مانتو مشکی با چه رنگی ست میشه - کادای
مانتو مشکی با چه رنگی ست میشه - کادای

مانتو مشکی با چه رنگی ست میشه

مانتو مشکی با چه رنگی ست میشه؟ مانتو مشکی به دلیل رنگ خنثی و تیره‌ای که دارد در کمد همه بانوان ایرانی پیدا می‌شود. خوبی خرید مانتو مشکی این است که هرگز از مد نمی افتد و به اصطلاح همیشه روی بورس است. رنگ مشکی یک رنگ خانمانه است و برای مجالس رسمی فوق‌العاده است. با استفاده از یک مانتو مشکی در استایلتان مقتدر و با اعتماد به نفس به نظر می‌رسید. رنگ مشکی هم به پوست‌های روشن می‌آید و هم به تیره. پوشیدن مانتو مشکی باعث می‌شود در نظر دیگران لاغرتر به نظر برسید. در نهایت بزرگترین حسن مانتو مشکی این است که به راحتی با رنگ‌های مختلف ست می‌شود.

مانتو مشکی با اکثر رنگ‌ها به راحتی ست می‌شود و ست کردن مانتو مشکی کار چندان سختی نیست. اگر شما مانتو مشکی دارید و نمی‌دانید چه رنگ شال یا روسری را انتخاب کنید، می‌توانید به سراغ رنگ‌های قرمز، زرد، آبی، طوسی، صورتی، سفید و… بروید. البته انتخاب رنگ شال و روسری بستگی به رنگ پوست شما هم دارد، اگر پوستتان سبزه است بهتر است با مانتو مشکی شال رنگ روشن بپوشید و اگر پوستتان به زردی می‌زند باید از شال‌های با رنگ‌های روشن استفاده کنید.

ست مانتو مشکی و کرم

در صورتی که حوصله فکر کردن ندارید، بهتر است در کنار مانتوی کرم به سراغ رنگ کرم بروید. ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر ترکیب زیبایی می‌سازد، زیرا با هم در تضاد هستند. در استایل خود از یک شلوار و شال به رنگ کرم به همراه کیف و کفش مشکی استفاده کنید.

ست مانتو مشکی با شلوار لی یا شلوار سفید

همانطور که می‌دانید در کنار مانتوی مشکی می‌توانید از شلوارهای به رنگ سفید، مشکی و یا شلوار جین استفاده کنید. انتخاب رنگ این شلوارها سلیقه‌ای است. ولی یکی از شلوار‌های بسیار کاربردی و متناسب با مانتو‌ مشکی، شلوار لی است. این شلوار با مانتوی مشکی ست بسیار جذابی را ایجاد می‌کند که اغلب خانم‌ها نیز از طرفداران آن هستند و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته در کنار این مانتو از شلوار کرم، شلوارهای چهارخانه و … نیز می‌توان استفاده کرد که هم بستگی به سلیقه فرد و هم بستگی به نوع مکانی که از این مانتو استفاده می‌کنید، دارد.

ست مانتو مشکی و رنگ سفید

ست مانتو مشکی و رنگ زرشکی و قرمز

در استایل با مانتو مشکی بهتر است به سراغ شال‌های رنگی بروید. شال و روسری شما می‌تواند به رنگ زرشکی یا قرمز باشد. اگر از شال زرشکی یا قرمز استفاده کردید بهتر است شلوار شما نیز هم رنگ با شال شما باشد. ترکیب رنگ زرشکی و مشکی، حس طراوت و شادابی را منتقل کرده و یک انتخاب منحصر به فرد و شیک محسوب می‌شود.

استایل مانتو مشکی و رنگ زرد

مانتو مشکی قابلیت ست شدن با اغلب رنگ‌ها را دارد ولی ترکیب آن با رنگ‌های شاد و جیغ مانند زرد، جذابیت دوچندانی را ایجاد می‌کند. پس اگر قصد متفاوت بودن استایل خود را دارید، از ست شال زرد با مانتو مشکی غافل نشوید.

استایل مانتو مشکی و زرد

ست مانتو مشکی با رنگ مشکی در استایل

ست مانتو مشکی با شال مشکی ساتن یا گیپور، برای استفاده در مجالس و مکان‌های رسمی مناسب است. همچنین می‌توانید برای جذابیت بیشتر، اکسسوری‌های طلایی را در استایل خود به کار بگیرید‌. ولی برای استفاده روزمره بهتر است تماما مشکی نپوشید و از رنگ‌های شاد نیز در تیپ خود استفاده کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *