طالع بینی ماه مرداد (mahe mordad)
طالع بینی ماه مرداد (mahe mordad)

طالع بینی ماه مرداد (mahe mordad)

در این مقاله به بررسی طالع بینی شخصی متولدین مرداد ماه (mahe mordad) پرداخته شده است. از ویژگی کلی متولدین مرداد ماه چه زن و چه مرد می‌توان به قدرتمند بودن ، پرمحبت، از دروغ بیزار، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، بشاش و سرحال، جاه طلب و خودخواه، بدپیله، خود بزرگ بین، کوشا، فعال، مودب، پایدار، باثبات، با اراده و قوی، خودنما، اهل معنویات، عاشق تعریف و تمجید، دارای شهامت و جرات زیادی است. از دیگر ویژگی‌های متولدین مرداد ماه می‌توان به فرمانروا و رهبر خوب، زود فریب خورنده، بلند نظر، پرانرژی، مهربان، صدیق، وفادار، شجاع، سخاوتمند، علاقمند به زندگی تجملاتی، لجباز، پر توقع، حساس، تحمل بسیار زیاد، دوست واقعی، پدری نمونه، بی‌ریا، زود رام شونده، دارای خشمی طولانی، پشتیبان و مدافع اطرافیان بودن، علاقمند به موسیقی اشاره کرد. متولد مرداد ماه تمایل دارد مورد ستایش قرار بگیرد، او بسیار حسود، کارآمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج می‌باشد، خودخواه ولی با گذشت، بدون کینه، فاقد بد ذاتی می‌باشد. یک مرداد ماهی بسیار خونگرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما، تمیز، مودب، مورد احترام و بسیار زود عصبی می‌شود.

طالع بینی شخصی ماه مرداد

جزئیات اخلاقی مرداد ماهی mahe mordad

مردان و زنان متولد مرداد ماه بسیار سلطه جو هستند. این افراد به شدت مقتدر و خلاق می‌باشند. این افراد در میان سایر متولدین ماه‌ها بسیار برون‌گرا و سرزنده هستند که از ویژگی بارز مرداد ماهی‌ها (mahe mordad) می‌باشد. این افراد نسبت به دیگران بسیار بلند همت، دست و دل باز و افراد با نفوذی محسوب می‌شوند، دقیقا شبیه به شیر که سلطان جنگل است. یک مرداد ماهی همیشه جاه طلب است و در امور مختلف شجاعت زیادی از خود نشان می‌دهد. این افراد متهور، سلطه‌جو، با اراده‌قوی‌، مثبت‌، مستقل‌ هستند و اعتماد به نفس بسیار زیادی دارند. در کل مرداد ماهی‌ها در انجام امورات، هیچ شک و تردیدی به دل خود راه نمی‌دهند. از خصوصیات بارز متولدین مرداد، خویشتن دار بودن این افراد است. به این معنی که افرراد متولد مرداد عادت به رهبری در هر اموری دارند و برای رسیدن به اهداف خود در زندگی تمام تلاش خود را می‌کنند.

افراد ماه مرداد در هنگام قرار گیری در وضعیتی که نیاز به دستور دادن و حکم دادن است، بسیار راضی و خوشنود هستند. البته ناگفته نماند که یک مرداد ماهی با تمام نیروهای کار خود بسیار مودبانه، با ملاحظه و صادقانه رفتار می‌کند و حس رهبری وی اجازه توهین به دیگران را به وی نمی‌دهد. آن‌ها افرادی‌ بی‌پیرایه‌ و ساده‌ هستند و دقیقا می‌دانند چه‌ می‌خواهند و تمام‌ انرژی‌، خلاقیت‌ واراده‌ خود را به‌ کار می‌گیرند تا به‌ آن‌ برسند. البته‌ اطمینان‌ دارند که‌ به‌ هر چه‌می‌خواهند می‌رسند. متولدین مرداد ماه در یک نگاه اطرافیان خود را متوجه جذبه خود می‌کنند. این افراد برای مشورت بسیار مناسب هستند، زیرا در هر زمینه‌ای به خوبی فکر کرده و تمامی جوانب را بررسی می‌کنند سپس به سراغ انجام کار با شهامت کامل می‌روند. این افراد به شدت کمال‌گرا هستند و گاهی با سنگدلی‌، بی‌رحمی‌، خشونت‌ دوستان خود را می‌ترسانند. یک فرد مرداد ماهی در صورتی که شکست بخورد به آسانی آن را قبول کرده و در سختی‌ها امید خود را از دست نمی‌دهد. این افراد از توانایی‌ها وقدرتشان‌ در راه‌های‌ مثبت‌ و پر فایده‌ بهره‌ می‌گیرند و شدیدا کمال‌ جو و خیر هستند. مرداد ماهی‌ها (mahe mordad) دارای استعداد و هوش بالایی هستند و شدیدا به فلسفه و مذهب اعتقاد دارند. متولدین‌ مرداد ماه‌ را به‌ عنوان‌ شیرهای‌ صنایع‌ و در صف‌ مقدم‌ و پیشگام‌ تکنولوژی‌ محسوب‌ می‌کنند.

خصوصیات متولدین مرداد

در میان برخی از متولدین ماه مرداد (mahe mordad) نیز هستند افرادی که به شدت متکبر، خودپسند،خودرأی‌، عجول‌، شتابزده‌ و اهل‌ پز دادن‌ هستند. این افراد در رویارویی با رقبای خود از هر دوز و کلکی استفاده می‌کنند تا او را شکست بدهند و بد نام کنند. این افراد می‌توانند برخی مواقع خودمحور، خودخواه‌، حریص‌، طماع‌، چاپلوس‌، چاخان‌، فخر فروش‌، خودنما، گنده‌گو، لاف‌ زن‌، متکبر، سلطه‌ جو، خودپسند و افاده‌ای‌ باشند. متولدین مرداد اصلا دوست ندارند که کوچک شمرده شوند و در برخی موارد نسبت به زیر دستان خود رئیس بازی در می‌آورند. این افراد برای رسیدن به آرزوهای خود فکرهای بلند پروازانه و پر زرق و برق دارند.

متولدین مرداد ماه علاقه‌ای که قرض گرفتن پول ندارند مگر اینکه مجبور شوند. این افراد بسیار علاقه به تحمل، قدرت و رفاه دارند و جالب است بدانید که در روابط احساسی بسیار افراطی عمل می‌کنند. این خصوصیت اخلاقی در برخی موارد سبب می‌شود که دیگران حاضر نباشند با اون دوست شوند. متولدین ماه مرداد گاهی ممکن است غیر قابل کنترل و بسیار عجول شوند ولی غرور بیش از حدشان می‌تواند مانع شکست و سقوط آن‌ها شود. مرداد ماهی (mahe mordad) افرادی‌ منضبط، مرتب‌ و دقیق‌ هستند و معمولا عیوب‌، عادات‌ بد و نقطه‌ ضعف‌‌هایشان‌ اندک‌ به‌ شمار می‌آیند. در حقیقت‌ آن‍‌ها توسط یک‌ خرد و دانش‌ درونی‌ هدایت‌ می‌شوند و به‌ حالت‌ تعادل‌ در می‌آیند.

نماد مرداد ماهی mahe mordad

خصوصیات مرداد ماهی در زمینه کاری

در زمینه‌ کاری‌، آن‌ها در هر شغلی‌ که‌ احتمال‌ ارتقاء و پیشرفت‌ وجود داشته‌ باشد، موفق‌اند. آن‌ها سیاستمدارانی‌ قدرتمند از آب‌ در می‌آیند و مایلند که‌ از موقعیتی‌ قوی‌برخوردار باشند. در زمینه‌ تجارت‌ می‌توانند در صدر قرار گیرند و مدیران‌، ناظران‌ وسازمان‌ دهنده‌های‌ فوق‌‌العاده‌ای‌ محسوب‌ می‌شوند و اغلب‌ مقدمات‌ کار را برای‌ پروژه‌های‌ جدید مطرح‌ می‌کنند. اگر هم‌ در مقام‌ صنعتگر یا کارگر فنی‌ در جامعه‌ مشغول‌ به‌ کار باشند، همیشه‌ خواهان‌ رئیس‌ شدن‌ هستند، چون‌ کارهای‌ یدی‌ رادوست‌ ندارند و ترجیح‌ می‌دهند که‌ آن‌ را به‌ عهده‌ دیگران‌ بگذارند، زیرا ذاتا بلندپرواز و جاه‌ طلب‌ زاده‌ شده‌اند. در زمینه‌ هنر، آن‌ها می‌توانند ستاره‌های‌ صحنه‌ یا پرده‌نمایش‌ شوند. در زمینه‌ موسیقی‌ می‌توانند به‌ عنوان‌ رهبر ارکستر، موسیقی‌ دانان‌ بزرگ‌و نقاشانی‌ مطرح‌ شوند. در کل‌ تمام‌ کارها و القاب‌ پر زرق‌ و برق‌ و بزرگ‌ برایشان‌ جالب‌ است‌. زن‌های‌ متولد مرداد ماه‌ به‌ طرز خارق‌‌العاده‌ای‌ در خدمات‌ بهزیستی‌، رفاهی‌ و اجتماعی‌ خوب‌ انجام‌ وظیفه‌ می‌کنند.

جزئیات اخلاقی مرداد ماهی (mahe mordad) در رابطه با دیگران

مرداد ماهی‌ها در ارتباطات و روابط خود با دیگران بسیار باز، بی‌پرده‌، صادق‌، بی‌غل‌ و غش‌، بی‌ریا، شریف‌، اصیل‌، ساده‌ دل‌، خوش‌ بین‌، برون‌ گرا، اجتماعی‌، خونگرم‌، خوش‌ خیال‌، خودجوش‌، مهربان‌، رئوف‌، دلسوز، رک‌، بی‌رو دربایستی‌ و صریح‌ رفتار می‌کنند. این افراد در ابراز محبت به دیگران بسیار توانا هستند. در صورتی که مرداد ماهی mahe mordad در رابطه با یک نفر شکست بخورد، به شدت مایوس، سرخورده و پشیمان خواهد شد. یک مرداد ماهی به آسانی راجع به دیگران و اطرافیان خود قضاوت نمی‌کند و اعتقاد و ایمان بسیار زیادی نسبت به آشنایان و دوستان خود دارد. یک مرداد ماهی سریعا عاشق و دلبسته می‌شود ولی در زمینه وفاداری زیاد توانا نیست! البته این افراد بعد از ازدواج و ایجاد عشق و عاطفه نسبت به همسر بسیار وفادار، بخشنده و صادق خواهند بود. به‌ جرت‌ می‌توان‌ گفت‌ آن‌ها خواستار خدمتگزاری‌ و کمک‌ هستند ولی‌ در ارائه‌ آن‌ ناتوانند.

مرداد ماهی‌های مهربان

مشکلاتی که ممکن است برای مرداد ماهی‌ها رخ دهد.

مشکل: ممکن است برخی اوقات همه چیز بر وفق مرادتان پیش نرود و از این رو با دیگران بد تا کنید. این واکنش علت اصلی اختلافات و مشکلات مربوط به زندگی مشترک شما می‌باشد. در این مواقع برای رفع مشکل بهتر است هیچ وقت تصور نکنید که باید به تمام خواسته و آرزوهای خود برسید و تمام توان خود را صرف انرژی در این مسیر کنید. بلکه بهتر است در حد توان خود و با رعایت تعادل در راه رسیدن به خواسته خود تلاش کنید. اگر این مورد را رعایت کنید متوجه می‌شوید که خانه‌ای‌ آرام‌، شاد و در صلح‌ و صفا خواهید داشت‌ و اختلافاتتان‌ به‌ حداقل‌ می‌رسند.

مشکل: در برخی مواقع ممکن است خود شما بزرگ‌ترین دشمن خودتان محسوب شوید. خصوصا اگر برای جلب نظر دیگران و تحت تاثیر قرار دادن آن‌ها تلاش می‌کنید. با این کار نه تنها مردم جذب اخلاق شما نمی‌شوند بلکه از شما دور هم می‌شوند. برای حل این مشکل بهتر است سعی و تلاش خود را برای جلب توجه تمام کنید. بهتر است به مردم فرصت و اجازه دهید تا شما را به خوبی بشناسند. در ابتدا بهتر است بدانید که خود شما تحت تاثیر چه چیزهایی قرار می‌گیرید، سپس می‌توانید دیگران را نیز تحت تاثیر قرار دهید.

مشکل‌: گاهی‌ اوقات آن‌ چنان‌ خودخواه‌، خودبین‌، لاف‌ زن‌، خودپرست‌ می‌شوید و منم‌ منم‌ می‌کنید که‌ اطرافیانتان‌ احساس‌ کوچکی‌ و حقارت‌ می‌کنند. بنابراین‌ از شما دوری‌ می‌گزینند.برای حل این مشکل بهتر است بدانید که یک‌ مردادی‌ روشنفکر ذاتا برای‌ خود ارزش‌ زیادی‌ قائل‌ است‌ و خود را شخص‌ بزرگ‌ و مهمی‌ می‌داند، اگر این‌ حالت‌ از کنترل‌ خارج‌ شود و به‌ افراط کشیده‌ شود، موجبات‌ نفرت‌ و بیزا را فراهم‌ می‌آورد. پس‌ بهتر است‌ یاد بگیرید که‌ به‌ افراد بالا دست‌ و مهم‌تر از خودتان‌ نیز بها دهید تا به‌ شما بها دهند.

مشکل: متولد مرداد ماه (mahe mordad) همیشه در معاملات و انجام کارها ریسک می‌کنند. این افراد بصورت غیر منطقی پول هدر می‌دهند، به دیگران و خانواده خود ضرر می‌رسانند و رفاه و آرامش دیگران را نیز در معرض خطر قرار می‌دهند. برای رفع این مشکل بهتر است قبل از هر کاری و هر معامله‌ای به خوبی تحقیق و بررسی کنید و جوانب کار را بسنجید. حتی قبل از این که یک ریال خرج کنید بهتر است خوب فکر کرده و با دیگران به خوبی مشورت کنید تا با نگاه دیگران نیز درباره مشکلات احتمالی آشنا شوید.

سیاره حاکم بر ماه مرداد

سیاره حاکم بر متولدین مهر ماه خورشید است. خورشید به عنوان منبع انرژی برای کره زمین محسوب می‌شود و فاصله‌اش با زمین حدود 150 میلیون کیلومتر است. خورشید حدود 300000 مرتبه‌ سنگین‌تر از زمین‌ است‌ و اطراف‌ محور خود را در حدود 27 روز طی‌ می‌کند.

حقایق بسیار جالب و شگفت‌انگیز درباره متولدین مرداد ماه

همانطور که گفتین مرداد ماهی شبیه به یک شیر در جنگل است. شیرهای نر شکارچی خوب و ماهری نیستند، بلکه این شهرها به بهترین نحو در مراقبت از شیرهای ماده عمل می‌کنند. شیرهای نر طعمه و شکار خود را به سمت مخفی گاه هدایت کرده و پیش از رسیدن شیر ماده مشغول خوردن طعمه خود می‌شوند. شیرهای نر معمولا در شب یا ساعات سرد روز به شکار می‌پردازند و در هوای گرم روز مشغول استراحت هستند. یال‌ فقط در پشت‌ شیرهای‌ نر رشد می‌کند که‌ رشد آن می‌تواند 5 سال نیز طول بکشد.

رنگ محبوب و خوش یمن متولدین مرداد ماه

رنگ‌ انتخابی‌، خوش‌ یمن‌ و محبوب‌ متولدین‌ مرداد ماه‌ «طلایی‌» است‌.

سنگ خوش یمن متولدین مرداد ماه (mahe mordad)

سنگ خوش یمن و محبوب که نماد متولدین مرداد ماه است و برایشان شانس می‌آورد، یاقوت قرمز سیر است. این سنگ به عنوان سنگ اشرافی و با شکوه شناخته شده است. با استفاده از این سنگ می‌توانید جلوی هر گونه برخورد، درگیری‌، نزاع‌، مناقشه‌ و کشمکش‌ بر سر موفقیت را بگیرید. این سنگ می‌تواند ملاطفت و ملایمت را افزایش داده و مانع هر گونه خشونتی علیه متولدین مرداد ماه شود و قادر است برای مرداد ماهی‌ها به عنوان یک سپر للا عمل کند و آن‌ها را از هر آسیب و خطری چه جسمی و چه روحی در امان نگه دارد. این سنگ خوش یمن قادر است شخص‌ را به‌ سعادت‌ و خوشبختی‌ برساند.

نام‌ چند نفر از افراد معروف و سرشناس‌ که‌ در ماه‌ مرداد متولد شده‌اند:

ناپلئون‌ بناپارت‌ (25 مرداد 1769)
جورج‌ برنارد شاو (5 مرداد 1856)
مائو (27 مرداد 1893)

ویژگی زنان مرداد ماهی

یک زن مرداد ماهی (mahe mordad) اخلاقی گرم، جذاب، باهوش، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجملات، ریاست طلب، دوستدار تعریف، کدبانو است و در تاثیر گذاشتن بر روی دوستان و آشنایان خود بسیار توانا می‌باشد. زنان متولد مرداد مادری صمیمی و مهربان هستند که سعی دارند فرزند خود را مستقل و با اعتماد به نفس زیادی به بار آورند.

زنان مرداد ماهی دارای طالع بلندی هستند. ویژگی ظاهری این زنان ذاتا خوش بیان و خوش طبع بودن آن‌ها و بلند قد و اغلب لاغر اندام بودنشان است. همچنین زنان مرداد ماهی در اوایل زندگی خود با مشکلاتی و رنج‌هایی مواجه می‌شوند ولی هر چقدر جلوتر می‌روند به آسایش و آرامش بیشتری می‌رسند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *