نماد متولدین مهر ماه
نماد متولدین مهر ماه

ازدواج زن دی ماهی و مرد مهر ماهی

آیا ازدواج زن دی ماهی و مرد مهر ماهی خوب است؟ در ادامه این مطلب درباره موضوع جذاب “ازدواج زن دی ماه و مرد مهر ماهی و سازگاری اخلاقی متولدین این ماه‌ها با یکدیگر” صحبت شده است. در حالت کلی گفته می‌شود که ازدواج زن دی با مرد مهر متوسط است و نمی‌تواند زندگی خیلی عالی و بدون دغدغه‌ای باشد، زیرا در رابطه متولدین این ماه‌ها خود رای بودن و بلند پروازی دیده می‌شود که می‌تواند زندگی مشترکشان را دچار مشکل کند. در ادامه به بررسی جزئیات اخلاقی این زوج پرداخته می‌شود.

لطفا مطالعه بفرمایید: ازدواج مرد اسفند ماهی با زن دی ماهی چگونه است؟

مردان مهر ماهی افرادی هستند که صداقت برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد. این مردان در ازدواج به دنبال زنانی می‌گردند که صادق و منصف باشد و به برابری، عدالت و تعادل داشتن در زندگی پایبند باشد. این ویژگی‌های بارز مردان مهر ماهی را از روی نماد ماهشان که یک ترازوی عدالت است نیز قابل درک است و هیچ چیز تنفرآمیزتر از بی عدالتی برایشان نیست. مردان دی ماهی نیز تا حدودی به این اخلاق و برقراری عدالت معتقد هستند اما تا حدودی! این ویژگی به ندرت می‌تواند سبب بروز مشکل در زندگی مشترک زن دی ماهی با مرد مهر شود.

نماد متولدین مهر ماه

زنان متولد دی معمولا افراد سیاستمداری هستند و برای ازدواج به دنبال مردانی می‌گردند که سخت کوش و پر تلاش باشد. آن‌ها از مردانی خوششان می‌آید که تمام هفته را به سختی کار کند و فقط آخر هفته را به همراه خانواده خود به گردش و تفریح بگذراند. زنان دی ماهی معمولا اهمیت زیادی به محدودیت‌های زمانی خود می‌دهند و دلشان می‌خواهد مرد مورد علاقه‌شان نیز به این محدودیت‌ها اهمیت دهد و در کار و رسیدن به هدف‌ها جدی باشد و زن دی را حمایت کند.

بررسی سازگاری اخلاق زن دی ماهی و مرد مهر ماهی

زن دی ماهی برای ازدواج به دنبال مردی است که:

  • صمیمی باشد و رفتارهای خارج از عرف نشان ندهد.
  • به ظاهر خود اهمیت دهد.
  • پولدار باشد.
  • خودکفا و معتمد به نفس باشد.
  • نا امید نباشد.

از طرفی مرد مهر به زنی علاقه‌مند است که تحت هر شرایطی او را تنها نگذاشته و اجتماعی‌ترین خصوصیات را داشته باشد، ولی خودش در حالت کلی جمع‌های خودمانی و صمیمانه را بیشتر ترجیح می‌دهد. برعکس زنان دی ماهی افرادی هستند که تقریبا اخلاقی خشک و جدی دارند و به سختی با دیگران صمیمی می‌شوند و این ویژگی متفاوت می‌تواند در رابطه این زوج مشکل ایجاد کند.

مردان مهر ماهی از یک چیز به شدت بدشان می‌آید و آن درهم برهمی کارها و امور زندگی است. این مردان به نظم و ترتیب و هماهنگی داشتن کارها اهمیت زیادی می‌دهند. آن‌ها انتظار دارند در خانه‌شان راحتی و آرامش حاکم باشد تا بتوانند بعد از از مشغله‌های بزرگ و دیوانه کننده به آنجا پناه برده و آرامش بگیرند و اگر چیزی غیر از این باشد تعادل طبیعی و ذاتی‌اش از بین می‌رود. خوشبختانه این ویژگی عینا در زنان دی ماهی نیز وجود دارد. آن‌ها نیز به شدت به نظم و ترتیب در خانه و امورات زندگی اهمیت می‌دهند. لذا از این بابت دچار مشکل نخواهند شد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 8 میانگین: 3.1]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *