سوتین هارنس دار چیست
سوتین هارنس دار چیست

سوتین هارنس دار چیست

سوتین هارنس دار چیست و به چه مدل سوتینی گفته می‌شود؟ در این مقاله یکی از سوتین‌های محبوب بخصوص در میان جوانان که سوتین هارنس دار نامیده می‌شود، به شما عزیزان معرفی شده است. مد و استایل زنانه دارای تنوع و مدل‌های مختلفی است که در این میان خود سوتین به تنهایی می‌تواند دارای انواع مختلف و متنوع باشد. لباس زیر مانند سوتین نیز می‌تواند در طیف گسترده‌ای مانند مدل ملایم و عاشقانه قرار بگیرد و یا اینکه برای هدف خاصی تولید شود. در این میان ممکن است به یک مدل سوتین برخورد کنید که صرفا برای افزایش جذابیت و تحریک پذیری در روابط زوجین مورد استفاده قرار گیرد که سوتین هارنس دار یکی از همین نوع است.

اخیرا درباره اینکه سوتین هارنس دار چیست، بحث‌های زیادی صورت گرفته است. با این حال، سوتین‌های هارنس دار به هیچ وجه جذابیت و ارتباط خود را از دست نخواهند داد. از لحاظ ساختاری این سوتین دارای مجموعه‌ای از کمربندها است که بخش بالایی بدن بانوان را پوشش می‌دهد و معمولا از جنس چرم است. سوتین هارنس دار دارای رنگ و مدل‌های متنوعی است که برای تزئین آن از دکمه، گیره، پرچ و … استفاده شده است. تنوع طرح‌ها، شکل‌ها و تغییرات خارجی این لباس زیر آن را بسیار متنوع کرده است.

سوتین هارنس دار چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که می‌دانید سوتین هارنس دار دارای انوع مختلفی است که می‌توانید به راحتی و در مناسبت‌های مختلف از آن استفاده کنید. اکنون به تعریف دقیق سوتین هارنس دار می‌رسیم. متاسفانه می‌توان گفت که هیچ تعریف دقیقی از سوتین هارنس دار ارائه نشده است و همه افراد با توجه به نظر شخصی خودشان از این سوتین ذهنیتی دارند و برای آن تعاریف مختلفی ارائه می‌دهند. شاید علت این امر، تنوع بسیار زیاد سوتین هارنس دار و طرح‌های مختلف آن باشد. با این حال بهتر است بدانید که سوتین هارنس دار چیست؟

انواع مدل سوتین هارنس دار

اگر بخواهیم خلاصه‌ای از سوتین هارنس دار بگوییم این است که این سوتین دارای بندهای بیشتری نسبت به سایر سوتین‌های معمولی است. این بندهای اضافی در هر دو طرف سوتین، پهلو، جلو، پشت سوتین و یا بر روی کاپ سوتین قرار گرفته است که نقش و طراحی آن بر پایه الگوی قفس بصورت بندی یا کمربندی طراحی شده است. تفاوت زیادی ندارد که شکل، فرم و یا سایز سینه شما چند باشد و یا ترجیح بدهید که سوتین ورزشی بپوشید یا از سوتین فنردار و نرم استفاده کنید، در هر صورت استفاده از سوتین هارنس دار قفسی یک موضوع جهانی است که در هر جای دنیا توسط بانوان مورد استقبال قرار گرفته است.

ویژگی سوتین هارنس دار

در این مدل سوتین از بند به عنوان یک اکسسوری جهت تزئین سوتین استفاده شده است. سوتین هارنس دار توجه را به سمت بالاتنه بخصوص بالای سینه و چاک سینه جلب می‌کند. سوتین هارنس دار در تن بسیار راحت است و وجود بندهای منحنی به شکل ظریف و زیبا بر روی این سوتین جذابیت آن را چند برابر کرده است.

این سوتین از لحاظ بندی بودن، دارای الگوی متنوعی مانند طرح‌های مشبک و ضربدری در طرفین و پشت سوتین است. سوتین هارنس دار در جلوی خود معمولا دارای طرح‌های انتزاعی ساده هستند. برخی دیگر از مدل‌های سوتین هارنس دار نیز دارای یک بند سراسری است که از روی ناف رد شده و آن را احاطه کرده است.

جنس سوتین هارنس دار

بعد از اینکه متوجه شدید سوتین هارنس دار چیست، به این موضوع می‌رسیم که جنس این سوتین چیست؟ سوتین هارنس دار که با نام سوتین قفسی یا سوتین بندی شناخته می‌شود از لحاظ ساختاری شبیه به کمربند است. بندهای این سوتین با استفاده از حلقه‌های فلزی و پرچ به هم وصل شده‌اند و ساختار یک سوتین را تشکیل داده‌اند. این سوتین در برخی از مدل‌ها نیز تزئیناتی از جنس زنجیر فلزی و سایر اجسام دارد.

البته ناگفته نماند که سوتین‌های هارنس دار که در ایران با نام سوتین هارنس یا سوتین بندی تولید می‌شوند در حقیقت همان سوتین معمولی هستند که که در قسمت بند و هارنس آن از تزئیناتی استفاده شده است. جنس هارنس سوتین معمولا نخی بوده و دارای بندی از جنس همان بافت پارچه سوتین است. اما در برخی مدل‌ها از کمربند چرمی یا زنجیر فلزی نیز برای آن استفاده می‌شود.

عملکرد سوتین هارنس دار چیست

بر عکس سوتین‌های معمولی، سوتین هارنس دار دارای هیچ عملکرد خاصی نیست. این سوتین‌ها صرفا با هدف ایجاد جلب توجه بیشتر، افزایش میزان جذابیت سینه و تحریک کردن شریک جنسی در روابط زناشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سوتین هارنس دار زنان را بسیار سکسی نشان می‌دهد و جذابیت جنسی این سوتین‌ها در نوع خود بی رقیب است.

سوتین هارنس دار فانتزی

از سوتین هارنس دار صرفا برای خودنمایی و زیباتر کردن مدل سینه استفاده می‌شود. همه بانوان علاقه دارند از سوتینی استفاده کنند که نشانه سکسی و جذاب بودن آن‌ها باشد. به طور کلی، سوتین تمام هارنس هیچ حمایتی از سینه ندارد، تنها مدل‌هایی که دارای فنر بوده و یا دارای کاپ هستند برای این موضوع مناسب هستند که در این نوع هم هارنس با هدف تزیین استفاده شده و به حد مختصری است.

انواع سوتین هارنس دار

با اینکه سوتین هارنس طوری است که تماما ساختار کمربندی دارد و اصالتا از بندهای چرمی ساخته می‌شود، اما در ایران به دلیل محدودیت‌هایی که برای پوشش این نوع سوتین وجود دارد، لذا طراحان صرفا از هارنس به عنوان تزیین سوتین معمولی استفاده می‌کنند.

در ادامه به معرفی چند مورد از رایج‌ترین انواع سوتین هارنس دار در ایران می‌پردازیم.

هارنس توری

یکی از انواع سوتین هارنس، سوتین توری هارنس دار است. قسمت اصلی این سوتین را توری نرم تشکیل داده است که ضد حساسیت و ضد رطوبت است و اصلا به پوست سینه شما ساییده نمی‌شود. در این مدل سوتین هارنس به نوعی در حمایت بیشتر از سینه نقش موثری دارد.

در سووتین هارنس توری از چند بند در بالای کاپ سینه استفاده شده است که جنبه تزئیناتی دارد. این هارنس فقط یک بند ساده بدون عملکرد خاصی است که دقیقا در بالای کاپ سینه قرار دارد و به بند روی شانه متصل شده است. این بند تا وسط دو کاپ (قسمت چاک سینه) کشیده شده است. در بیشتر مدل‌ها این نوع هارنس موج‌دار است تا ظاهر زیباتری به آن بدهد.

هارنس طرح دار

در مدل سوتین هارنس طرح دار، در قسمت بالای کاپ از یک طراحی قفسی استفاده شده است. در این مدل سوتین بندهایی مشبک را با زاویه‌های دوخت مختلفی مشاهده می‌کنید که از سمت چپ سوتین شروع شده و در نهایت به بند سرشانه راست وصل می‌شود. برخی از مدل‌های هارنس طرح دار دارای یک گردنی نیز هستند که در این حالت طرح روی سوتین می‌تواند دارای ساختار متنوع و در انواع اشکال گوناگون باشد که با گردنی نیز ست شود.

هارنس بدون پد

این مدل هارنس روی سوتین نخی کار می‌شود و به این صورت است که خبری از پد درون کاپ سوتین نیست. هارنس این مدل معمولا متفاوت از نوع توری بوده و می‌تواند شامل هارنس گردنی باشد.

هارنس طرح پشتی گیپور و دانتل

سوتین هارنس دانتل

در این مدل سوتین هارنس و یا بندهای طرح دار سوتین به جای اینکه در جلوی سوتین باشد، در ناحیه پشت سوتین کار شده است. در نتیجه می‌توان از این مدل در لباس‌های طرح دار و … استفاده کرد که پشت لباس باز است. در نظر داشته باشید در صورتی که از سوتین هارنس پشت گیپوری استفاده کردید، طرح آن باید به نحوی باشد که هماهنگی کافی را با لباس شما داشته باشد و بعد از پوشیدن، لباس و سوتین با یکدیگر در تناقض نباشند. انواع دیگری نیز از طرح‌های سوتین هارنس دار وجود دارد که با نام سوتین دانتل شناخته می‌شود که این طرح در مقایسه با سوتین هارنس گیپوری ساده‌تر است و دارای طراحی برجسته نیست.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

خصوصیات سوتین بارداری

خصوصیات سوتین بارداری

در این مقاله به خصوصیات سوتین بارداری بطور کامل آشنا می‌شوید. همانطور که می‌دانید زنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *