مانتو کتی را با چه شلواری - کادای
مانتو کتی را با چه شلواری - کادای

مانتو کتی را با چه شلواری بپوشیم

مانتو کتی را با چه شلواری بپوشیم؟ در این مقاله به معرفی انواع شلوار که مناسب مانتو کتی می‌باشد، صحبت شده است. همانطور که می‌دانید یکی از ترندهای امسال مانتو کتی است. این مانتوها هم به صورت اورسایز و هم در سایزهای متناسب با اندام شما در بازار موجود هستند و زیبایی خاصی به استایل‌تان می‌بخشد. مخصوصا اگر طرفدار استایل مینیمال هستید و میانه‌ای با مدل‌های شلوغ ندارید این مانتو یک گزینه عالی برای شماست. در تمامی صفحات مجازی و صفحات گوگل با یک سرچ ساده متوجه می‌شوید که تمامی مطالب مربوط به مانتو کتی است. این مدل مانتو برای پوشیدن در همه مکان‌ها مناسب است و از این رو طرفداران زیادی دارد. بعد از انتخاب کت بهتر است به سایر لباس خود مانند انتخاب شلوار مناسب نیز دقت کنید و سعی کنید شلوار شما متناسب با مانتو کتی باشد. در ادامه با نحوه انتخاب شلوار مناسب مانتو کتی صحبت شده است.

مانتو کتی به همراه شلوار بگ

یکی از استایل‌های بسیار زیبا و پر طرفدار که برای بانوان بسیار کاربردی است، انتخاب یک مانتو کتی به همراه شلوار بگ می‌باشد. این استایل را طرفداران استایل اسپرت می‌توانند امتحان کنند. از مزیت‌های این استایل قابل استفاده بودن آن در همه مکان‌ها می‌باشد و به عنوان یک استایل شیک و کژوال در میان بانوان شناخته می‌شود. این شلوارهای سرتاسر گشاد را اگر با کفش پاشنه بلند ست کنید، جذابیت زیادی به استایل شما می‌دهد.

مانتو کتی به همراه شلوار جین اسکینی یا مام استایل

افراد علاقمند به استایل اسپرت می‌توانند علاوه بر شلوار بگ، به سراغ شلوار جین اسکینی یا مام استایل بروند و از خوش تیپ بودن خود اطمینان کامل داشته باشند. شلوار مام استایل به نوعی از شلوارهای لی گفته می‌شود که گشاد هستند و دارای فاق بلندی می‌باشند. بلندی فاق شلوار مام استایل معمولا به بالای ناف می‌رسد و از پشت تمام باسن را پوشش می‌دهد. این شلوارها فقط ممکن است فرد را کوتاه‌تر از خود واقعیشان نشان دهد، پس برای بانوان بلند قد مناسب است. برای ساختن یک استایل اسپرت و جذاب سعی کنید از یک مانتو کتی تک رنگ و شاد به همراه شلوار اسکینی یا مام استایل و یک جفت کتانی سفید استفاده کنید.

مانتو کتی و شلوار مام استایل

مانتو کتی به همراه شلوار بوت کات

در صورتی که مانتو کتی را به موقعیت‌های رسمی می‌پوشید بهتر است از شلوارهای بوت کات استفاده کنید. شلوار بوت کات معمولا همان شلوارهای دم پا گشادی هستند که در قدیم نیز مد بودند و در حال حاضر با نام شلوار بوت کات شناخته می‌شوند. مانتو کتی را با شلوار جین دم پا نیز می‌توان ست کرد، ولی این استایل رسمی نیست.

مانتو کتی با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند

ست کردن مانتو کتی به همراه یک شلوار راسته انتخاب هوشمندانه‌ای است. زیرا هم استایل شیکی ایجاد می‌شود و هم اکثر بانوان شلوار راسته دارد و نیازی به خرید شلوار جدید نیست. برای تکمیل این ست می‌توانید از ست کفش پاشنه بلند نیز استفاده کنید.

مانتو کتی با شلوار راسته

مانتو کتی و شلوار جاگر

مانتو کتی با شلوار جاگر یک استایل کژوال و شیک به شما هدیه می‌دهد که می‌توانید برای محیط‌های دوستانه و غیر رسمی از آن استفاده کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 3.5]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *