طالع بینی ماه شهریور (mahe shahrivar)
طالع بینی ماه شهریور (mahe shahrivar)

طالع بینی ماه شهریور (mahe shahrivar)

در این مقاله به بررسی کامل خصوصیات و ویژگی اخلاقی مردان و زنان متولدین ماه شهریور (mahe sharivar) پرداخته شده است. مشخصات کلی اخلاق متولدین شهریور ماه عبارتند از: اهل اعتدال و میانه روی، کمک رسان، اهل انتقاد؛ معتمد؛ وفادار؛ با ایمان؛ رام نشدنی؛ بی‌ریا و بی‌تزویر؛ خوش قلب؛ چشم و گوش بسته؛ با شرم و حیا؛ ثابت قدم؛ مورد حسد قرار می‌گیرد؛ دور از جر و بحث؛ گول زرق و برق را نمی‌خورد؛ فرشته خو؛ بسیار درس خوان؛ چابک؛ خیال پرداز؛ دارای ذائقه قوی؛ حساس؛ با هوش؛ شاد و سر حال؛ دقیق؛ وظیفه شناس؛ خوش هیکل و خوش تیپ؛ سالم و تندرست؛ اهل سازش؛ سود جو؛ خجول؛ بد پیله؛ واقعاْ ساعی و کوشا؛ سرمایه دار؛ کمال گرا؛ صبور و آرام؛ عاشق سلامت خود؛ متکی به نفس؛ خونسرد و خوددار؛ عاشق کامپیوتر؛ روشنفکر و دانشمند؛ قابل انعطاف؛ وسواسی؛ پر انرژی؛ مبتکر، با انضباط و مستقل؛ کاردان و لایق؛ نکته سنج؛ خود کفا؛ پر توقع؛ اهل همدردی؛ زود رنج؛ قاطع؛ دور اندیش؛ خرده گیر و خورده بین.

مردان متولد شهریور ماه

مردان متولد شهریور ماه معمولا بسیار با گذشت و فداکار هستند و همیشه مورد محبت والدین خود قرار دارند. این افراد اغلب در کار خود منظم بوده و سعی می‌کنند به پول زیادی دست پیدا کنند. در برخی مواقع مردان شهریور ماه پول خود را در جاهای غیر ضروری نیز خرج می‌کنند. از معایب خصوصیات متولدین شهریور این است که به راحتی قادر نیستند دوست و دشمن خود را تشخیص دهند و هرزگاهی مورد تهمت دیگران قرار می‌گیرند. مردان شهریور ماهی ممکن است در زندگی دچار مشکلات زیادی شوند.

متولدین شهریور ماه بسیار شوخ طبع هستند و دل پاکی دارند، برعکس زبان تند و تیز مردان شهریوری زبانزد است. متولدین شهریور (mahe shahrivar) معمولا مهربان، پر شور و شوق و بسیار عاشق پیشه هستند. از ویژگی بارز مردان شهریور ماهی می‌توان به نجیب بودن آن‌ها اشاره کرد. مردان شهریور ماهی بر روی رنگ‌ها بسیار حساس هستند و علاقه بسیار زیادی به رنگ‌های صورتي، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای دارند. در طالع بینی مردان شهریور گفته شده است که نباید با خویشاوندان ارتباط خود را قطع کنند. از دیگر خصوصیات مرد شهریور ماهی داشتن فرزند زیاد است. این مردان اغلب بیمار هستند و خصوصا از ناحیه پا مدام دچار آسیب می‌شوند. روزهاي يكشنبه و چهارشنبه برای مردان متولد شهریور خوش يمن است.

خصوصیات شهریور ماهی

خصوصیات زنان شهریور ماهی

زنان متولد شهریور ماه معمولا قد متوسط دارند و برخی از آن‌ها کمی بلندتر هستند. این افراد سرخ رو، نيك سيرت و پاكدامن، صبور كمي حسور هستند. زنان شهریور ماهی (mahe sharivar) به شدت از دروغ و حرام فراری‌اند و در هنگام رویارویی با بسیاری از مشکلات در زندگی، به دعا، صبر و تحمل متوسل می‌شوند. در طالع بینی زنان شهریوری دیده می‌شود که باید از آتش دوری کنند.

اين زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشكل نشوند. در عين حال هرگاه غمگين شوند و يا با مشكلی مواجه گردند، بهتر است ذكر خدا بگويند تا از غم و مشكلات رهايی يابند. اين زنان در روي يكی از اعضاء بدن، نشانی دارند كه آنان را نزد ديگران عزيز می‎كند.

خصوصیات رفتاری زنان متولد شهریور

زنان شهریور ماهی هرگز شبیه به سایر مردم رفتار نمی‌کنند. این افراد بسیار صبور هستند، نه عصبانی می‌شوند و نه برای دیگران دردسر درست می‌کنند. امکان ندارد یک دختر شهریور ماهی (mahe shahrivar) در رابطه یا زندگی یک دفعه غیبش بزند. زنان شهریور ماهی علاقه به ساده بودن و یا نچرال بودن دارند. منظور این نیست که این زنان آرایش نمی‌کنند. زنان شهریور ماهی به ندرت آرایش می‌کنند و بیشتر به محصولات گیاهی و طبیعی علاقمند هستند.

زنان شهریور ماهی مادران فوق‌العاده‌ای هستند. برای این زنان بسیار مهم است که فرزندان باهوش باشد. ولی بهتر است بدانند که به همان اندازه که نسبت به هوش و یادگیری فرزند خود حساس هستند، باید در ابراز عشق و محبت به او نیز کوتاهی نکنند. زنان شهریور ماهی به شدت علاقمند به مطالعه هستند، ولی بهتر است گاهی کتاب خود را کنار گذاشته و با کودک خود در ارتباط باشند. این مادران معمولا به دنبال علائم هوشمندی در فرزند خود هستند و هرزگاهی فکر می‌کنند که فرزندشان از نظر هوشی مشکل دارد. با این حال این مادر فداکار هر کاری که بتواند برای فرزند خود انجام خواهد داد و می‌تواند تمام شب تا صبح را از او پرستاری و مراقبت کند.

زنان شهریور ماهی بسیار خوددار هستند. این زنان مانند دیگران به سرعت فوران نمی‌کنند و عصبانی نمی‌شوند. آستانه صبر و تحمل این زنان بسیار زیاد است ولی مانند متولدین برج‌های دیگر زیاد لوند و جذاب نیستند. پشتكار زن متولد شهریور سبب می‌شود كه دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعا اعتماد كند. او فمینیست سرسختی است ولی می‌خواهد كه او را مثل یک انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید. در زندگی اکثر زنان شهریور ماهی یک سری اشتباهات وجود دارد که سعی دارند آن‌ها را هر چه سریع‌تر پاک کنند تا دلشان آرام گیرد.

خصوصیات اخلاقی مردان شهریور ماهی

مردان شهریور ماهی (mahe shahrivar) مردانی عجیب و غریب هستند. این مردان حاضر هستند شانس خود را در قمار بسنجند. اخلاق این مردان به گونه‌ای است که بسیار رک‌گو هستند و در برخی مواقع به شدت بی‌احساس و سرد رفتار می‌کنند. ممکن است در این مواقع طرف مقابل تصور کند که چه اشتباهی را مرتکب شده است که مرد شهریور با او اینگونه رفتار می‌کند. ولی بهتر است بدانید که همه مردان شهریور ماهی نیز این اخلاق را ندارند. مردان شهریور ماهی چه جذاب باشند، چه جذاب نباشند، بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند. مردان این ماه معمولا پوست لطیفی دارند و عاری از جوش لک می‌باشند. چشم مردان شهریور ماهی معمولا قهوه‌ای رنگ است و مانند ستاره همواره می‌درخشد. مردان متولد این ماه اغلب قد بلند و اندام لاغری دارند. این افراد نمونه بارز بلندی، سبزه بودن و خوش استایلی هستند.

مردان شهریوری به پوشش و تیپ خود اهمیت زیادی می‌دهند و اغلب تیپ سنتی دارند. این افراد علاقه‌ای به پیش رفتن با مد ندارند و سعی دارند از لباس‌های ساده و سنگین به همراه عینک آفتابی در استایل خود استفاده کنند. در مراسمات نیز حتما از کراوات برای بهتر کردن استایل خود استفاده می‌کنند. عده‌ای از مردان متولد برج شهریور كمی سرد و بعضی دیگر مشخصا سرد و بی‌روح هستند. برای مرد متولد این برج سخت است كه خود را از نظر عاطفی متعهد كند چون می‌ترسد كنترل اوضاع از دستش خارج شود. او احساسات خود رابه طریقی معتدل و دقیق بیان می‌كند. مردان شهریوری که سیاره مریخ را دارند از ذهن خود بیشتر از قلبشان استفاده می‌کنند. زیرا این افراد با تصمیم‌گیری‌های منطقی احساس بهتری دارند. مردان شهریور ماهی بسیار تلاش می‌کنند تا به هدف‌های خود برسند. البته اشتباه نکنید، تلاش‌های این مردان همیشه برای پیشرفت و صعود نیست. چون بر عكس متولدین برج‌های دیگر جاه طلبی‌های حیرت انگیز به او تلقین شده است.

خصوصیات بارز متولدین شهریور ماه

ویژگی رفتاری مردان شهریور ماهی

مردان شهریوری (mahe shahrivar) مانند سایر متولدین نیاز به تغییر، دگرگونی و تحول دارند. این افراد برخی اوقات نظر خود را طوری عوض می‌کنند که شما احساس می‌کنید قصد اذیت کردنتان را دارد. مردان شهریوری در ابراز احساسات کمی ضعیف عمل می‌کنند و معمولا پدر خوبی برای فرزند خود نیستند. برای این مردان بسیار دشوار است که خودمانی رفتار کنند. در عین حال این مردان، پدرانی منضبط هستند و فرزندان در صورتی که حرف شنوی نداشته باشند، بسیار عصبانی خواهند شد. پدر شهریوری گاهی فراموش می‌كند كه او مدیر مدرسه نیست یا حتی اگر باشد، خانه مدرسه نیست. او باید بفهمد كه تعلیم و تربیت همه چیز نیست و عاطفه و محبت مهم‌تر است. در هر مرحله‌ای از زندگی كه این نكته را بفهمد و به درستی رفتار كند، مردی خشنود و با احساس خواهد بود.

نارنجی رنگ محبوب متولدین شهریور ماه

اولین موضوعی که درباره متولدین شهریور ماه نظر همه را جلب می‌کند این است که متولدین شهریور ماه به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی همیشه موضوع مهمی در سر دارند و در تلاش هستند این موضوع را حل کنند. با این رفتار ممکن است برخی مواقع احساس بد و یا مبهمی به دیگران دست بدهد که گویی متولدین شهریور ماه مشکلی دارند و یا از بابت چیزی نگران هستند. این احتمال درباره متولدین شهریور ماه واقعا وجود دارد و نگرانی برای این افراد بسیار طبیعی است. یکی از عادت‌هایی که متولدین شهریور ماه چه زنان و چه مردان دارند، این است که حتی با وجود مشکلات می‌توانند لبخند دلپذیری بزنند تا دیگران متوجه مشکلات و نگرانی‌هایی که این افراد دارند، نشوند.

مردان و زنان شهریور ماهی بسیار کمال‌گرا هستند و نمی‌توان آن‌ها را در مراسمات اجتماعی پیدا کرد. احتما این که متولدین شهریور (mahe shahrivar) را تا شب دیر هنگام در سر کار بیابید، بسیار بیشتر از دیدن این افراد در میهمانی‌ها است. مردان و زنان شهریور ماهی در میان انواع رنگ‌های مختلف علاقه بسیار زیادی به رنگ نارنجی دارند و معتقدند که رنگ نارنجی برای آن‌ها شور و نشاط می‌آورد.

شخصیت شناسی زنان شهریور ماهی

زنان متولد شهریور بسیار خوش قلب، بی ریا، دوستدار عشق حقیقی و وفادار به خانواده و همسر هستند. سعی کنید در جمع‌های خانوادگی و مناسبت‌ها با این افراد بحث و جدل نکنید. این زنان در هیچ کاری علاقمند به افراط و زیاده‌روی نستند و همیشه سعی دارند به خوبی از خود مراقبت کنند. زنان شهریور ماهی را نمی‌توان با زرق و برق دنیا فریب داد و یا آن‌ها را با استفاده از ایده‌های فانتزی سرگرم کرد. در نگاه زنان شهریور ماهی، حقیقت زیبا و زیبایی حقیقت است. سعی کنید روش مخصوص زندگی این زنان را بپذیرید و آن ا درک کنید. این زنان را اگر درک کنید قادر هستند تمامی مشکلات شما را با زیرکی و مهارت خاصی حل کنند و لحظات شیرینی را برای شما رقم بزنند.

زنان شهریور ماهی فقط در حالتی جسم و روج خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند که به طرف مقابل اعتماد زیادی داشته باشند. این زنان بسیار نکته سنج و دقیق هستند و نمی‌توان حقایق کوچک و حتی ریز را از آن‌ها مخفی کرد. این زنان با اینکه اکثرا مهربان و رئوف هستند، ولی اگر نیاز باشند می‌توانند بسیار خشن و عصبانی شوند.

شهامت و حس مسئولیت پذیری شدید زنان شهریوری در کانون خانواده باعث می‌شود که وابستگی و روابط صمیمی با اعضای خانواده داشته باشند. احتمالا زن شهریوری در آشپزی بسیار مهارت دارد و هرگز از خوردن دستپخت او ناراحت نمی‌شوید. او منزل را همیشه پاکیزه و مرتب نگاه می‌دارد. او همچنین به سلامت دندان خود اهمیت زیادی می‌دهد و به جای پر کردن ظروف پذیرایی از شکلات آن‌ها را پر از میوه می‌کند.

ویژگی زنان شهریور ماهی

رفتار زنان شهریور ماهی

این زنان از منظر عشق قلبشان خیلی گرمتر از آن است که به ظاهر نشان می‌دهد. به همین خاطر اگر از او عشق پرشوری نمی‌بینید دلیلی بر بی احساسی او نیست. پس به خاطر داشته باشید که از روی ظاهر رفتار او با خود و دیگران زود قضاوت نکنید. احساسات عاشقانه او مانند آتش زیر خاکستری است که هر آن امکان دارد که خاکسترش کنار برود و شما را شگفت‌زده کند.

اگر در برخی مواقع رفتار زن شهریور ماهی انتقاد آمیز باشد، راه چاره‌ای هم برایتان دارد و به عبارت دیگر انتقاد او را به حساب عیب جویی نگذارید. بعد از گذشت یک یا دوسال از زندگی مشترک با او متوجه خواهید شد که زنی بسیار دقیق و با هوش است و اگر چیزی یا کسی باعث ناراحتی او نشود خیلی شاد و سر زنده و مجلس آراست.

برخی از شهریوری‌ها به سلامتی خود خیلی اهمیت می‌دهند و امکان دارد که ورزشکاری غیر حرفه‌ای یا حرفه‌ای باشند، پس لوازم ورزشی و گرمکن از علایق آن‌ها به شمار می‌رود و شما می‌توانید با خرید آن‌ها خوشحالشان کنید. بعضی از متولدین این ماه، روحیه‌ای خلاق دارند و همیشه ایده‌های هنری گوناگونی دارند. وسایل نقاشی و الگوهای طراحی و گرافیکی از دیگر لوازم مورد علاقه این گروه است. جالب است بدانید یکی دیگر از علایق بانوی شهریوری بازی‌های فکری است، آن‌ها به وسایل ساده بیش از هر چیزی علاقه مند هستند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *