لباس جشن غریبه
لباس جشن غریبه

لباس مناسب عروسی غریبه چه نکاتی باید داشته باشد؟

بهترین لباس مناسب عروسی غریبه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در این مقاله سعی شده است درباره انتخاب و نکاتی که در هنگام خرید لباس برای شرکت در مراسم عروسی غریبه باید به آن‌ها دقت کرد، صحبت کنیم. تمامی خانم‌ها تقریبا از سن نوجوانی به مراسم عروسی های مختلفی دعوت می‌شوند. در هر سال و بسته به موقعیت عروسی‌ و یا حضور تعداد میهمانان، آشنا بودن یا غریبه بودن آن‌ها همگی در هنگام انتخاب یک لباس مناسب از عوامل تاثیرگذاری به شمار می‌روند. برای مثال وقتی 18 ساله هستید و به یک عروسی غریبه یا دوست دعوت می‌شوید، استایل و تیپ شما کاملا متفاوت با زمانی است که 30 سال دارید و به جشن عروسی غریبه دعوت هستید.

انتخاب لباس مناسب عروسی غریبه
انتخاب لباس مناسب عروسی غریبه

هر زمان با توجه به مد و فشن و موقعیتی که فرد در آن قرار دارد، باعث می‌شود که یک خانم استایل‌های متفاوتی را برای خود خلق کند. البته این موضوع نیز ثابت شده است که تقریبا بعد از 30 سالگی در هنگام رفتن به عروسی غریبه که آشنای زیادی در آنجا وجود ندارد، بانوان بیشتر به سراغ لباس‌های نسبتا ساده می‌روند. در ادامه با نکات مهم در انتخاب لباس در عروسی غریبه بطور کامل صحبت شده است.

به سراغ لباس‌های تک رنگ با طرح ساده بروید.

تصور کنید که به جشن عروسی دوست یا یک آشنای دور دعوت شده‌اید. قطعا دوربین‌های مختلفی در مراسم از شما فیلم و عکس می‌گیرند. پس باید در بهترین حالت ممکن در این مراسم حاضر شوید. در اینجا برای بسیاری از مردم این سوال پیش می‌آید که لباس مناسب عروسی غریبه چیست؟ توجه کنید که این مراسم خودمانی نیست و عروسی آشنا و فامیل نزدیک شما نیز نیست. پس لزومی ندارد به سراغ لباس‌هایی بروید که کار شده و بسیار مجلسی هستند. شما از فامیل درجه یک عروس نیستید. در این مواقع و در هنگام انتخاب لباس در عروسی غریبه بهتر است به سراغ پیراهن‌های با طرح ساده و تک رنگ بروید. همچنین می‌توانید از لباس روشن برای این منظور استفاده کنید که گزینه مطمئن و درستی برای پوشیدن است.

با لباس مناسب بله برون و نکات مهم در خرید این لباس آشنا شوید.

استفاده از لباس ساده و تک رنگ

در هنگام انتخاب یک طرح بهتر است به سراغ لباس‌های با طرح عمودی بروید. بسیاری از مردم از گذشته بر این موضوع باورند که طرح راه راه عمودی بهتر از طرح راه راه افقی است. زیرا طرح عمودی شخص را بلند و کشیده نشان می‌دهد. پیراهن‌های ساده با کمی تغییر در مدل یقه یا یک آستین منحصر به فرد می‌تواند بهترین انتخاب برای رفتن به عروسی غریبه باشد.

از دامن کوتاه در عروسی غریبه استفاده نکنید.

ممکن است در خانه پیراهن یا دامن کوتاهی داشته باشید که زیبا و خاص باشد. ولی باید این موضوع را بدانید که این گزینه انتخاب و لباس مناسب عروسی غریبه نیست. پس به این لباس دست نزنید و به سراغ لباس‌های بلندتر و پوشیده‌تر بروید. پیراهن یا دامنی که بر تن می‌کنید بهتر است بلند باشند و تا نوک پا بیایند. استفاده از لباس‌های کوتاه بیشتر مناسب افراد نزدیک عروس داماد است و برای غریبه مناسب نیست و جلوه زیبایی ندارد.

از لباس مناسب با محل مراسم عروسی استفاده کنید.

در هنگام انتخاب لباس مناسب عروسی غریبه بهتر است به محل و موقعیتی که مراسم عروسی در آن برگزار می‌شود نیز دقت کنید و آن را در انتخاب لباس در نظر بگیرید. بررسی کنید که چه لباسی مناسب ایت مکان است و از چه لباسی نباید استفاده کرد. آیا محوطه عروسی سرپوشیده است یا روباز؟ چند ساعت را محبور به نشستن در زیر نور هستید ؟ عروسی مختلط است یا نه؟ سپس بر اساس این عوامل یک لباس زیبا برای خود انتخاب کنید که در عین سادگی زیبا نیز باشد. با توجه به نظر کارشناسان مدلینگ خارجی، مشخص بودن محل برگزاری جشن عروسی می‌تواند به شما کمک کند چه چیزی بپوشید. جشن عروسی مذهبی ممکن است نیاز به پوشاندن موها و بازوهایتان داشته باشد یا لباس فضای باز برای یک مراسم مختلط مناسب خواهد بود.

از لباس‌های شاینی در عروسی غریبه استفاده نکنید.

ممکن است در کمد خود یک لباس سرتا پا پولکی و شاینی داشته باشید که بسیار هم زیبا باشد. ولی این مراسم مناسب لباس براق نیست. در هنگام انتخاب لباس در عروسی غریبه باید به این نکته توجه کنید که شما آشنای نزدیک نیستید و نباید لباسی بپوشید که بیش از حد مجلسی باشد.

عدم استفاده از لباس‌های کار شده در عروسی غریبه
عدم استفاده از لباس‌های کار شده در عروسی غریبه

از پوشیدن لباس به رنگ سفید در عروسی غریبه پرهیز کنید.

یکی از نکاتی که همواره در هنگام انتخاب لباس عروسی مناسب غریبه باید به آن دقت کنید، این است که به هیچ عنوان از لباس به رنگ سفید در مراسم عروسی بقیه استفاده نکنید. فرقی نمی‌کند عروسی نزدیکان شما باشد یا مراسم عروسی غریبه. یک کارشناس مد در این باره می‌گوید: همه لباس‌های سفید و همه شلوارهای سفید برای پوشیدن در مراسم عروسی نامناسب هستند، مگر اینکه بطور ویژه از شما تقاضا شود تا این رنگ را با عروس و داماد ست کنید. رنگ سفید، رنگ بژ یا نخودی، کرمی، یخی سفید یا هر لباسی که می‌تواند شبیه لباس عروس باشد را نپوشید. این موضوع را ساده بگیرید و ناراحت نشوید. اگر لباسی به رنگ سفید برای پوشیدن در مراسم عروسی دیگران انتخاب کرده اید، به دنبال لباسی با رنگ جایگزین باشید.

لباس مناسب تولد برای بانوان چه مدل‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

استفاده از لباس رنگی در مراسم عروسی غریبه

از جواهرات و زیورآلات زیادی استفاده نکنید.

در هنگام رفتن به عروسی غریبه باید به این نکته نیز توجه کنید که نیازی به استفاده زیاد از جواهرات نیست. در حالی که استفاده از چند قطعه جواهر یا زیور آلات هماهنگ با لباستان خوب و زیبا است، اصل بر این است که استفاده از آ‌ن‌ها باید ساده باشد. شواتزر، کارشناس مد، می‌گوید که زیور آلات باید زینت دهنده و نشان دهنده ظرافت باشد. زیور آلات بسیار بزرگ، براق یا رنگی می‌تواند باعث انحراف توجه افراد از مراسم شود.

از کیف‌های بزرگ در مراسم عروسی استفاده نکنید.

بعد از انتخاب لباس بهتر است به انتخاب کیف نیز دقت کنید. نیازی نیست از کیف‌های بزرگ به همراه خود در مراسم استفاده کنید. بهتر است در مراسم عروسی از کیف‌های کوچک و شیک استفاده کنید و به هیچ وجه از کیف‌های با سایز بزرگ استفاده نکنید زیرا آن کیف‌ها مخصوص عروسی نیستند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 5 میانگین: 3.4]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *