بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه کدام است
بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه کدام است

بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه کدام است

 بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه کدام است

بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه چیست؟ آیا شما هم جزو آن دسته از خانم ها هستید که به پیاده روی علاقه مند هستند؟ لازمه انجام این فعالیت یک کفش مناسب است که علاوه بر دوام راحتی پای شما را تضمین کرده همچنین در مسافت های طولانی مانع آسیب دیدگی پاهای شما شود.

کدام مارک کفش پیاده روی زنانه مناسب شماست

کفش پیاده روی نایک

Nike React Infinity Run Flyknit یکی از مدل های پرطرفدار کفش پیاده روی مناسب خانم ها است. این مدل کفش یکی از جدیدترین مدل های تولید شده توسط این برند است که مجهز به یک فوم اختصاصی است. شما با پوشیدن این کفش یک حالت فنری شکل مانند را در زیر پای خود حس می کنید. این کفش بدون اینکه بیش از اندازه نرم باشد از پای شما در پیاده روی های طولانی محافظت می کند.

کفش پیاده روی نایک
کفش پیاده روی نایک

X Ultra 4

یکی از بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه X Ultra 4 است. این کفش ها در ناحیه مچ پا نرم است و از پاشنه قوی برخوردار می باشد. نکته مهم اینکه شکل و طراحی فوق العاده ای دارد، این کفش از وزنی بسیار کمی برخوردار است اما دوام بی نظیری دارد و برای پیاده روی در مناطق ناهموار طراحی شده است. از دیگر ویژگی های این کفش قابلیت ضد آب بودن آن است. استفاده از یک پلاستیک خاص در قسمت کف آن مناع آسیب دیدن پاها می شود. این کفش متناسب با پیاده روی در فصول مختلف سال است.

کفش زنانه مارک X Ultra
کفش زنانه مارک X Ultra

Inov-8 Roclite 315 GTX

Inov-8 Roclite 315 GTX  یکی از بهترین گزینه های کفش پیاده روی برای بانوان به شمار می رود. از ویژگی های بارز آن انعطاف پذیری بالا در کنار سبک وزنی است. طراحی استاندارد به همراه بالشتک هایی که در قسمت پاشنه تعبیه شده باعث می شود که یک پیاده روی استاندارد را تجربه کنید. از دیگر ویژگی های کاهش اصطکاک در حین راه رفتن است. این امر باعث می شود که در هنگام راه رفتن سریع کشش مناسبی ایجاد شود. این مدل کفش به دلیل انعطاف پذیری بالا برای پیاده روی در مکان های مختلف مناسب است و تعادل را در زمان پیاده روی حفظ می کند .

کفش پیاده روی Inov-8
کفش پیاده روی Inov-8

. Merrell MQM Flex 2 GTX Women

این مدل به عنوان بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه است که علاوه بر وزن سبک ظاهری بسیار شیک دارد. این مدل کفش از لحاظ سفتی در قسمت زیرین در حالت استاندارد است. طراحی حمایتی باعث می شود که مسیرهای طولانی به راحتی طی شود.

وجود غشاری ضد آب GORE-TEX به همراه یک پارچه ضد آب در رویه کفش و قسمت زبانه باعث می شود داخل کفش خشک بماند تا شن و ماسه و غیره وارد کفش نشود. این کفش دارای لایه های محافظتی است که پاها را در برابر ضربه های سخت حفاظت می کند. وجود لاستیک کوانتومی 5 میلی متری در کف کفش باعث می شود که به سادگی بر روی تخته سنگ ها حرکت کنید و در محیط های مرطوب لیز نخورید. طراحی این کفش به شکل مینیمال است.

کفش پیاده روی زنانه Merrell MQM
کفش پیاده روی زنانه Merrell MQM

Adidas Terrex Skychaser XT hiking shoes

بی شک آدیداس یکی از بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه است، با این کفش می توانید در تمام روز با خیال راحت پیاده روی کنید. قابلیت ضد آب بودن آن باعث می شود که یک کفش مناسب برای خانم ها در همه شرایط باشد. وجود پوشش GORE-TEX در این کفش موجب می شود که پا در اثر شبنم صبح گاهی و باران خیس نشود. علاوه بر این پا امکان تنفس و خارج کردن عرق پا را دارد و تنفس پا را راحت می کند.

لاستیک های برجسته باعث می شود که هنگام راه رفتن کشش لازم ایجاد شده و راه رفتن بر روی سنگ و گل و چمن به یک شکل باشد.

کفش زنانه پیاده روی مارک Adidas
کفش زنانه پیاده روی مارک Adidas

Columbia Trailstorm walking shoe

یکی از بهترین مارک های  فوق العاده برای کتانی زنانه مارک کلمبیا است. یک ترکیب چشمگیر از ثبات و راحتی می باشد. این کفش راحتی زیادی ایجاد می کند و از اصطکاک بیش از حد جلوگیری می کند. تنها مشکل این کفش می تواند گرم شدن آن باشد.

برند کفش پیاده روی زنانه
برند کفش پیاده روی زنانه

Keen Women’s Targhee II Waterproof Shoe

در میان بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه این مدل یک استثناء است که شبیه یک بوت است و دوام بسیار بالایی برخوردار است از ساق پا محافظت می کند. این کفش گزینه مناسبی برای افرادی که دارای پاهای پهن هستند و از کفی های طبی استفاده می کنند است. Speed hook lacing موجود در کفش باعث می شود به سادگی مچ پا محافظت شود. وجود لاستیک مناسب در زیره کفش باعث می شود که در شرایط مرطوب از عملکرد مناسبی برخوردار باشد.

کفش پیاده روی زنانه Keen
کفش پیاده روی زنانه Keen

Scarpa Moraine GTX WMN shoes

این کفش یک نمونه از مدل های سنتی کفش پیاده روی است که از ترکیب چرم مصنوعی و یک لایه نسبتا محکم برای جذب ارتعاشات است. این کفش یک گزینه ی ایده آل برای پیاده روی های با مسافت بالا یا سفرهای تفریحی است. استحکام این کفش شبیه به چکمه است و مناسب سطوح هموار و ناهموار است. با پوشیدن این نوع کفش می توانید پاهای خود را از جذب نیروهای بیرونی محافظت کنید.

وجود غشای Gore-Tex باعث شده که یک لایه ضد آب تنفسی ایجاد شود و در هنگام بارندگی به راحتی گام بردارید و در هوای گرم پاهای خود را از عرق کردن پا محافظت کنید. کیفیت آن باعث می شود که برای مدت طولانی احتیاجی به کفش جدید نداشته باشید.

کفش پیاده روی زنانه Scarpa
کفش پیاده روی زنانه Scarpa

Peter Storm Women’s Grizedale Waterproof Shoes

اگر به دنبال یک کفش پیاده روی با کیفیت و قیمت مناسب هستید Peter Storm یک گزینه فوق العاده است. چرم طبیعی آن به شکل ضد آب است و مناسب پیاده روی در هوای بارانی است. وجود چرم طبیعی در طراحی آن باعث شده که یک مانع عالی برای جذب رطوبت باشد. قابلیت جذب شوک و ضربه متناسب برای پیاده روی های کوتاه و طولانی است.

کفش پیاده روی Peter Stotm
کفش پیاده روی Peter Stotm

Merrell Moab Speed GTX

یکی از گزینه های بهترین مارک کفش پیاده روی زنانه است که دوست محیط زیست بوده و در ساخت کفش ها از مواد بازیافتی استفاده کرده است. از ویژگی های این کفش وزن کم، مقاومت در برابر آب و کفی فوق العاده که آن را برای راه پیمایی های سخت مطلوب ساخته.است.

کفش پیاده روی Merrel l
کفش پیاده روی Merrel l

این کفش ها در سال جاری بیشترین استقبال را از جانب خانم ها داشته اند البته انتخاب کفش یک موضوع سلیقه ای است و به شرایط افراد بستگی دارد.

 

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 3 میانگین: 3.7]

همچنین ببینید

کتونی تولید ملی

بهترین تولیدی‌ های کفش کتانی ایرانی کدامند؟

بهترین کفش کتانی ایرانی را از کدام فروشگاه می‌توان تهیه کرد؟ آیا فروشگاه‌هایی را می‌شناسید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *