سوتین زیر لباس عروس - کادای

سوتین مناسب زیر لباس عروس

سوتین مناسب زیر لباس عروس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ همانطور که می‌دانید روز عروسی مهم‌ترین روز برای بانوان است. در این روز خاص استایل لباس عروس و لباس زیری که از زیر آن پوشیده می‌شود بسیار مهم است. بسیاری از خانم‌ها در زیر لباس عروس از شورت و سوتین بنا بر سلیقه شخصی خود استفاده می‌کنند. البته امروزه طراحی بیشتر لباس عروس‌ها به نحوی است که احتیاجی به پوشیدن سوتین در زیر لباس عروس نیست. اکثریت لباس عروس‌ها در قسمت سینه دارای کاپ سینه هستند که سبب می‌شود سینه خوش فرم به نظر برسد. همین امر باعث می‌شود زنان دیگر نیازی به پوشیدن سوتین نداشته باشند.

با این حال ممکن است برخی از لباس عروس‌ها کاپ سینه نداشته باشند و فرد نیاز به پوشیدن سوتین مناسب زیر لباس عروس داشته باشد. در این صورت نگران نباشید. بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کرده و با انواع سوتین مناسب و ویژگی این سوتین‌ها آشنا شوید.

سوتین متناسب با لباس

سوتینی که قصد دارید خریداری کنید باید کاملا با لباس عروس شما در تناسب باشد. هماهنگی بین لباس عروس و لباس زیر خصوصا سوتین بسیار مهم است. سایز لباس عروس باید به نحوی انتخاب شود که بعد از پوشیدن لباس عروس، هیچ فشاری به سینه فرد وارد نشود. خصوصا اگر قصد پوشیدن سوتین اسفنجر و کاپ‌دار را دارید بهتر است به سراغ سوتین با سایز کوچک و خیلی تنگ نروید. دومین نکته در انتخاب سوتین مناسب زیر لباس عروس، توجه به بند سوتین است. اگر یقه لباستان پوشیده است، باید دقت کنید بند سوتین از لباس عروستان بیرون نزند. در صورتی که لباس عروستان دکلته است نیز باید از پوشیدن سوتین بنددار خودداری کنید.

اگر مدل لباس عروس شما دکلته است و دارای کاپ در قسمت سینه نیست، بهتر است از سوتین‌های دکلته برای زیر لباس عروس استفاده کنید. سوتین دکلته رایج‌ترین سوتین برای استفاده در زیر لباس عروس است.

سوتین مناسب زیر لباس عروس

انتخاب سوتین متناسب با مدل سینه

انتخاب یک سوتین متناسب با فرم و اندازه سینه نیز بسیار مهم است. اگر از آن دسته افرادی هستید که سینه کوچکی دارید، بهتر است در زیر لباس عروس خود از سوتین دکلته کاپ‌دار یا اسفنجی استفاده کنید. با اینکار نه تنها مردم متوجه نمی‌شوند که شما سوتین پوشیده‌اید، بلکه سینه‌تان خوش فرم و برجسته‌تر به نظر می‌رسد.

معمولا اکثر بانوان در زیر لباس عروس از سوتین جک‌دار برای بهتر نشان دادن سینه استفاده می‌کنند. انتخاب این مدل سوتین نیز کاملا بستگی به فرم سینه شما دارد که آیا این مدل سوتین برای شما نیاز است یا خیر؟

سوتین جک دار دکلته

از دیگر نکات مهم در انتخاب یک سوتین متناسب زیر لباس عروس،  توجه به جنس سوتین است. بهتر است از سوتین‌های چسبی و بدون بند رنگ بدن استفاده کنید تا در ظاهر لباس عروس شما مشکلی ایجاد نکند. معدود افرادی هم هستند که علاقه دارند در زیر لباس عروس خود از ست سوتین و شورت توری استفاده کنند. این مدل سوتین نیز اگر بدون بند باشد و در خوش فرم کردن سینه موثر واقع شود، می‎‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. ولی در حالت کلی با توجه به طراحی و دوخت لباس عروس‌های امروزی، نیازی به استفاده از سوتین در زیر لباس عروس نیست.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 4 میانگین: 4.3]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *