استایل با عینک
استایل با عینک

جذابیت های استایل با عینک چگونه ممکن است؟

عینک لوازم جانبی مد بسیار خوبی هستند، استایل با عینک می توانند ظاهر شما را تغییر دهند. مردم حتی از قاب عینک با لنزهای بدون نسخه، یا اصلاً بدون لنز، فقط به خاطر مد استفاده می کنند! این که آیا شما از قبل عینک دارید یا به زودی می­خواهید آن را تهیه کنید ، برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید رنگ و شکل قاب و توجه به سبک خود است تا از قاب های درست و مناسب فرم صورت استفاده شود. انتخاب نوع مناسب عینک ، مدل موی همراه و لوازم جانبی می تواند به شما کمک کند تا استایل با عینک جذابی داشته باشید و سبک خود را با اطمینان واعتماد به نفس داشته باشید.

لطفا مطالعه بفرمایید: 10 کتاب برتر استایل مردانه

انتخاب استایل با عینک

برای داشتن استایل با عینک جذاب حتما این نکات را در نظر بگیرید

قاب هایی را انتخاب کنید که به خوبی روی صورت بنشیند

خط بالای فریم های شما باید تا حد ممکن با ابروهای شما همسو باشد. اگر از عینک آفتابی استفاده می کنید ، باید ابروهای شما را بپوشاند. اما اگر از عینک های معمولی استفاده می کنید ، ابروهای شما باید بالای قاب ها نشان داده شوند ، بدون اینکه فضای اضافی زیادی در این بین وجود داشته باشد. چشمان شما باید در مرکز قاب باشد.

انتخاب قاب عینک
انتخاب قاب عینک
  • هر سبکی را که انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که صورت شما را تحت فشار قرار نمی دهد.

رنگ قاب خنثی را انتخاب کنید

اگر برای اصلاح بینایی عینک می گیرید و فقط یک یا دو جفت دارید ، ممکن است بخواهید از ظاهر پررنگ مانند قاب های بسیار ضخیم ، الگوهای شلوغ یا رنگ های روشن پرهیز کنید. به خاطر داشته باشید که احتمالاً آنها را بسیار خواهید پوشید و می خواهید که جفت و لباس شما راحت باشد. همچنین ، بعضی روزها ممکن است احساس ایستادگی کنید و روزهای دیگر نه. ممکن است بخواهید یک عینک تهیه کنید که قسمت سرگرم کننده شما را به نمایش بگذارد و یک یا چند قاب برای روزمره. با رنگی همراه باشید که از چهره و رنگ پوست شما را به خوبی نشان دهد و حالت رنگ پریدگی به چهره ندهد.

  • سعی کنید قاب هایی را انتخاب کنید که یکی از بهترین ویژگی های شما باشد. به عنوان مثال ، اگر چشمهای آبی چشمگیری دارید ، ممکن است بخواهید قاب های آبی را انتخاب کنید.
  • رنگ پوست شما عنصر اصلی است که بهترین رنگ را برای شما تعیین می کند. اگر رنگ صورتی خنک دارید (زیر رنگ زیتونی ، آبی یا صورتی) به دنبال قاب هایی باشید که رنگ بندی سردی نیز دارند ، مانند سیاه ، خاکستری آبی ، نقره ای یا بنفش. اگر رنگ گرمی دارید (زرد یا هلو) ، به دنبال رنگ فریم در آن تن ها باشید. به عنوان مثال: طلایی ، نارنجی ، لاک پشتی یا خاکی.
  • اگر صورت شما بلند است ، با قاب هایی که روی شقیقه ها دارای رنگ یا تزئین هستند ، متفاوت از جلوی عینک ظاهر آن را بیشتر کنید. با این کار صورت شما شکسته و گشاد می شود.
رنگ قاب خنثی عینک
رنگ قاب خنثی عینک

شکل قاب را انتخاب کنید

یک سبک قاب را انتخاب کنید که فرم صورت شما را تکمیل کند. اگر فرم صورت زاویه ای دارید ، می توانید با قاب های گرد آن را متعادل کنید. برعکس ، اگر صورت شما گرد است ، می توانید از لحاظ بصری با قاب های زاویه دار ظاهر آن را طولانی کنید. برای صورت چهارگوش ، قابها را باریک نگه دارید و از لنزهای مستطیل شکل خودداری کنید. اگر صورت بیضی دارید ، می توانید سبک های مختلفی را بپوشید به شرطی که افراطی نباشند. با این حال ، از قابهای بسیار نازک که باعث می شود صورت شما بلندتر از آنچه که هست ، خودداری کنید. صورت های قلبی شکل با قاب هایی با ته ضخیم خوب به نظر می رسند

  • اگر پیشانی بزرگ و چانه کوچکی دارید ، سبک های قاب بدون رینگ ، قاب پروانه و قاب های بیضی شکل را امتحان کنید. اگر فریم های پروانه را انتخاب کنید – جایی که لبه های خارجی آنها از لبه های نزدیک بینی گسترده تر هستند . مطمئن شوید که گوشه ها به جای گرد بودن ، مربع هستند.
  • اگر پیشانی شما پهن است اما خط فک برجسته ای نیز دارید ، می توانید این ویژگی ها را با قاب های بیضی یا گرد نرم کنید.

 

یک جنس قاب را برای استایل با عینک خود انتخاب کنید

فلز محبوب ترین نوع مواد قاب است و فلزات زیادی برای انتخاب وجود دارد. تیتانیوم ضد آلرژی و سبک وزن است. فولاد ضد زنگ همچنین سبک ، همچنین مقاوم و انعطاف پذیر است. از آلومینیوم اغلب در عینک های مدل بالا استفاده می شود. قاب های پلاستیکی سبک هستند ، در بسیاری از رنگ ها موجود هستند و نسبت به سایر گزینه ها قیمت کمتری دارند. نایلون یک انتخاب عالی برای عینک های اسپرت است. مواد را مقایسه کنید و یکی از مواردی را انتخاب کنید که بیشترین سود را برای شما خواهد داشت.

  • عواملی که باید در نظر گرفته شوند ، ضد حساسیت ، قوی ، سبک ، انعطاف پذیر ، مقاوم در برابر خوردگی و انواع الگوها ، رنگها و بافتهای موجود است.
جنس قاب برای استایل با عینک
جنس قاب برای استایل با عینک

 

عینک های جدید را تست کنید

اگر استایل با عینک برایتان مهم است باید سلامتی و راحتی هم برای شما مهم باشد.  عینک شما جدید است ، باید با حرکت در عینک آن را امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها به پایین بینی شما بلغزانند ، در لبه های بینی شما فرورفتگی ایجاد نکنند. پشت گوش شما درد ایجاد نکنند. هر یک از این مشکلات به یک تنظیم حرفه ای نیاز دارد تا فریم های شما خیلی محکم نباشند و از حالت لغزشی در بیایند.

عینک به اعتماد به نفس کمک می کند

عینک می تواند در اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد و باعث بالا رفتن اعتماد بنفس شود. اما این موضوع بستگی دارد که  عینک درستی انتخاب کرده باشید.

 

سلفی بگیرید

قبل از استفاده از عینک در محیط های عمومی ، از آنها با حالت های مختلف چهره از آنها فیلم یا عکس بگیرید فیلم یا عکس ها را مرور کنید تا به نوع نگاه کردن به شما کمک کند. به عینک های خود به عنوان یک پیشرفت شخصیت خود فکر کنید! استفاده از تفکر مثبت در مورد عینک مهم است.

اعتماد به نغس با عینک
اعتماد به نغس با عینک

الهام بگیرید

وقتی از عینک استفاده می کنید اعتماد به نفس پیدا کنید و از این طریق به افراد دیگری که می دانند استفاده از عینک خنک است الهام می گیرید بیانسه ، جاستین تیمبرلیک ، دریک ، لبرون جیمز ، مریل استریپ ، جنیفر آنیستون و آلیشیا کیز تعداد انگشت شماری از چهره های عمومی هستند که عینک می زنند.

الهام گرفتن از دیگران برای عینک
الهام گرفتن از دیگران برای عینک

فواید عینک را تایید کنید

اگر عینک های شما لنزهای اصلاحی داشته باشند ، با نگاهی واضح و منظره بسیار بهتر به نظر می آیید. تا اینکه برای دیدن اشیا نزدیک یا دور از ذهن خمیده باشید. خستگی چشم می تواند به بینایی شما آسیب برساند و علائم دیگری مانند خشکی چشم و سردرد ایجاد کند.

تایید مزیت عینک
تایید مزیت عینک

منتقدان را نادیده بگیرید

منتقدان را نادیده بگیرید. در صورت انتقاد خونسرد باشید ، اگر با انتقادی روبرو شدید. هرگونه کلیشه منفی که در مورد عینک وجود دارد ، با در نظر گرفتن آمار واقعی و مثبت در مورد عینک ، می توان از آن پیشی گرفت. اگر کسی به اندازه کافی نابالغ است و شما را برچسبی مانند “چهار چشم” صدا می کند ، دلایل زیادی وجود دارد که اجازه ندهید شما را آزار دهد!

نادیده گرفتن منقدان
نادیده گرفتن منتقدان
  • به طور کلی ، افرادی که عینکی بودند در واقع قابل اعتمادتر از کسانی هستند که عینک نمی زنند.
  • نامزدهای شغلی که عینک می زنند بیشتر استخدام می شوند.
  • تقریباً 75٪ مردم ایالات متحده برای بهتر بینایی چیزی روی چشم خود می بندند. این آمار شامل کسانی که از قاب عینک بدون لنز اصلاحی استفاده می کنند نیز نمی شود!

عینک خود را در شرایط مناسب نگه دارید

عینک خود را در شرایط مناسب نگه دارید. عینک خود را تمیز کنید. اگر عینک شما کدر یا پر از ترک نباشد ، مد تر به نظر می رسید و استایل با عینک شما جذاب تر می شود. مراقب باشید آنها را رها نکنید و آنها را با لنزهای پایین کنار نگذارید تا خراشیده نشوند. هنگامی که از عینک خود استفاده نمی کنید ، آنها را در یک کیف عینک محکم نگه دارید. هرگز عینک خود را در جایی که می توانید بنشینید پایین قرار ندهید و آن را بشکنید.

نگهداری شرایط مناسب عینک
نگهداری شرایط مناسب عینک

ظاهر خود با عینک طراحی کنید

برای ظاهر خود وقت بگذارید  و دقت کنید که عینک مناسب تیپ و سلیقه شما باشد.

از عینک به عنوان مکمل سبک خود استفاده کنید.

از عینک به عنوان مکمل سبک خود استفاده کنید. عینک شما نباید کانون اصلی نگاه شما باشد. آنها باید به نگاه شما بیفزایند. در غیر این صورت عینک شما می تواند به جای مد روز ، پر هزینه باشد. آنها لوازم جانبی هدفمندی هستند که باید به ظاهر شما بیاید و به استایل با عینک خود علاقه مند شوید.

استایل خود را با عینک تغییر دهید
استایل خود را با عینک تغییر دهید
  • عینک خود را به صورت مرحله ای انتخاب کنید. کار خود را با قاب هایی شروع کنید که خیلی چشمگیر نیستند. همانطور که عادت به پوشیدن قاب های خود با اعتماد به نفس دارید ، می توانید به آرامی به سمت سبک های جسورتر بروید که هنوز هم با شخصیت و سبک شما تعارف ندارند.

جواهرات را برای تعریف قاب های خود انتخاب کنید

جواهرات را برای تعریف قاب های خود انتخاب کنید. گوشواره های کوچک و لطیف به جلوه شما اضافه می کنند. از گوشواره های بلند ، حجیم و آویزان خودداری کنید. عینک شما لوازم جانبی مد است و نمی خواهید گوشواره های شما با آنها رقابت کند. هنگام انتخاب جواهرات ، رنگ قاب های خود را در نظر بگیرید.

جواهر برای استایل با عینک
جواهر برای استایل با عینک
  • به عنوان مثال گوشواره های گل میخ گرد یا مربعی را امتحان کنید که برق خوبی به شما می بخشد.
  • عینک با قاب مشکی می تواند با هر رنگی از جواهرات سازگار باشد. اگر قاب های شما لاک پشت یا قهوه ای است ، استفاده از جواهرات طلا را در نظر بگیرید . اگر قاب های شما شفاف ، نقره ای یا لحنی خنک مانند آبی یا سبز است ، فلزات نقره ای و جواهرات سنگی را انتخاب کنید.

موهای خود را حالت دهید تا با فریم های عینک خود هماهنگ شوند

موهای خود را حالت دهید تا با فریم های خود هماهنگ شوند. در هنگام مراجعه به آرایشگر برای اصلاح در نظر داشته باشید که عینک خود را به همراه داشته باشید. به عنوان یک قاعده کلی ، در موارد متضاد فکر کنید: اگر قاب های نرم دارید ، با مدل موهای پررنگ بروید و بالعکس. اگر فریم های پهن دارید ، از مدل موهایی که در پهلوها حجم زیادی دارند ، خودداری کنید.  به جای آن ، به بالا بروید اگر فریم های شما بزرگ است ، از مدل موهای بلند و کم حجم خودداری کنید. سبک های لایه ای را با حجم در طرفین امتحان کنید. برای فریم های کوچک ، موهای خود را به شکلی که در ویژگی های صورت شما قرار دارد ، نپوشید. مو تاثیر بسیاری در استایل با عینک شما دارد.

طراحی مو برای عینک
طراحی مو برای عینک
  • اگر چتری دارید که بالای قاب های شما را لمس می کند ، اطمینان حاصل کنید که طول موهای شما را هر سه هفته کوتاه کنید.
  • از پوشیدن کلاه های بزرگ ، فلاپی و طاقت فرسا با عینک خودداری کنید ، مگر اینکه از عینک آفتابی استفاده کرده و به ساحل بروید.

تاثیر آرایش به استایل با عینک

صد در صد  آرایش تاثیر زیادی بر روی استایل شما خواهد گذاشت. اگر عینکی هستید و استایل با عینک برای شما مهم است به نکات زیر توجه بفرمایید.

ابروهای خود را مرتب نگه دارید

ابروهای خود را مرتب نگه دارید. عینک می تواند توجه را به سمت ابروهای نامرتب جلب کند. اگر ابروهای خود را فرم دهید ، اگر عینک می زنید ممکن است بخواهید بالای آن بماند. همچنین می توانید ابروهای خود را قوس دهید یا پر کنید.

ابروی مناسب با عینک
ابروی مناسب با عینک

کانسیلر را روی عیب ها بمالید

کانسیلر را روی عیب ها بمالید. در هر نقصی که از طریق لنزهای شما دیده می شود از کانسیلر استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر سیاهی زیر چشم ، چروک دور چشم یا لکه های نزدیک چشم دارید ، از کانسیلر مایع نزدیک به رنگ پوست استفاده کنید. می توانید روی آن را با پودر صورت پر کنید.

رفع نواقص با کانسیلر
رفع نواقص با کانسیلر

ریمل و فر کننده مژه را در نظر بگیرید

ریمل و فر کننده مژه را در نظر بگیرید. شما می توانید از ریمل حجم دهنده برای مژه های خود در پشت لنزهای خود استفاده کنید. اگرچه از کشیدن ریمل مژه و ابرو خودداری کنید ، زیرا اگر مژه های شما به عینک شما مالیده شود ، می تواند عینک شما را کثیف کند.

 

  • اولین لایه ریمل را به طور معمول و لایه دوم را فقط در ریشه مژه های خود بزنید. قرار دادن بیشتر رنگدانه به چشمان شما قاب آنها را ایجاد می کند

از خط چشم رنگی و سایه روشن استفاده کنید

از خط چشم رنگی و سایه روشن استفاده کنید. از خط چشم مشکی ، سبک نوک بال و سایه چشم سنگین خودداری کنید. شما می توانید با یک خط چشم رنگی مانند آبی سرمه ای ، تعریف بیشتری را در پشت عینک به چشمان خود اضافه کنید. سایه چشم ظریف را انتخاب کنید ، مانند خنثی ها فقط با اشاره به فلز یا برق.

  • به عنوان یک قاعده کلی ، خط چشم را یک سایه تیره تر از رنگ طبیعی چشم خود انتخاب کنید.

رژلب و رژگونهبرای استایل با عینک

رژلب بزنید و رژگونه بزنید. گرم کردن صورت خود را با رژگونه در نظر بگیرید. می توانید قاب های ضخیم با رنگ لب قوی را تعارف کنید. اگر فریم های شما رنگارنگ و شلوغ است . یا فقط ظاهری طبیعی تر می خواهید ، به جای استفاده از برنزر و یک رنگ رژ لب خنثی در نظر بگیرید. امیدواریم این نکات مهم به جذابیت استایل با عینک شما کمک کند.

ست رژ برای استایل با عینک
ست رژ برای استایل با عینک

منبع: wikihow

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 1]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *