کت چرمی مردانه

بهترین لباس های زمستانی مردانه شامل چه آیتم‌هایی است؟

بهترین لباس های زمستانی مردانه شامل چه چیزهایی است؟ در ادامه این مطلب با اصلی‌ترین و بهترین لباس زمستانی مردانه آشنا می‌شوید که تاثیر بسیار زیادی در خوش استایل بودن مردان در فصل سرد زمستان دارد. ممکن است تصور کنید که همیشه صحبت از تنوع لباس زنانه است، ولی لباس مردان در این فصل نیز دارای تنوع بی‌نظیری است.

کت چرمی مردانه

یکی از بهترین لباس های زمستانی مردانه که هر مردی حداقل یکی از آن را در کمد لباس خود دارد. با کت چرم به راحتی می‌توانید استایل شیک و زیبایی برای خود بسازید. هنگامی که دمای هوا کاهش می‌یابد می‌توانید کت چرمی مشکی یا قهوه‌ای رنگ خود را به همراه یک هودی یا سوییشرت جلو بسته کلاه‌دار یا به همراه یک بولیز یقه گرد بپوشید. در صورتی که علاقمند به استایل غیر رسمی هستید بهتر است از زیر کت چرمی بولیز نازک‌تر بپوشید تا استایل شما کلاسیک به نظر برسد. این نوع کت‌ها را می‌توان با شلواری تیره‌تر ست کرد و بهترین رنگ هم برای شلواری که می‌توانید با کت چرمی مردانه به تن کنید، شلوار کتان یا جین سیاه است.

کت چرمی مردانه

اورکت پشمی

هنگامی که هوا بسیار سرد است، بهتر است به سراغ لباسی بروید که هم شما را گرم نگه دارد و هم استایل شما را جذاب نشان دهد. در این مواقع انتخاب یک اورکت پشمی جزو بهترین لباس های زمستانی مردانه به شمار می‌رود. این کت‌ها معمولا قیمت بالایی دارند ولی اطمینان داشته باشید که نیاز شما را رفع خواهد کرد. بسیاری از آقایانی که به ظاهر استایل خود اهمیت زیادی می‌دهند، این اورکت را در اولویت لباس‌های زمستانی خود قرار می‌دهند. این اورکت‌ها معمولا در رنگ‌های سرمه‌ای، زغالی و شتری محبوب هستند و استایل شما را بسیار خاص و زیبا می‌کنند.

اورکت پشمی

کت پشمی مردانه

از دیگر لباس زمستانی محبوب که استایل معمولی شما را به یک استایل بی‌نظیر و خاص تبدیل می‌کند، کت پشمی مردانه است. این آیتم در استایل زمستانی خود غوغا خواهد کرد. کت پشمی علاوه بر این که شما را گرم نگه می‌دارد، دارای ظاهر بسیار شیک و عالی است. این کت‌ها با وجود پشمی بودن سبک هستند و جلوی حرکت دست و بدن شما را نخواهد گرفت.

یقه اسکی مردانه

از بهترین لباس های زمستانی مردانه که بسیار پر طرفدار است و می‌تواند به استایل شما جاذبه‌ای خاص ببخشید، یقه اسکی مردانه است. یقه اسکی را به همراه یک کت پشمی یا یک کت جین تدی می‌توان پوشید. برای کامل کردن استایل خود از یک شلوار کتان یا جین استفاده کنید تا تیپ شما کامل شود.

این نوع پلیور به شما اجازه می‌دهد تا استایل اسپرت یا اسمارت کژوال داشته باشید. کافی است تا رنگ و نوع ترکیبی را که با پلیور یقه اسکی استفاده می‌کنید را تغییر بدهید تا استایلتان به‌کلی عوض شود.

یقه اسکی مردانه

بوت مردانه

در صورتی که لباس‌های شما بی‌نقص باشد ولی از یک بوت مناسب برای استایل زمستانی خود استفاده نکنید، تیپ شما جذابیت خاصی نخواهد داشت. بوت‌ها از عناصر اصلی استایل زمستانی مردانه هستند. بوت مردانه معمولا ضد آب است و قادر به گرم نگه داشتن پای شما در فصل سرد زمستان است. امروزه بسیاری از برندها و شرکت‌های معروف در حال تولید بوت‌های با کیفیت، سبک و راحت هستند.

کاپشن مردانه

یکی از لباس‌های اصلی زمستانی برای مردان کاپشن مردانه است. کاپشن مردانه دارای مدل‌های متنوع است که شامل کاپشن خلبانی، پافر، کاپشن چرم و … است. در انتخاب رنگ و مدل دلخواه خود دقت کنید تا رنگ کاپشن با رنگ سایر لباس‌های شما همخوانی داشته باشد.

کاپشن مردانه

هودی مردانه

وقتی صحبت از زمستان می‌شود نمی‌توان هودی را نادیده گرفت. این مدل لباس‌های کلاه دار مخصوصا در بین جوان‌ها محبوبیت زیادی دارد. می‌توانید این هودی را با انواع کاپشن به خوبی ست کنید. توجه داشته باشید که انواع سویشرت و هودی برای اتسایل اسپرت مناسب است و به درد تیپ‌های رسمی نمی‌خورد.

هودی مردانه

شال گردن

توجه به این نکته ضروری است که در استایل زمستانی مردانه فقط اهمیت به لباس کافی نیست. در استایل مردانه خصوصا در فصل زمستان حتما به سراغ شال گردن جذاب و خاص بروید تا تیپ شما را کامل کند. انواع شال گردن‌های پشمی یا بافتنی، انتخاب‌های خوبی برای محافظت از خود در برابر سرمای زمستان به حساب می‌آیند.

پیراهن بافت یقه گرد

این نوع پیراهن‌ها یکی از سنتی‌ترین و کلاسیک‌ترین گزینه‌ها در استایل مردانه هستند. پیراهن یقه‌گرد بافتنی، راه خوبی برای داشتن استایلی شیک و مردانه در عین مبارزه با سرمای زمستان است. شما می‌توانید این نوع پیراهن‌ها را با کت تک، اورکت، شلوار جین یا پارچه‌ای بپوشید.

پیراهن بافت یقه گرد

کت بارانی مردانه

یکی از بهترین لباس های زمستانی مردانه که کمتر کسی به سراغ آن می‌رود، کت بارانی است. این کت سبب می‌شود استایل شما کلاسیک شود و کاملا مناسب روزهای بارانی و سرد است. بهتر است بارانی انتخابی شما به رنگ خنثی باشد تا بتوانید آن را به آسانی با سایر لباس‌های زمستانی خود ست کنید. برای مثال از یک یقه اسکی یا پیراهنی که دکمه‌های بالاتنه آن کمی باز باشد به همراه یک بارانی استفاده کنید. معمولا رایج‌ترین رنگ بارانی برای مردان رنگ آبی تیره است.

استایل زمستانی مردانه
تیپ زمستانی جذاب مردانه
تیپ خاص زمستانی
کت چرم جذاب مردانه
این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

شستن شورت مردانه - کادای

شستن شورت مردانه

آیا به دنبال یادگیری نحوه شستن شورت مردانه هستید؟ در این مقاله به بررسی روش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *