مدل لباس عروس پاییزی
مدل لباس عروس پاییزی

بهترین مدل لباس عروس پاییزی ترند امسال

بهترین مدل لباس عروس پاییزی چیست و یک لباس عروس مناسب فصل پاییز باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ در ادامه این مطلب بطور کامل درباره انواع نکات لازم در هنگام خرید لباس در فصل پاییز صحبت شده است. انتخاب لباس عروس مناسب و شیک همیشه بسیار سخت است و زمان زیادی می‌طلبد. در صورتی که جشن عروسی شما در فصل پاییز و زمستان باشد قطعا این مسئله شما را درگیر خواهد کرد که با سرد شدن هوا چه نوع لباسی انتخاب کنید. با فرا رسیدن فصل پاییز هوا کمی سرد می‌شود و نیاز است تا در هنگام خرید و انتخاب لباس عروس در این مرحله، دقت کافی را بکار برد و بهترین و مناسب‌ترین لباس را انتخاب کرد. در صورتی که جشن عروسی شما در فصول سرد سال است و این موضوع کمی شما را نگران کرده، اصلا نگران نباشید. در این مقاله به بررسی شیک‌ترین لباس عروس مخصوص فصل پاییز پرداخته شده است. با ما همراه باشید.

در صورتی که ساکن تهران هستید و به دنبال خرید لباس عروسی از مزون‌های معتبر را دارید بهتر است به مقاله معرفی بازار لباس عروس تهران + آدرس مراجعه کنید تا انواع پاساژهای مناسب جهت خرید لباس را بشناسید.

دلیل اهمیت زیاد لباس عروس مخصوص پاییز

قطعا عکس‌های متعددی از اتفاقات ناگهانی و بدی که برای عروس‌های مختلف افتاده است، مشاهده کرده‌اید. برای مثال از رویدادهای ناخوشایند فصل پاییز می‌توان به باراش باران، افتادن عروس یا داماد در چاله پر از آب، لیز خوردن عروس و افتادن بر روی زمین خیس و … از جمله اتفاقات بد فصل پاییز هستند که معمولا عروس‌ها با آن مواجه می‌باشند. در صورتی که دلتان می‌خواهد جشن عروسی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید بهتر است به تمام بخش‌های جشن خود فکر کنید. برگزار عروسی و جشن در فصل پاییز با وجود زیبایی‌های محیط و خنک‌تر بودن هوا دارای برخی نکات ضروری است که باید به آن دقت شود. در ادامه با معرفی برخی نکات لازم می‌توانید به راحتی مدل لباس عروس پاییزی خود را تهیه کنید.

مدل لباس عروس پاییزی

کت و شنل پاییزه بخرید.

خرید و انتخاب یک لباس عروس مناسب فصل پاییز ایراد و مشکلات زیادی ندارد. ولی این مسئله اهمیت دارد که شما لباسی را انتخاب کنید که اگر هوا سرد بود، شما را گرم نگه دارد. همچنین لباس عروس شما نباید بیش از حد بلند باشد تا در صورت بارش باران و گلی شدن لباس اذیت شوید. بهتر است در هنگام خرید به سراغ مدل لباس عروس پاییزی بروید که مناسب سرمای احتمالی این فصل باشد و بتوان آن را در هوای سرد و خنک بدون اذیت شدن پوشید. ممکن است زمانی که برای خرید لباس عروس در فصل پاییز در نظر دارید نسبت به خرید لباس عروس در فصل بهار و تابستان، بیشتر باشد ولی نباید نا امید شوید. در صورتی که حوصله گشتن در مزون‌های مختلف را ندارید بهتر است حتما یک شنل یا کت پاییزه بخرید تا آن را از روی لباس خود بپوشید.

معمولا در پاییز بانوان به سراغ لباس‌هایی می‌روند که راسته باشد و دنباله‌دار. این مدل لباس عروس پاییزی برای بانوان در فصل پاییز بسیار مناسب است، اگر با یک شنل ساده و بلند همراه باشد. این سبک لباس عروس برای فصول سرد سال بسیار مناسب هستند. فقط فراموش نکنید که با این سبک لباس نباید تور عروس بپوشید، زیرا از شنل به جای تور استفاده کرده‌اید. این مدل لباس عروس یکی از بهترین و پر طرفدارترین مدل لباس برای بانوان در فصل پاییز است.

لباس عروس گیپور و دانتل ضخیم

یکی از مدل لباس عروس پاییزی مناسب، لباس عروس از جنس گیپور است که دارای آستین‌های بلند می‌باشد. البته ناگفته نماند که در فصول سرد سال بهتر است از گیپور ضخیم بر روی لباس استفاده شده باشد. همانطور که می‌دانید انواع مدل لباس عروس از جنس گیپور وجود دارد که برخی دارای یاقه پوشیده و برخی دکلته هستند، برخی دارای آستین و برخی بدون آستین می‌باشند. بهتر است برای جلوگیری از سردرگمی در مواجه با مدل‌های متنوع لباس، قبل از خرید تصمیم خود را بگیرید که به دنبال چه مدل لباسی هستید و دلتان می‌خواهد چه لباسی در به یاد ماندنی‌ترین روز زندگی خود بپوشید. همچنین توجه به این نکته ضروری است، به گونه‌ای تصمیم بگیرید که وقتی لباس را می‌پوشید در آن احساس راحتی و زیبایی داشته باشید نه اینکه در این مدت زمان طولانی باعث آزار خود شوید.

لباس عروس دانتل

رنگ مناسب مدل لباس عروس پاییزی

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای لباس عروس در فصل پاییز، رنگ سفید یا نباتی است. اکثرا بانوان برای جشن عروسی خود در فصل پاییز به سراغ لباس عروس سفید یا نباتی رنگ می‌روند. ولی جالب است بدانید که در این فصل برای خاص بودن بهتر است به سراغ لباس عروس به رنگ بژ یا کرم رنگ بروید. زیرا این رنگ در فصل سرد پاییز به شما حس گرمابخش و جذابی می‌دهد و تن خور بسیار خاص و زیبایی دارد. اگر عاشق لباس عروس‌های خاص هستید و دلتان می‌خواهد خاص باشید بهتر است از رنگ‌های روشن و کرم استفاده کنید تا در جشن عروسی خود بدرخشید.

مدل لباس عروس پاییزی گیپور بدون آستر ممنوع است

یادتان باشد مدل لباس عروس پاییزی که جنس آن از گیپور باشد و به حالت بدن نما بر روی تن شما بایستد، اصلا گزینه مناسبی برای پاییز و زمستان نیست. این سبک لباس عروس برای فصل تابستان و بهار مناسب است. اگر در لباس عروس شما از پارچه گیپور استفاده شده باشد، در فصل پاییز با باراش باران ممکن است باران به داخل گیپور لباس و بدن شما نفوذ کند. در صورتی که دلتان می‌خواهد حتما در لباس عروستان از گیپور استفاده شده باشد، بهتر است از زیر گیپور آستر دوخته شود تا در فصل پاییز سردتان نشود. برخی از بانوان از رنگ نارنجی بسیار ملایم و کم رنگ در زیر گیپور استفاده شود.

لباس عروس ساتن ساده

همان‌طور که می‌دانید، سادگی همیشه زیباست. شما نیز می‌توانید ساده بودن را در لباس عروس خود تجربه کنید. بهتر است بدانید که ساده بودن همیشه مد است و هیچ‌وقت از مد نخواهد افتاد. همان‌طور که ساده بودن لباس‌های مجلسی هیچ وقت قدیمی یا کهنه نمی‌شود، برای لباس عروس نیز همین‌طور است. پس بدیهی است که ساده بودن لباس عروس نیز، به هیچ عنوان از زیبایی و جلوه شما در این مراسم نمی‌کاهد؛ بلکه جذابیت بیشتری را پیدا خواهید کرد. پوشیدن یک لباس عروس ساتن ساده بهترین و لوکس‌ترین گزینه برای پاییز است.

مدل لباس عروس ساتن

لباس عروس رنگی و پر از گل

یکی از بهترین مدل لباس عروس پاییزی برای بانوان اهل مدرنیته، لباس عروس به رنگ پاستلی مدرن است. در صورتی که قرار است به عکاسی فرمالیته بروید، بهتر است از لباس عروس رنگی و پر از گل استفاده کنید. منظور از لباس عروس گل دار لباسی است که پارچه آن دارای گل‌های برجسته باشد و یا پارچه لباس عروس دارای شکوفه پارچه‌ای و کریستالی باشد که در مراسم شب شکوه خاص و درخشانی به شما بدهد. این سبک لباس عروس معمولا زیادی شلوغ است و بهتر است فقط بانوان لاغر اندام مناسب است. ولی اگر اندام لاغری ندارید و علاقمند به لباس عروس شلوغ و درخشان هستید هم پوشیدن این مدل لباس ایرادی ندارد.

لباس عروس پر از گل، به‌دلیل ایجاد ضخامت در پارچه لباس، گرمایش مناسبی برای فصل پاییز ایجاد می‌کند و از محبوب‌ترین لباس عروس‌های پاییزه محسوب می‌شود.

پارچه ساتن‌های صاف وبراق (همیشه محبوب)

یکی از پارچه‌های بسیار محبوب و پر طرفدار که جذابیت خاصی دارد و بسیار لوکس است، لباس عروس از جنس پارچه ساتن است. لباس عروس ساتن از قدیم تا کنون همیشه مدل لباس مورد علاقه بانوان بوده است. لذا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مدل لباس عروس پاییزه، لباس از جنس ساتن است.

لباس عروس تور و دانتل پاییزه

بهتر است بدانید که یکی از مدل لباس‌های محبوب از دید طراحان کمپانی لباس عروس، لباس‌هایی از جنس تور هستند. برای این که لباس عروس شما شیک و ساده باشد بهتر است حتما به وجود تور در لباس دقت کنید که بصورت ظریف و هنرمندانه بر روی لباس دوخته شده باشد. این مدل لباس عروس پاییزی معمولا بسیار سبک هستند و احساس رویایی به شما می‌دهد. در فصل پاییز بهتر است از زیر تور آستر ضخیم دوخته شود تا عروس خانم سردش نشود.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *