استایل با کمربند پهن
استایل با کمربند پهن

بهتر کردن استایل با کمربند پهن

استایل با کمربند پهن با تیپ های به خصوصی زیبا به نظر می‌رسد. در این مقاله قصد داریم به توصیف این تیپ های بخصوص بپردازیم. آن ها را معرفی کنیم و تصاویری برای ایده دادن به شما بیاوریم. اما قبل از توصیف استایل با کمربند پهن، خوب آیت به معرفی کمربند ها و انواع کمربند های ‌هم سری بزنیم.

آیا کمربند داشتن ضروریست؟

کمربند یکی از شیک کننده ترین اکسسوری های استایلیست هاست. به جز جذابیت، استفاده از کمربند به طرز ایستادن افراد کمک بسیاری می‌کند. به این ترتیب هیکل فرد بسیار خوش فرم به نظر خواهد رسید. این امر نشان دهنده زبان بدنی با اعتماد بنفس و قوی کمک کننده است.
کمربند ها خصوصا استایلیست کمربند پهن، به تنوع لباسی شما نیز کمک می‌کنند. حضور یک کمربند به قدری موثر است که ظاهر یک لباس را از این رو به آن رو می‌کند. به عنوان مثال یک پیراهن ساده به پیراهنی با مدلی متفاوت تبدیل می‌شود.

استایل با کمربند پهن را چگونه ست کنیم؟

برای اینکه بدانید استایل با کمربند پهن را چگونه ست کنیم، به تصاویر و توضیحات هر تصویر توجه کنید.

استایل کمربند پهن روی پیراهن

عمدتا از کمربند پهن روی پیراهن ساده استفاده می‌شود. کمربند پهن روی پیراهن قیافه کاملا متفاوتی به آن خواهد داد. اماچگونه یک کمربند پهن را روی پیراهن ببندیم؟
قبل از جواب دادن به این سوال باید بدانید که در رابطه با کمربند بستن روی پیراهن ساده، فرقی نمی‌کند که نارک باشد، پهن باشد یا حتی مابین این‌ها! هر کمربندی روی پیراهن ساده آن را متفاوت تر و شیک تر جلوه خواهد داد.
اگر پیراهن گشادی دارید که پارچه لختی دارد، یا لباس های حاملگی خود را دوست دارید، میتوانید با بستن یک کمربند پهن آن را زیبا تر کنید.
تصاویر زیر چند مدل پیراهن ساده هستند! اما اصلا ساده به نظر نمیرسند. ترند این روزها نیز پیراهنی لخت و شل است که با یک کمربند پهن شیک و جمع و جور به نظر می‌رسد.

"<yoastmark

"<yoastmark

کمربند پهن روی پیراهن
کمربند پهن روی پیراهن

استایل کمربند پهن روی بلوز

"<yoastmark

همان طور که در تصاویر زیر نیز خواهید دید، کمربند پهن روی بلوز (خصوصا اگر بلوز کمی بلند تر باشد و بر روی شلوار بیاید) بسیار جذاب به نظر خواهد رسید. استفاده از این مدل استایل کمربند پهن باعث شاخ تر شدن اندام، کشیده تر به نظر آمدن و رسمی تر شدن استایل می‌شود.

کمربند پهن روی بلوز
کمربند پهن روی بلوز

استایل کمربند پهن روی شلوار

اکثر شلوار ها پل هایی برای قرار گرفتن کمربند بر رویشان دارند. ولی استفاده از کمربند پهن بر روی تمامی آنها امکان پذیر نیست! اینکه شما استایل با کمربند پهن روی شلوار داشته باشید کاملا به سایز پل های شلوار شما بستگی دارد. پس اگر این گونه از تیپ ها را دوست دارید موقع خرید شلوار بیشتر دقت کنید.
شلوار های پارچه ای با پارچه های شل انتخاب خوبی برای این مدل استایل است. ولی بدانید و آگاه باشید که کمربند بدون پل مناسب روی شلوار امکان پذیر نیست.
بهتر است در زمان استفاده از استایل با کمربند پهن بلوز یا تیشرت خود را درون شلوار جای دهید تا کمرندتان خودنمایی لازم را داشته باشد.

"<yoastmark

کمربند پهن روی شلوار
کمربند پهن روی شلوار

استایل با کمربند پهن روی دامن

استایلی که کمتر کسی به سراغ آن می آید استایل کمربند روی دامن است. هر نوع دامنی را می‌توان در این استایل استفاده کرد. هرچند که پیشنهاد ما استفاده از دامن های لختی است که تا زیر زانو می‌آیند. بلوز را نیز زیر دامن پنهان کنید. اگر بتوانید جنس دامن و بلوز را یکسان انتخاب کنید شبیه پیراهنی خواهد بود که وسط آن با کمر جدا شده است. ولی این کار اجباری نیست! حتی بهتر از بین رنگ و جنس دامن و بلوز تفاوت هایی باشد.

"<yoastmark

کمربند پهن را به جای دکمه استفاده کنید!

شما در دو حالت میتوانید به جای بستن دکمه از کمربند پهن استفاده کنید. این دو حالت زمانی است که مانتو یا کت به تن داشته باشید. در ادامه بیشتر در این رابطه توضیح خواهم داد

استایل کمربند پهن با کت

یکی از تیپ های جذابی که می‌توان داشت پوشیدن کتی است که با کمربندی پهن مزین شده باشد. این گونه از استایل بسیار رسمی و شیک به نظر می‌رسد. توصیه می‌شود که آن را با کفش سیایلتو همراه کنید. تصاویر زیر ایده های خوبی برای استایلی که توصیف کردیم، برایتان خواهد داشت.

"<yoastmark

پوشیدن کمربند پهن به همراه کت
پوشیدن کمربند پهن به همراه کت

استایل کمربند پهن با مانتو

تا کنون روی مانتو از کمربند پهن استفاده کرده‌اید؟ اگر میخواهید کشیده تر به نظر برسید، یا کمر باریک تر جلوه کنید، حتما از کمربند پهن روی مانتو بهره بگیرید. خوب است سری هم به صفحه مانتوهای فصل بهار بزنید و ایده بگیرید.

مانتو با کمربند
مانتو با کمربند
استایل مانتو با کمربند
استایل مانتو با کمربند

 

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

انواع جوراب

نکاتی درباره جوراب ها که محال است بدانید

همه چیز درباره جوراب ها بیشتر افراد این تصور را دارند که جوراب یک بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *