پیراهن سفید و شلوار طوسی persiahandicraft.com @re_freshstyle
پیراهن سفید و شلوار طوسی persiahandicraft.com @re_freshstyle

پوشیدن شلوار طوسی با پیراهن سفید برای آقایان چگونه به نظر می‌رسد

ترکیب شلوار طوسی با پیراهن سفید برای مردان

 ترکیب شلوار طوسی با پیراهن سفید ، یکی از آسان‌ترین ترکیب‌ها برای ست کردن است، و دلیل آن هم این است که، رنگ سفید بدون توجه به طیف رنگی شلواری که با آن پوشیده می‌شود، ترکیبی فوق‌العاده را به وجود میاورد.

 می‌توانید از این ترکیب در بسیاری از مهمانی‌های رسمی و غیر‌رسمی استفاده کنید؛ کافی است که متناسب با موقعیت خودتان، کفش و کُتی را که می‌خواهید استفاده کنید تغییر بدهید.


پیراهن سفید شلوار طوسی و کفش مانک
این ترکیب لباس شامل پیراهن سفید و شلوار خاکستری ظرافت خاصی را به وجود می‌آورند. ولی اگر می‌خواهید با یک جفت کفش این ظاهر را بهتر کنید، کفش‌های مانک استریپ چرمی با بند‌های دوقلو، انتخاب مناسبی خواهند بود.
یک پیراهن سفید وقتی که با یک شلوار خاکستری پوشیده می‌شود، یک مجموعه شایسته و بخصوص لطیف ایجاد می‌کند و فرد را بسیار نجیب جلوه می‌دهد.
یک پیراهن سفید وقتی که با یک شلوار خاکستری پوشیده می‌شود، یک مجموعه شایسته و بخصوص لطیف ایجاد می‌کند و فرد را بسیار نجیب جلوه می‌دهد.
ترکیب پیراهن سفید و شلوار خاکستری روشی بی خطر برای تزریق کمی زیبایی مردانه به کمد لباس شماست
ترکیب پیراهن سفید و شلوار خاکستری روشی بی خطر برای تزریق کمی زیبایی مردانه به کمد لباس شماست. اگر می‌خواهید بلافاصله با یک مورد واحد ، حواشی ظاهری خود را بالاتر بکشید، راه حل آن کفش مانک چرمی قهوه‌ای است.
به دنبال یک مدل پیراهن مردانه سفید باشید تا آن را در یک ترکیب پیراهن سفید و شلوار خاکستری بپوشید.
به دنبال یک مدل پیراهن مردانه سفید باشید تا آن را در یک ترکیب پیراهن سفید و شلوار خاکستری بپوشید. حالا کمی جادوی سازگار با لباس، با کمک کفش جیر قهوه ای تیره آکسفورد به آن اضافه کنید. بی‌نظیر به نظر خواهید رسید.


این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه مدل 2022

در این مقاله بطور کامل با بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه که ترند سال 2022 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *