمایید.

استایل با مانتو کرم

یکی از بهترین رنگ‌های مکمل برای رنگ کرم، رنگ قهوه‌ای است که برای تمامی فصول مناسب است. هم پارچه‌های ساده و هم پارچه‌های با طرح پلنگی که اخیرا نیز مد شده است، به عنوان یکی از طرح و رنگ پر کاربرد در کنار مانتو کرم می‌تواند استفاده شود. اگر مانتوی شما کرم رنگ می‌باشد، بهتر است در انتخاب کیف، کفش، شلوار، شومیز، شال و یا اکسسوری به سراغ طرح پلنگی بروید تا استایل شما بی‌نظیر شود. در استفاده از اکسسوری در کنار مانتو کرمی دقت کنید. برای مثال به سراغ یک جفت گوشواره بزرگ طلایی بروید تا ست شما تکمیل شود.

مانتو کرم با شال پلنگی

در صورتی که به یک قرار دوستانه یا دورهمی می‌روید و از مانتوی کرم استفاده می‌کنید، بهتر است یک شومیز با طرح پلنگی داشته باشید و از زیر مانتو بپوشید. در کنار این مانتو به سراغ شلوار جین مام استایل بروید تا ظاهر شما چند برابر زیبا شود. پیشنهاد می‌‌کنیم با استفاده از کفش‌های اسپرت یا صندل‌های مینیمال به رنگ خنثی و شال همرنگ با کفش، این ست را تکمیل کنید. توجه کنید که در کنار پترن پلنگی، بهتر است رنگ یا پترن چشمگیر دیگری را وارد نکنید. البته ناگفته نماند که بسته به مدل مانتوی خود می‌توانید از شلوارهای از بالا گشاد جین نیز استفاده کنید.

استایل با مانتو کرم

استایل دانشجویی با مانتو کرم

دانشجویان معمولا در محیط دانشگاهی و رسمی به سراغ مانتو کرم می‌روند. اگر این سوال برای شما ایجاد شده که مانتو کرم با چه رنگی ست میشه؟ باید گفت که بهتر است از شلوارهای گشاد جین یا پارچه‌ای با رنگ تیره در کنار مانتوی خود استفاده کنید. کوله پشتی‌های همرنگ کتانی یا کیف‌هایی که به صورت یک طرفه روی شانه می‌افتند، گزینه‌های خوبی برای تکمیل یک ست دانشگاهی هستند.

استایل مانتو کرم و رنگ نارنجی

تقریبا همه می‌دانند که یکی از بهترین رنگ‌ها برای استفاده در کنار مانتوی کرم، رنگ نارنجی است که با خیال راحت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در کنار مانتوی بلند کرم بهتر است از بوت یا کفش‌های پاشنه بلند نارنجی استفاده کنید و یا در تابستان در استایل خود از مانتو کرم به همراه صندل نارنجی استفاده کنید. همچنین با توجه به رسمی یا کژوال بودن ست، می‌‌توانید از کیف‌های چوبی، کلاچ‌ها یا کیف‌های کمری رنگی استفاده کنید.

ست کرم و نارنجی

کیف و کفش مناسب مانتوی کرم

به همراه مانتوی کرم می‌توانید به سراغ کیف و کفش با رنگ متضاد بروید. این ست بهتر است در رنگ قهوه‌ای انتخاب شود. برای تکمیل کردن استایل خود بهتر است از یک عینک آفتابی به رنگ قهوه‌ای سوخته به عنوان اکسسوری این ست استفاده کنید.

شال مناسب مانتو کرم

رنگ کرم در بین لباس هر خانمی پیدا می‌شود و بسیار پر طرفدار است. اگر از مانتوی کرم استفاده می‌کنید، بهتر است در انتخاب شال مناسب خود نیز دقت کنید. برای انتخاب رنگ درست شال بهتر است ابتدا بدانید پوست شما جزو رنگ گرم است یا سرد؟ برای یافتن پاسخ این سوال به رگ دست خود نگاه کنید. اگر رگ دست شما متمایل به سبز بود، پوست شما گرم و اگر رگ دست شما نزدیک به آبی بود، پوست شما جزو رنگ‌های سرد است. ‌

رنگ کرم برای پوست ‌های گروه گرم مناسب‌تر است. بنابراین اگر پوست سرد دارید سعی کنید از رنگ ‌های گرم به عنوان شال و روسری برای تعدیل این رنگ در ست کردن لباس‌هایتان استفاده کنید. بعد از شناخت رنگ پوست خود بهتر است از میان رنگ‌های مکمل رنگ مناسب پوست خود را پیدا کنید. در انتخاب شال و روسری مناسب مانتوی کرم بهتر است به سراغ رنگ‌های طوسی، مشکی، سفید، قرمز و زرشکی، نارنجی، صورتی و گلبهی، لجنی، مردابی، آبی و سرمه‌ای بروید. البته به این نکته توجه کنید که برای مانتو‌های کرمی خیلی روشن بهتر است از شال و روسری رنگ سفید استفاده نشود. در مورد مانتو‌های کرم باید این نکته را بدانید که این مانتو‌ها با لباس‌ها، شال و روسری ‌های پوست ماری و پلنگی که این روز‌ها خیلی ترند هستند، به خوبی ست می‌‌شوند.

شال مشکی با مانتو کرم

شلوار مناسب مانتوی کرم

در انتخاب شلوار به همراه مانتوی کرم نیز باید به سراغ رنگ‌های خنثی و طبیعی بروید. البته اولویت بسیاری از بانوان در انتخاب رنگ شلوار به همراه این مانتو رنگ سفید یا مشکی است. علاوه بر این دو رنگ می‌توانید از رنگ‌های خاکی و بژ، طوسی، آبی و سرمه‌ای نیز استفاده کنید.

یکی از رنگ‌های مورد علاقه شیک پوشان در کنار مانتوی کرمی، شلوار قهوه‌ای رنگ است. تناسبی که بین رنگ کرم و رنگ قهوه‌ای وجود دارد باعث می‌شود تا ترکیب این دو رنگ در استایل فوق‌العاده زیبا و خاص به نظر برسد و یک استایل کلاسیک و رسمی برای شما ایجاد کند. در صورتی که از این رنگ در شلوار استفاده کردید، بهتر است شال یا روسری شما نیز به رنگ قهوه‌ای باشد تا تناسب در استایل شما بهم نخورد.

در صورتی که اهل ریسک نیستید و به دنبال یک استایل معمولی و مناسب اجتماع هستید، در کنار مانتوی کرم از شلوار مشکی استفاده کنید. این استایل در خیابان به وفور دیده می‌شود و جذابیت خاص خود را دارد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 3 میانگین: 3.7]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *