شومیز و شلوار جین برای جشن تولد مختلط
شومیز و شلوار جین برای جشن تولد مختلط

مدل‌های لباس مناسب تولد مختلط را بشناسید.

لباس مناسب تولد مختلط چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در این مقاله قرار است با انواع متنوع لباس تولد و ویژگی‌های این لباس بطور کامل صحبت شود. خانم‌ها تقریبا در طول بارها با جشن تولد دعوت می‌شوند. برخی از جشن تولدها فقط زنانه بوده و برخی دیگر بصورت مختلط برگزار می‌شوند. در واقع هر کدام از این سبک‌ها می‌تواند پوشش مربوط به خود را داشته باشد که بستگی به فرهنگ خانوادگی افراد دارد که با چه لباسی در این مراسمات شرکت می‌کنند. در حالت کلی ممکن است صاحب تولد یک تم خاصی را در نظر بگیرد و تمامی میهمانان مجبور به حضور و انتخاب لباس با این تم هستند. همواره انتخاب یک لباس مناسب برای تولد برای خانم‌ها بسیار چالش برانگیز و دشوار است. ولی نگران این مسئله نباشید. در این مقاله بطور کامل درباره انواع مدل لباس تولد صحبت شده است.

معمولا بانوان در این روز به سراغ کمد لباسشان رفته و دقیقه‌های زیادی را صرف نگاه کردن به لباس‌های خود می‌کنند که در نهایت سبب ایجاد آشفتگی می‌شود. در این مواد ابتدا باید به ایده‌های کلی که میزبان در هنگام دعوت از نوع مراسم به شما داده است، توجه کنید. در واقع با توجه به نوع میهمانی یا تولد، تعداد میهمانان، مختلط بودن یا نبودن جشن و تم تولد فانتزی و راحت می‌توانید بهترین انتخاب را در مورد لباس خود داشته باشید. مهم رعایتکه در این زمان باید انجام دهید، لحاظ کردن سبک لباس شخصی خود و راحت بودنتان است. در ادامه به ذکر مواردی می‌پردازیم که می‌توانید برای انتخاب لباس تولد در نظر داشته باشید.

لطفا مطالعه بفرمایید: لباس مناسب تولد برای بانوان چه مدل‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

آشنایی با انواع مدل لباس تولد غیر رسمی

شلوار جین به همراه یک تاپ یا بولیز

یکی از انواع لباس مناسب تولد مختلط که بسیار پرطرفدار نیز است، شلوار جین به همراه یک تاپ یا یک شومیز است که مناسب برای تولدهایی است که در طول روز برگزار می‌شود. از عوامل مهمی که در انتخاب لباس باید در نظر بگیرید این است که در لباس خود احساس راحتی داشته باشید. البته این راحتی به این معنی نیست که از لباس‌های بسیار ساده استفاده کنید که نشان‌دهنده بی‌اهمیت بودن شما به مراسم باشد. لباس شما در عین سادگی باید کاملا مناسب تولد و دورهمی باشد. برای مثال اگر علاقمند به پوشیدن لباس‌های روزمره خود هستید، می‌توانید یک المان جدیدی به این لباس اضافه کنید تا از سادگی خارج شود.

برای مثال شلوار جین غیر رسمی خود را با یک پیراهن پولکی یا یک کیف دستی با رنگ بسیار جذاب ست کنید. همچنین می‌توانید شال گردنی جذاب را همراه با شلوار جین مناسب و کفش ورزشی جین‌ دار بپوشید و آن را به عنوان لباس تولد متناسب انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید لباس تولد منتخب خود را با ژاکت کوتاه یا روسری طرح دار بپوشید تا در هوای سرد عالی به نظر برسد.

انتخاب شومیز و شلوار جین برای جشن تولد مختلط
انتخاب شومیز و شلوار جین برای جشن تولد مختلط

لباس ماکسی یا میدی

از دیگر انواع مدل لباس تولد که مناسب مراسمات تولد در طول روز و در محیط بیرون از خانه مانند باغ است، انتخاب یک لباس ماکسی یا میدی می‌باشد. در صورتی که لباس شما بر روی خود یک تصویر یا الگوی برجسته دارد، باید از اکسسوری‌های ساده استفاده کنید. همچنین اگر لباستان تک رنگ است می‌توانید برای خاص کردن لباس از اکسسوری جذاب یا یک جواهر زیبایی که به چشم بقیه بیاید استفاده کنید. در حالت کلی پوشیدن یک پیراهن ماکسی یا میدی برای مراسم تولد مختلط بسیار مناسب است. استفاده از یک گردنبند ضخیم گزینه‌ای عالی برای نشان دادن لباس دکولتاژ شماست. همچنین می‌توانید لباس ماکسی تک رنگ خود  را به همراه کفش‌های رنگارنگ یا ژاکت طرح‌دار بپوشید. لباس تولد خود را متناسب با جشن‌هایی کنید که در شب برگزار می‌شوند و برای این کار، کمربند ببندید، پاشنه بلند پا کنید و لباس کاردیگان بلند و مناسب بپوشید.

لباس مناسب تولد مختلط برای بانوان

شلوار جین به همراه یک شومیز دکلته

یکی از انتخاب‌های بسیار زیبا برای تولد که به عنوان لباس مناسب تولد مختلط نیز طرفداران زیادی دارد، یک شلوار جین به همراه یک شومیز یا بولیز دکلته است. این تیپ ممکن است ساده به نظر برسد، ولی پوشیدن یک شلوار لی تیره و یک تاپ یا شومیزی که سرشانه آن باز است می‌تواند جذابیت اندام شما را چند برابر کند. این استایل بیشتر مناسب جشن تولدی است که در شب برگزار می‌شود. این استایل را به کمک یک کیف زنانه کوچک زیبا و یک پوتین تکمیل کنید. البته باید توجه کنید که در این استایل از لباس‌های براق استفاده نکنید.

استفاده از شومیز و شلوار جین در تولد مختلط
استفاده از شومیز و شلوار جین در تولد مختلط

استفاده از کت  شلوار اسپرت در جشن تولد مختلط

از انواع مدل لباس تولد مختلط که رسمی‌تر از بقیه استایل‌ها می‌باشد، انتخاب یک کت اسپرت دو دکمه‌ای به همراه پیراهن یقه مردانه و یک شلوار کوتاه پارچه‌ای ست با کت یا شلوار جین است. تصور کنید یک کت زیبا و متناسب دو دکمه‌ای را به همراه یک شلوارک یا شلوار پوشیده‌اید. اگر می‌خواهید این استایل شیک‌تر به نظر برسد می‌توانید کمی از پیراهن خود را داخل شلوار کنید و کمی را بیرون بگذارید. این ست را می‌توانید با کفش راحتی، اسنیکر و یا کفش بدون پاشنه ست کنید.

کت و شلوار ست برای تولد مختلط
کت و شلوار ست برای تولد مختلط

استفاده از پیراهن‌های مجلسی مخصوص تولد

در صورتی که ترجیح می‌دهید از استایل‌های اسپرت دوری کنید و لباس مجلسی در مراسم تولد مختلط بر تن کنید، بهتر است به سراغ پیراهن‌های مجلسی در انواع مدل‌ها بروید. این پیراهن‌ها در انواع طرح‌های کوتاه و بلند در بازار وجود دارند که بسته به نوع پوشش شما در تولد می‌توانند انتخاب شوند. این پیراهن‌ها در طرح‌های ساده و تک‌ رنگ و یا کار شده و طرح‌دار دوخته می‌شوند که هر فرد با توجه به اندام خود می‌تواند یک مدل را انتخاب کند. مدل لباس مجلسی کوتاه از انواع لباس‌های پرطرفدار برای خانم‌ها و دختران جوان است و اگر شما به پوشیدن لباس‌های کوتاه علاقه مند هستید بهتر است این مدل لباس‌ها را برای شرکت در جشن تولدها انتخاب نمایید.

پیراهن مجلسی مناسب تولد مختلط

لباس مجلسی بلند و پوشیده برای تولدهایی که به صورت مختلط برگزار می شوند انتخابی مناسب و ایده آل هستند و بهتر است خانم‌هایی که تمایل دارند در مهمانی‌ها و مجالس ظاهر و پوششی مناسب داشته باشند از این مدل لباس‌ها استفاده نمایند.

استفاده از سرهمی برای جش تولد مختلط

سرهمی با مدل‌های زیبا مناسب برای تولد مختلط

یکی از مدل لباس مناسب تولد مختلط که ترجیح بسیاری از بانوان است، سرهمی یا اورال می‌باشد. این سرهمی‌ها در بین جوانان بیشتر طرفدار دارد و برای انواع تولد، دورهمی و میهمانی‌ها مناسب هستند. این مدل لباس تولد مختلط دارای رنگ تیره و روشن بوده و در انواع طرح مدل‌های آستین‌دار و بدون آستین و … در بازار عرضه می‌شود. در صورتی که اندام چاقی دارید بهتر است از رنگ‌های تیره در سرهمی استفاده کنید. زیرا سرهمی‌های با رنگ‌های روشن و شاد برای افراد با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب و ایده آل است. این مدل لباس‌ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و شما می‌توانید با پوشیدن آن‌ها ظاهر و اندامی بی‌نظیر در مهمانی‌ها داشته باشید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 5 میانگین: 3.4]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *