مانتو طوسی به چه رنگی ست میشه؟ - کادای
مانتو طوسی به چه رنگی ست میشه؟ - کادای

مانتو طوسی به چه رنگی ست میشه؟

مانتو طوسی با چه رنگی ست میشه؟ همانطور که می‌دانید بسیاری از خانم‌ها بعد از رنگ مشکی و سفید به رنگ طوسی علاقه زیادی دارند، زیرا طوسی نیز جزو رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود. این رنگ به راحتی با بسیاری از رنگ‌ها ست می‌شود. پس اگر علاقمند به مانتوی طوسی هستید و قصد دارید با این مانتو یک استایل خفن برای خودتان بسازید، بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مانتو طوسی با چه رنگی ست میشه

استایل مانتو طوسی با رنگ قرمز

یکی از بهترین انتخاب برای افرادی که به دنبال استایل شاد هستند، استفاده از ترکیب رنگ طوسی و قرمز است. اگر به دنبال یک ست کلاسیک هستید، بهتر است به سراغ ترکیب این دو رنگ معروف بروید که در کنار یکدیگر بهترین ترکیب را ایجاد می‌کنند. سهمی که برای رنگ قرمز در تیپ خود استفاده می‌کنید می‌توانید کمتر یا بیشتر باشد. برای مثال پوشیدن تنها یک شال قرمز یا زرشکی با مانتو طوسی، ست بسیار زیبایی می‌سازد و به عبارتی بهترین مکمل رنگ طوسی در مانتو می‌تواند قرمز باشد. می‌توان گفت ست رنگ طوسی روشن با قرمز ایده‌آل هر خوشتیپی است.

ست مانتوی طوسی با آبی تیره

از رنگ‌های دیگری که در ترکیب مانتو طوسی بسیار پر طرفدار است، رنگ آبی تیره می‌باشد. رنگ آبی تیره در کنار رنگ طوسی می‌تواند آرامش و نظم خاصی به استایل شما بدهد و همچنین رنگ خنثی مانتو را کاهش دهد.

ترکیب مانتو طوسی و رنگ صورتی

طوسی و صورتی، از نخستین رنگ‌هایی هستند که در استایل و مد به سادگی مکمل یکدیگر شدند. اما اگر می‌خواهید نتیجه بهتری از ست لباس طوسی و صورتی بگیرید، توصیه می‌کنیم یکی از لباس‌های را تیره و دیگری را روشن انتخاب کنید. برای مثال اگر به مانتو طوسی تیره علاقه دارید، لباس صورتی کمرنگ یا پاستلی انتخاب جذاب‌تری خواهد بود.

ست مانتو طوسی و سبز تیره

از دیگر رنگ‌های مناسب مانتوی طوسی می‌توان به رنگ سبز تیره اشاره کرد. در واقع اگر در مورد مانتو طوسی و ساختن یک استایل هیچ ایده‌ای ندارید، بهترین انتخاب برای شما ست سبز است. رنگ طوسی و سبز در کنار هم نماد آرامش و قدرت است و بهترین رنگ‌های مکمل هم محسوب می‌شوند.

ست مانتو طوسی و زرد

اکثر مردم در کنار مانتو طوسی از رنگ زرد در استایل خود استفاده می‌کنند. این دو رنگ در کنار یکدیگر ترکیب محشری می‌سازند. رنگ زرد و خردلی از رنگ‌های پرکاربرد در کنار طوسی، برای طراحی مدل لباس زنانه پاییزه محسوب می‌شود. اما اگر می‌خواهید جلوه دیگری به رنگ پرانرژی زرد ببخشید، ست لباس طوسی و زرد، انتخاب هوشمندانه‌ای است که برای استایل رسمی نیز به کار می‌رود. در کنار مانتو طوسی می‌توانید از شال زرد و یا کفش زرد استفاده کنید. برای تکمیل کردن استایل خود از یک شلوار سفید نیز استفاده کنید.

ترکیب رنگ مانتو طوسی و زرد

ترکیب رنگ طوسی و نارنجی

در صورتی که آدم پر انرژی هستید و به دنبال استایل شاد و جذاب می‌گردید، بهتر است در کنار مانتو زرد به سراغ کیف و کفش نارنجی بروید. دو رنگ طوسی و نارنجی از بهترین رنگ‌های مکمل و زیبا در کنار هم محسوب می‌شوند و ترکیب این دو در استایل بانوان شیک پوش به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *