راهنمای پوشیدن انواع جوراب مردانه
راهنمای پوشیدن انواع جوراب مردانه

جوراب مردانه مناسب برای هر لباس را بشناسید (چگونه تیپ بزنیم 3)

راهنمای پوشیدن جوراب مردانه

(راهنمایی کامل برای همه‌ی انواع سبک‌های جوراب مردانه)

در این قسمت از “خوش تیپ باشیم” می‌خواهیم به بررسی انواع جوراب مردانه، میزان رسمی یا غیر رسمی بودن آن‌ها و حتی مدرن و سنتی بودنشان بپردازیم. همچنین بهتون خواهیم گفت که هر نوع جورابی با چه لباسی مناسب هست!

1- اولین نوع جورابی که بررسی می کنیم، جوراب بدون ساق است. همان‌طور که از ظاهرش نیز پیداست، کاملا اسپرت است. این جوراب کاملا مدرن و غیر رسمی است. هر چقدر که پوشیدن جوراب بدون ساق با شلوارک و شلوار جین خوب به نظر می‌رسد، همان‌قدر هم پوشیدنش با کت و شلوار رسمی و مجلسی بد به نظر می‌آید!

2- دومین مدل جورابی که می‌خواهیم آن را بررسی کنیم، جوراب ساق کوتاه است. که مثل جوراب قبلی کاملا مدرن و غیر رسمی به حساب میآید. جوراب ساق کوتاه بیشتر با شلوارک مورد پسند وافع می‌شود.

3- اما سومین مدل جورابی که مد نظر داریم، جوراب ورزشی است. این جوراب با این‌که به خاطر اسپرت بودنش جزو جوراب های غیر رسمی به شمار می‌رود، اما از دیرباز نیز بسیار استفاده می‌شود. جوراب ورزشی جزو دسته‌ی جوراب‌های سنتی است! این نوع جوراب را بهتر است که با لباس‌های ورزشی بپوشید.

جوراب ورزشی
جوراب ورزشی

 

 


کمی به جوراب ها ساق دهیم

انواع جوراب مردانه فانتزی
جوراب مردانه فانتزی

4- نوبتی هم باشد، نوبت جوراب ساق دار است. این مدل از جوراب عموما تا نصف ساق پا را می‌پوشاند. جوراب ساق دار کمی رسمی‌تر و یکم سنتی‌تر است. ولی ممکنه است که دارای طرح‌های کارتونی یا رنگ‌های فانتزی خاص نیز داشته باشد. در آن صورت کاملا مدرن و غیر رسمی به حساب خواهد آمد!

جوراب ساق دار برای پوشیدن با شلوارک مناسب نیست. در عوض با کت و شلوار (چه رسمی، چه مجلسی، چه غیره) بسیار مناسب خواهد بود. همچنین می‌توانید آن را با شلوار جین نیز بپوشید. به تازگی مد شده است که بالای این نوع جوراب‌ها را با طرح خاصی طراحی می‌کنند. اما تا خود فرد پاچه‌ی شلوارش را بالا ندهد، متوجه فانتزی بودن جورابش نخواهید شد! دقیقا مثل عکس رو به رو. به این ترتیب با وجود طرح‌های خاصی که در آن به کار می‌رود، ست کردن جوراب با کفش کار دشواری نخواهد بود.

جوراب ساق دار
جوراب ساق دار

5- پنجمین و البته آخرین مدل جورابی که می‌خواهیم براتان معرفی کنیم، جوراب ساق بلند است. یک جوراب کاملا رسمی و کمی مدرن! پوشیدنجوراب ساق بلند به هیچ عنوان با شلوارک توصیه نمی‌شود، چرا که در آن صورت پوشیدن شلوارک بی‌معنی جلوه خواهد کرد!

جوراب ساق بلند را نمی‌توان با شلوار جین پوشید. چون کافی است که در زیر شلوار لوله شود! همین بس که کل روز موجب اذیت شما شود. بهتر است که این مدل از جوراب را با کت و شلوار پارچه‌ای که دوست دارید، بپوشید. پوشیدن این نوع جوراب در زمستان و در فصل‌های سرد سال نیز بسیار کارایی دارد. به این خاطر که پای شما را از سرما و درد پا در امان نگاه می‌دارد.

جوراب ساق بلند
جوراب ساق بلند

 

امیدوارم این قسمت از خوش تیپ باشیم همبرایتان مفید بوده باشد. برای دیدن قسمت قبلی خوش تیپ باشیم، میتوانید به مقاله‌ی اصول خوش تیپی مراجعه کنید. برای مطالعه‌ی قسمت بعدی نیز به مقاله‌ی ست کفش با کت و شلوار مراجعه کنید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. در صورت داشتن پیشنهادی برای خوش تیپ بودن نظرات خود را در پایین صفحه برای ما قرار دهید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 3 میانگین: 4]

همچنین ببینید

انواع جوراب

نکاتی درباره جوراب ها که محال است بدانید

همه چیز درباره جوراب ها بیشتر افراد این تصور را دارند که جوراب یک بخش …

4 نظر

  1. جوراب نمیفروشید؟ سایت رو گشتم نتونستم پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید

  2. سلام
    شما جوراب هم در سایت تون می فروشین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *