مانتو رنگ سال 1401 چیست - کادای
مانتو رنگ سال 1401 چیست - کادای

مانتو رنگ سال 1401 چیست؟

مانتو رنگ سال 1401 چیست؟ با فرا رسیدن سال جدید 1401 در ایران اکثر بانوان به دنبال رنگ معرفی شده برای مانتو و سایر لباس خود بودند و این موضوع مثل هر سال به دغدغه اصلی بانوان تبدیل شده است. سال‌ها پیش مردی به نام لارنس هربرت که در زمینه شیمی تحصیل‌کرده بود، سیستمی برای دقیق نشان‌دادن رنگ‌ها به وجود آورد و به هر رنگ خاص کد عددی خاصی داد. پس از آن دیگر رنگ‌ها با هم اشتباه گرفته نشدند و اگر کسی به رنگی اشاره می‌کرد دقیقاً همان رنگ را می‌توانست دریافت کند. لارنس هربرت سرانجام شرکتی را با نام پنتون تأسیس کرد. کلمه پنتون به معنی تمامی رنگ‌ها می‌باشد. شرکت پنتون از سال 2000 که تاسیس شده به همراه مشاورین متخصص خود در حوزه رنگ، یک رنگ خاص را برای هر سال معرفی می‌کند. همین امر نیز تاثیر زیادی بر طراحان مد و متخصصان مد و فشن دارد و مردم نیز مطابق با این رنگ خرید خود را انجام می‌دهند.

با فرارسیدن سال 1401 این سوال در ذهن اکثر بانوان ایجاد شد که مانتو رنگ سال 1401 چیست؟ بهتر است بدانید که شرکت پنتون با کمک مشاوران و متخصصانی از سراسر دنیا، برای سال جدید رنگ very pery را به‌عنوان رنگ سال اعلام کرده است. بدین معنا که رنگ سال ۱۴۰۱ و سال ۲۰۲۲ رنگی آبی است که متمایل به رنگ بنفش است. شاید وقتی برای اولین‌بار به رنگ very pery نگاه می‌کنید آن را به رنگ بنفش ببینید. پس مانتوهای زیادی را با این رنگ در بازار و فروشگاه‌ها مشاهده می‌کنید که مورد استقبال بانوان و دختران جوان قرار می‌گیرد. بعد از اعلام رنگ آبی متمایل به بنفش توسط شرکت پنتون اکثر تولید کنندگان و مزون‌ها نسبت به تولید مانتو با این رنگ اقدام کرده‌اند. در سال جدید شاهد افزایش این رنگ در بین تن‌پوش‌های زنانه و گاهی مردانه خواهیم بود.

مانتو رنگ سال 1401 چیست

ست کردن مانتو آبی متمایل به بنفش با رنگ‌های دیگر

بعد از اینکه متوجه شدید مانتو رنگ سال 1401 چیست، به سراغ این موضوع می‌رویم که این رنگ مانتو را با چه رنگ‌های دیگری می‌توان ست کرد؟ برای ست کردن این مانتو بهتر است از همین رنگ در شال، شلوار و یا کیف و کفش خود استفاده نکنید. اگر قصد دارید با رنگ آبی متمایل به بنفش یک ست و استایل جذاب بسازید، بهتر است از رنگ‌ها متضاد یا رنگ‌های هم خانواده خودش استفاده کنید. از آنجایی که رنگ جدید سال 1401 رنگی بین بنفش و آبی است، لذا با هر رنگی بین این دو طیف رنگی می‌توان ست جذابی ایجاد کرد. برای مثال از طیف‌های زیبای بنفش می‌توان به رنگ‌های بادمجانی، سرخابی، مخملی، نیلی و ارکیده اشاره کرد.

بسیاری از بانوان تمایل دارند تا مانتو به رنگ بنفش متمایل به آبی را با رنگ‌های متضاد ست کنند. یکی از این رنگ‌های متضاد رنگ نارنجی است که در کنار رنگ سال 1401 ترکیب بسیار جذاب و زیبایی را ارائه می‌کند. یکی دیگر از دسته رنگ‌هایی که به‌شدت ست‌های جذابی را برای رنگ آبی مایل به بنفش به وجود می‌آورند، رنگ‌های خنثی مثل رنگ سفید مشکی و خاکستری است که با هر رنگی به‌راحتی ست می‌شوند و ترکیب‌های زیبایی را می‌سازند. جالب است بدانید رنگ سفید یادآور پاکی، معصومیت و انسانیت است و رنگ مشکی رنگی است که در هر فرهنگ و مللی معنای مختص خود را دارد.

مانتو مد سال 1401 به رنگ بنفش متمایل به آبی

امسال انواع مدل مانتوهای مختلف را در رنگ مد سال در بازار مشاهده می‌کنید. این مانتوها یا کلا در رنگ ترند امسال طراحی و تولید می‌شوند و یا قسمتی از مانتو را به این رنگ تولید می‌کنند که هر یک طرفداران خاص خود را دارد. انواع مانتوهای جلو باز، جلو بسته، مانتو گشاد و لش دخترانه، مانتو اسپرت، مانتو عروسکی چین‌دار دخترانه و حتی شومیزهای با طرح مختلفی در این رنگ تولید شدند که با رنگ نارنجی ست بسیار زیبایی را در استایل زنان ایجاد می‌کنند. همچنین انواع کت و شلوارهای مختلف با این رنگ وارد بازار شده‌اند که بسیار هم مورد پسند و استقبال بانوان قرار گرفتند. این کت و شلوارها برای قرارهای رسمی بسیار مناسب هستند و خصوصا به دلیل رنگ شاد و زیبایی که دارد، می‌تواند در تابستان مورد استفاده قرار گیرد.

رنگ مانتو مد سال 1401

برای ساختن استایلی جذاب با مانتوی رنگ سال 1401 می‌توانید مانتو بنفش را با یک روسری و یا کیف زرد رنگ ست کنید. همینطور رنگ‌های سفید و سرخابی نیز به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند. رنگ سفید و سبز، لیمویی و طوسی، رنگ کرم و نارنجی، آبی روشن و کرمی، آبی تیره و یاسی، رنگ صورتی و طوسی مکمل‌ها و ترکیب رنگ‌های خوبی برای استایل شیک مانتو رنگ سال شما خواهد بود. یکی از ترندهای مدل مانتو سال ۱۴۰۱، مانتو مدل کتی، در رنگ‌های شاد و بنفش متمایل به آبی می‌باشد. از طرفی، خانم‌های عزیز می‌توانند مانتو کتی را به صورت تک و با یک رنگ شلوار دیگر و یا به صورت کت و شلوار ست و همرنگ بپوشند. مانتو کتی ترند امسال امسال با یقه‌های زیبای انگلیسی، یقه هفت و یا یقه بزرگتر مشاهده می‌شود که طرفداران زیادی دارد.

مدل جدید مانتوی 1401

در چند سال اخیر مانتوهای جلو باز کوتاه و خصوصا بلند بسیار مورد استقبال طرفدارن مد و فشن قرار گرفته است. در بهار امسال نیز دوباره مدل مانتوهای جلوباز بلند در رنگ‌ بنفش متمایل به آبی و مدل‌های چین چین، آستین پفی، عروسکی، ژاکارد، مازراتی، کرپ، مانتو سنتی، خامه دوزی و … استایل بانوان را تکمیل می‌کنند. در صورتی که از مانتو به رنگ سال استفاده می‌کنید می‌توانید آن را با یک شومیز نارنجی تند ست کنید. همچنین می‌توانید از یک شومیز ساده سفید استفاده کنید و بر عکس به دنبال کیف و کفشی بروید که نارنجی باشد تا بتواند ترکیب رنگ متضادی را در استایل شما ایجاد کند.

ست کردن مانتو بنفش متمایل به آبی با رنگ زرد

اگر قصد دارید از رنگ سال 1401 در سایر پوشش خود استفاده کنید می‌توانید یک مانتو مدل کتی و یا ژاکارد جلوباز زرد رنگ را به همراه شال و روسری در رنگ بنفش طرحدار و یا ساده تک رنگ بپوشید. همچنین بانوانی که همیشه خوش تیپ هستند و به استایل خود اهمیت زیادی می‌دهند، می‌توانند برای داشتن یک استایل شیک و ترندی، مانتو بنفش رنگ طرح‌دار را با یک شلوار جین مدل بگ و یا مام استایل بپوشند تا استایلی جذاب و شیک داشته باشند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *