مانتو سرخابی با چه رنگی ست میشه - کادای
مانتو سرخابی با چه رنگی ست میشه - کادای

مانتو سرخابی با چه رنگی ست میشه

مانتو سرخابی با چه رنگی ست میشه؟ در این مقاله به معرفی انواع رنگ‌های مناسب برای مانتو سرخابی به شما عزیزان پرداخته شده است. یکی از رنگ‌های پر طرفدار دخترانه رنگ سرخابی است. سرخابی رنگ جیغی دارد و پوشیدن آن به شما اعتماد به نفس و انرژی مضاعفی می‌دهد. استایل سرخابی برای مهمانی یا تیپ روزمره انتخاب ایده آلی است.

ست مانتو سرخابی و بنفش

یکی از آیتم‌هایی که در استایل به همراه مانتو سرخابی می‌توانید استفاده کنید، شال یا روسری به رنگ بنفش است. ترکیب این دو رنگ در کنار هم می‌توانید جذابیت استایل شما را دو برابر کند. برای تکمیل کردن ست خود می‌توانید از کفش بژ و شلوار سفید نیز استفاده کنید.

ست مانتو مشکی و سرخابی

متداول‌ترین ترکیب رنگ با سرخابی را باید رنگ مشکی دانست که تقریبا با همه رنگ‌ها می‌توان آن را ست کرد و استایل بسیار جذابی برای شما به ارمغان می‌آورد.

استایل طوسی و سرخابی

از دیگر رنگ‌های مناسب مانتو سرخابی می‌توان به رنگ طوسی اشاره کرد. این رنگ با رنگ سرخابی در تضاد است و انتخاب بسیار مناسبی برای افراد شیک پوش محسوب می‌شود. در این استایل بهتر است از یک شال تیره سرمه‌ای استفاده کنید تا استایل شما کژوال شود.

استایل مانتو سرخابی با رنگ سرمه‌ای

شاید در نگاه اول ترکیب رنگ سورمه‌ای با سرخابی کمی غیرمعمول به نظر برسد اما باید گفت این ست رنگی امروزه خیلی همه گیر شده و اگر کمی جسورتر باشید با داشتن یک شال و کیف روشن آن را زیباتر کنید.

استایل مانتو سرخابی با سفید

در پاسخ به این سوال که مانتو سرخابی با چه رنگی ست میشه؟ می‌توان گفت که اکثر مردم در کنار این مانتو به سراغ شال یا شلوار سفید می‌روند که انتخاب درستی است. بهترین پیشنهاد ترکیب رنگ سرخابی و سفید است. این دو رنگ در کنار هم چشم هر کسی را سمت شما خواهد کشاند. اگر به دنبال یک استایل اسپرت و جذاب دخترانه هستید ترکیب رنگ سرخابی و سفید را از دست ندهید.

استایل مانتو سرخابی

ترکیب رنگ مانتو سرخابی و کرم

یکی از رنگ‌های موردعلاقه بانوان ایرانی کرم است که برای فصل تابستان و بهار می‌توانید با رنگ سرخابی برای داشتن یک استایل نشاط بخش و شیک از آن استفاده کنید.

استفاده از رنگ بنفش پاستلی به همراه مانتو سرخابی

برخی افراد که علاقمند به ریسک کردن در استایل خود هستند و سعی دارند تیپی متفاوت با سایر مردم داشته باشند، بهتر است در کنار مانتو سرخابی به سراغ رنگ بنفش پاستلی بروند. این ترکیب رنگ در بین بانوان جوان طرفداران بیشتری دارد و هر یک از این دو رنگ جزو رنگ‌های محبوب دخترانه محسوب می‌شوند.

استایل مانتو سرخابی به همراه رنگ آبی

استایلی که با مانتو سرخابی‌تان می‌سازید آرامش رنگ آبی و شور و هیجان رنگ قرمز را با هم دارد. البته باید در پوشیدن مانتو سرخابی دقت کنید که ترکیب رنگ‌های درستی را در کنارش قرار دهید. چون مانتو سرخابی رنگ چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. یکی از این رنگ‌ها آبی است که می‌توان در کنار مانتو سرخابی از آن استفاده کرد. از طیف رنگی مختلفی از آبی در کنار مانتوی سرخابی می‌توان استفاده کرد. برای مثال در کنار مانتو سرخابی می‌توانید از شلوار جین آبی روشن استفاده کنید. این ست را امتحان کنید، بی‌نظیر است.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *