انواع لباس مناسب خواستگاری پسر
انواع لباس مناسب خواستگاری پسر

با لباس مناسب خواستگاری پسر آشنا شوید.

لباس مناسب خواستگاری پسر چه سبکی است؟ در این مقاله سعی شده است به شما عزیزان در انتخاب لباس مردانه برای خواستگاری کمک شود. همانگونه که بانوان در مراسمات مختلف به لباس‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند و انتخاب یک لباس مناسب برای آن‌ها بسیار مهم است، مردان نیز باید بدانند که انتخاب لباس مردانه مناسب برای خواستگاری و یا در مراسمات مختلف اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید از آن غافل شوند. یکی از این مراسمات مهم و پر از خاطره، روز خواستگاری است که برای مردان اهمیت ضروری دارد. پس روز خواستگاری را جدی بگیرید و برای آشنایی با عروس احتمالی و خانواده محترم آن‌ها به بهترین و موجه‌ترین شکل ممکن آماده باشید. یک مرد خوش‌تیپ در این مراسم باید لباس رسمی بپوشد تا شخصیت و وقار وی را چندین برابر جلوه دهد و سلیقه خود را به رخ بقیه بکشد. خانوم هایی که دنبال لباس خواستگاری هستند می توانند مقاله با لباس مناسب خواستگاری دخترانه آشنا شوید را مطالعه بفرمایند.

انواع لباس مناسب خواستگاری پسر
انواع لباس مناسب خواستگاری پسر

در این مراسمات به هیچ عنوان نباید از لباس‌های اسپرت یا یک پیراهن و شلوار ساده استفاده کنید زیرا وجهه خوبی ندارد. هر چقدر هم در باطن دارای اعتماد به نفس زیادی باشید، یک دست لباس مردانه و زیبا می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در تصمیم‌گیری طرف مقابل و دیدگاه وی داشته باشد. بنابراین در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. نکات مفیدی در مورد اصول انتخاب و نحوه تنظیم لباس‌های مردانه در جلسه خواستگاری را بخوانید.

انتخاب یک لباس مناسب مردانه برای خواستگاری

معمولا توصیه می‌شود مردان در جلسه خواستگاری برای اینکه انتخاب مطمئن و بی‌خطری داشته باشند، خرید یک دست لباس کلاسیک است. همه شما تقریبا با این سبک لباس آشنا هستید. مدل کت و شلوارهای کلاسیک در مقایسه با سایر مدل‌های کت و شلوار مردانه، دارای طرح و دوخت ساده‌تری است. این مدل کت و شلوارهای کلاسیک معمولا پارچه‌های ساده‌ای دارند و در رنگ‌های تیره مانند خاکستری، مشکی و سرمه‌ای تولید می‌شود.

کت و شلوار ساده و شیک مردانه
کت و شلوار ساده و شیک مردانه

کت و شلوارهای کلاسیک مردانه انتخاب بسیاری از مردان برای جلسه خواستگاری است. این مدل کت و شلوارها ساده بوده و دارای یقه‌های بزرگ و پهنی هستند و شلوار آن‌ها راسته است. همین سادگی و زیبایی باعث می‌شود تا اکثر آقایان این مدل کت و شلوار را به همراه یک پیراهن ساده مردانه به رنگ سفید برای خواستگاری انتخاب کنند. این طرح از استایل کلاسیک به مردان کمک می‌کند تا بیش از حد مجلل و افراطی یا به اصطلاح اشرافی به نظر نرسند و در عین حال بتوانند یک پوشش کاملا رسمی و مناسب مراسم خواستگاری برای خود خلق کنند.

پیراهن مردانه مناسب خواستگاری

در زیر کت و شلوار نیاز به یک پیراهن مردانه زیبا دارید تا استایل شما را تکمیل کند. باید در این مواقع زرنگ باشید و بهترین و جذاب‌ترین پیراهن مردانه دلخواه خود را انتخاب کنید. حتما دقت کنید که در انتخاب پیراهن مردانه باید به تناسب رنگ و همخوانی پیراهن با کت و شلوار دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید. بعد از انتخاب پیراهن مناسب باید از تمیز و مرتب بودن این پیراهن اطمینان حاصل کنید، زیرا ممکن است در وسط مراسم خواستگاری مجبور باشید کت خود را درآورید. معمولا در این مواقع توصیه می‌شود که از پیراهن‌های مردانه با یقه‌های کلاسیک یا خرگوشی استفاده کنید. زیرا این مدل پیراهن‌ها به شدت ساده و شیک هستند و هم به تنهایی و هم به همراه لوازمی مانند کراوات زیبا به نظر می‌رسند.

سعی کنید جنس پیراهن شما جوری باشد که کیفیت مرغوبی داشته باشد و در صورت تعریق و گرمای زیاد آثار لک روی آن باقی نماند. رنگ‌های شیک و جذاب برای مراسم خواستگاری بستگی به رنگ کت و شلوار شما نیز دارد. ولی بهترین انتخاب رنگ سفید، آبی روشن و یا کرم روشن است که در اکثر مواقع رنگ سفید توسط مردان انتخاب می‌شود. اگر علاقمند به پیراهن‌های طرح‌دار هستید، می‌توانید از پیراهن‌های طرح‌دار شیک نیز استفاده کنید که دارای خط‌های ریزی هستند.

رنگ لباس مناسب خواستگاری پسر

در انتخاب لباس مردانه برای خواستگاری باید به رنگ لباس نیز توجه زیادی شود. شاید بسیاری از مردم این موضوع را نادیده بگیرند و یا از این مسئله اطلاع نداشته باشند که مهم‌ترین چیزی که در برخورد اول بر روی مردم تاثیر دارد، رنگ لباس شما است. طبق روانشناسی رنگ‌ها، لباس‌هایی با رنگ روشن و آرامش‌بخش مثل آبی و طوسی تاثیری شگرف روی آدم‌ها دارند. تمامی متخصصین مد و فشن بر این مسئله تاکید دارند که در ساخت یک استایل زیبا و جذاب مردانه، بهترین رنگ‌ها، سرمه‌ای، آبی، خاکستری و قهوه‌ای هستند. در نتیجه از پیراهن‌ و یا کت و شلوارهای با این رنگ و تونالیته رنگی غافل نشوید. البته توجه به این نکته نیز ضروری است که در انتخاب رنگ لباس مناسب خواستگاری پسر باید به رنگ پوست نیز توجه شود و معمولا برای پوست‌های روشن لباس‌هایی با رنگ تیره و برای پوست‌های تیره، لباس‌های رنگ روشن توصیه می‌شود.

استفاده از پیراهن سفید به همراه کت و شلوار مردانه
استفاده از پیراهن سفید به همراه کت و شلوار مردانه

نکات مهم انتخاب لباس مردانه خواستگاری مردانه

در صورتی که قد شما کوتاه است، می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که قد کوتاه شما را اصلاح کند. معمولا بهترین راه برای اینکه کمی بلندتر به نظر بیایید این است که از کت و شلوارهایی با پارچه راه راه عمودی استفاده کنید. در صورتی که سایز اندام شما پلاس است و شما چاق هستید، بهتر است از کت تک استفاده کنید قد بلندی دارند و بر روی باسن قرار می‌گیرند. معمولا رنگ لباس تیره مانند مشکی و سرمه‌ای برای این افراد بسیار مناسب است.

اکسسوری مناسب مردانه برای مراسم خواستگاری

معمولا آقایان فکر می‌کنند که استفاده از اکسسوری فقط مختص بانوان است. در حالی که از اکسسوری مردانه می‌توان برای افزیش جذابیت ظاهری و تکمیل استایل شیک استفاده کرد. اکسسوری‌های مردانه نسبت به هر استایلی طراحی‌ شده‌اند و اگر در مواقع درست و مناسب بطور صحیحی از این اکسسوری‌ها استفاده کنید، می‌توانید در شب خواستگاری خود یک استایل و تیپ مردانه شیک و لاکچری بسازید که برای همیشه در ذهن همه باقی بماند. مثلا یکی از مهم‌ترین اکسسوری مردانه، کمربند است که باید به درستی انتخاب شود. شاید تصور کنید بستن یک کمربند معمول است و همه از آن استفاده می‌کنند ولی انتخاب یک کمربند مناسب که هم با کفش شما و هم با رنگ لباس شما همخوانی داشته باشد بسیار اهمیت دارد.

برای مثال می‌توانید از کمربند و کفش چرم عسلی یا قهوه‌ای به همراه بند ساعت متناسب با این رنگ به همراه یک دست کت و شلوار سرمه‌ای با پیراهن سفید استفاده کنید و بهترین استایل را در مهم‌ترین شب زندگی خود بسازید. از دیگر اکسسوری‌های مردانه، جوراب است که می‌تواند در صورت عدم تناسب سبک و استایل شما را دچار چالش کند. معمولا در مراسمات خواستگاری بهتر است از جوراب مردانه سفید استفاده کنید و آن را با رنگ کت و شلوار تیره ست کنید. همچنین مطمئن شوید که بلندی جورابتان به قدری هست که وقتی پایتان را روی پای دیگر می‌اندازید جورابتان ساق پا را کاملا پوشش دهد.

یکی دیگر از اکسسوری‌های جذاب مردانه برای شب خواستگاری می تواند کراوات باشد. مهم این است که کراوات شما از جنس و استایل رسمی و ساده ای برخوردار باشد، خصوصاً اگر پیراهن مردانه طرح دار به تن کرده اید. همچنین برای تکمیل این تیپ جذاب خواستگاری می‌توانید از دستمال جیبی کت یا همان پوشت استفاده کنید تا جذاب و لوکس باشید.

انواع کراوات مردانه
انواع کراوات مردانه

از لباس‌های ذکر شده در این بند در مراسم خواستگاری پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که این مراسم خواستگاری فقط یک مهمانی نیست، بلکه یک جلسه تقریباً رسمی برای معرفی عروس و خانواده‌اش است. از لباس‌های اسپرت خودداری کنید. برای شب مهم زندگی خود هرگز سراغ شلوار جین، آستین کوتاه، جوراب دانشگاهی و کفش ورزشی و کتانی اسپرت نروید. هنگام انتخاب رنگ لباس خود اطمینان حاصل کنید که از رنگ‌های روشن استفاده نشده است زیرا شما باید با وقارترین و رسمی‌ترین شکل ممکن حضور داشته باشید

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 4]

همچنین ببینید

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه مدل 2022

در این مقاله بطور کامل با بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه که ترند سال 2022 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *