مانتو نارنجی با چه رنگی ست میشه؟ - کادای
مانتو نارنجی با چه رنگی ست میشه؟ - کادای

مانتو نارنجی با چه رنگی ست میشه؟

سوالی که برای بسیاری از جوانان علاقمند به رنگ نارنجی ایجاد می‌شود این است که مانتو نارنجی با چه رنگی ست میشه؟ در این مقاله به معرفی ست و استایل مناسب با مانتو نارنجی صحبت شده است. همانطور که می‌دانید نارنجی جزو رنگ‌های شاد محسوب می‌شود که جذابیت خاص خود را دارد. اگر از علاقمندان به پوشیدن مانتو نارنجی هستید بهتر است بدانید که با این مانتو پر شور و بسیار گرم و با انرژی به نظر می‌رسید. رنگ نارنجی ترکیبی از دو رنگ زرد و قرمز است و برای فصل تابستان و پاییز بسیار مناسب می‌باشد.

درخشندگی رنگ نارنجی بسیار زیاد است، لذا بهتر است با سایر رنگ‌ها در استایل ست شود. برای ست کوهنوردی، ورزشی و حتی استایل خیابان می‌توانید از رنگ نارنجی استفاده کنید به شرطی که با نحوه ست کردن سایر رنگ‌ها را در استایل خود به خوبی آشنا باشید. در ادامه با انواع استایل‌های مناسب مانتو نارنجی آشنا می‌شوید.

مانتو نارنجی با چه رنگی ست میشه

ست مانتو نارنجی با رنگ سفید

در صورتی که از مانتوی نارنجی در استایل خود استفاده می‌کنید و به دنبال یک تیپ دخترانه هستید، بهترین انتخاب برای شما ست نارنجی و سفید است. سفید یکی از رنگ‌هایی است که به شدت در کنار رنگ نارنجی زیبا می‌شود و از شدت این رنگ نیز می‌کاهد. از این ترکیب رنگ در میهمانی‌ها نیز می‌توان استفاده کرد که بسیار جذاب می‌باشد. در سایر لباس استایل خود مانند روسری یا شال نیز می‌توانید از رنگ‌های سفید، قرمز، صورتی آبی استفاده کنید.

ست مانتو نارنجی و رنگ آبی

اگر به چرخه رنگ‌ها نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید که رنگ نارنجی و آبی از نظر گرمی و سردی مکمل هم هستند. این دو رنگ را می‌توان در کنار یکدیگر استفاده کرد تا علاوه بر تعادل در رنگ، جذابیت مانتوی شما را چند برابر کند. در فصل تابستان در کنار مانتو نارنجی می‌توانید از یک شلوار جین روشن استفاده کنید تا تیپ شما تکمیل شود. نارنجی پررنگ یا متمایل به آجری به همراه رنگ سورمه‌ای و کاربنی جلوه‌ای دو چندان پیدا می‌کند. این ست با یک جفت بوت‌، در  پاییز و زمستان فوق‌العاده می‌شود.

استایل رنگ نارنجی و آبی

ترکیب رنگ نارنجی با رنگ خاکستری

در پاسخ به این سوال که “مانتو نارنجی با چه رنگی ست میشه؟” می‌توان گفت یکی از رنگ‌هایی که در کنار این مانتو می‌توانید استفاده کنید، رنگ خاکستری است. خاکستری به این دلیل که جزو رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود، می‌تواند توسط هر خانمی با هر رنگ پوست مورد استفاده قرار گیرد. خاکستری یکی از رنگ‌های بسیار مناسب در کنار مانتوی نارنجی است و ترکیب بی‌نظیری را برای شما می‌سازد. شما می‌توانید از طیف‌های مختلف تیره تا روشن خاکستری استفاده کنید.

استایل مانتو نارنجی با رنگ مشکی

معمولا افرادی که از رنگ نارنجی و گرم استفاده می‌کنند، افراد برون گرا هستند. این افراد در کنار مانتوی نارنجی می‌توانند از رنگ مشکی در شال، روسری، شلوار و یا حتی کفش استفاده کنند. رنگ مشکی نماد قدرت و جدیت است و در کنار رنگ نارنجی ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد. در صورتی که مانتو نارنجی خود را به همراه رنگ مشکی بپوشید، اعتماد به نفس، جرات و جسارت بیشتری از خود نشان می‌دهید. هرچه نارنجی پر رنگ‌تر باشد این ویژگی‌ها شدت بیشتری می‌یابند.

مانتو نارنجی با استایل مشکی

ترکیب نارنجی و سبز

سبز و نارنجی دو رنگ از رنگ‌های ثانویه چرخه رنگ هستند و کنار هم به خوبی می‌درخشند. سبز نماد آرامش و صلح در کنار نشاط و هیجان نارنجی فوق‌العاده است.

ترکیب رنگ نارنجی و قهوه‌ای

ترکیب نارنجی و تناژهای قهوه‌ای ترکیبی گرم و ملایم است. می‌توان آن را ترکیبی کم ریسک‌تر از بقیه رنگ‌ها دانست و برای موقعیت‌های زیادی این ترکیب رنگ را استفاده کرد.

ترکیب رنگ مانتوی نارنجی و رنگ زرد

نارنجی و زرد هر دو از رنگ‌های گرم و سرزنده هستند. این دو کنار هم بیش از حد برون‌گرا و چشم‌گیر می‌شوند.اگر فردی برون‌گرا با روحیه دراماتیک هستید پیشنهاد می‌کنم حتماً این ست را امتحان کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *