متولد شهريور - کادای

با خصوصيات زن متولد شهريور آشنا شوید.

در صورتی که علاقمند به شناخت خصوصیات زن متولد شهریور هستید، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه این مطلب بطور کامل درباره انواع ویژگی زنان شهریوری صحبت شده است.

ویژگی اخلاقی زنان شهریوری

زنان شهریوری اصلا به زرق و برق اهمیت نمی‌دهند، پس تلاش نکنید تا ایده و برنامه فانتزی خود را به این زنان تحمیل کنید. از نظر زنان شهریوری زیبایی محض فقط حقیقت است. بهتر است روش خاص زندگی این زنان را درک کنید و آن را قبول کنید. در این زمان است که متوجه می‌شوید این زنان با ظرافت خاصی کفش شما را جلوی پایتان جفت می‌کنند و با دانش تمام اوقات غم شما را خوش می‌کنند.

این زنان جسم و روج خود را صرفا در اختیار کسی می‌گذارند که نسبت به او خاطر جمع باشند. این زنان به شدت باریک بین هستند و هیچ حرکتی و اتفاقی را نمی‌توان از آن‌ها قایم کرد. از خصوصيات زن متولد شهريور می‌توان به این مورد اشاره کرد که این زنان علاوه بر مهربانی ذاتی خود می‌توانند به شدت خشن و عصبانی باشند. زنان شهریوری در خانه خود حس مسئولیت پذیری زیادی دارند و همین امر سبب می‌شود تا این زنان با اعضای خانواده خود رابطه نزدیک و صمیمی داشته باشند. این زنان در آشپزی مهارت دارند و هرگز غذای بد مزه جلوی شما نمی‌گذارد. این زنان نسبت به تمیزی خانه بسیار حساس هستند و معتقدند به جای استفاده مداوم از شکلات و خراب شدن دندان، ظرف آن‌ها پر از میوه باشد.

خصوصیات زن متولد شهریور

زنان شهریوری از چه مردانی خوششان می‌آید؟

زنان شهریور ماهی عاشق مردانی هستند که نسبت به ظاهر و تیپ خود حساس هستند. این زنان از مردانی که بی‌نظم و نامرتب هستند اصلا خوششان نمی‌آید. از خصوصيات زن متولد شهريور می‌توان به کمال طلب بودن این افراد اشاره کرد. زنان شهریوری قابلیت تشخیص بسیار بالایی دارند و می‌توانند همه امور را با ذهن خود مورد بررسی و تحلیل قرار دهند و سپس شروع به انتقاد کنند.

این زنان بر عکس اصلا تحمل شنیدن انتقاد ندارند، زیرا خودشان همیشه در حال سرزنش خود هستند و هیچ نیازی نیست کس دیگری آن‌ها را بیشتر سرزنش کند.

ویژگی‌های مثبت زنان شهریوری

بسیار احساساتی، بی ریا و تزویر، خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار بـه همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید. این زنان از زیاده روی در هر امری دوری می‌کنند و به شدت مراقب خود هستند. زنان شهریوری در برابر اعتراف به گناه خود بسیار سر سخت هستند. معمولا زنان شهریوری قد متوسط و گاهی بالایی دارند و از دیگر خصوصيات زن متولد شهريوری می‌توان به سرخ رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی حسور بودن اشاره کرد.

دروغ و حرام با آن‌ها سازگار نیست. این زنان بعضا در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه می‎شوند که جز صبر و تحمل و توسل بـه خداوند، چاره‎ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوندو بهتر است از آتش دوری کنند.این زنان بهتر اسـت مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند. در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه گردند، بهتر اسـت ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند. زنان متولد این ماه در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند کـه آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

وفاداری زنان شهریور ماهی

در زمینه وفاداری ممکن است به ندرت زن شهریوری را ببینید که به دلیل انتقام گرفتن راه خطا برود. این زنان اگر عاشق شوند می‌توان با خیال راحت تا آخر عمر به آن‌ها اعتماد کرد. در زمینه عشق قلب این زنان بسیار گرم‌تر از چیزی است که نشان می‌دهد. پس اگر احساسات پر شوری از این زنان مشاهده نمی‌کنید دلیل نمی‌شود که عشقی نسبت به شما ندارد. پس همیشه به یاد داشته باشید که او را از روی رفتار سطحی با خود و دیگران قضاوت نکنید. احساسات عاشقانه او حالت آتش زیر خاکستر را دارند و هر لحظه ممکن اسـت این خاکسترها کنار بروند و باعث تعجب شـما بشوند.

از دیگر خصوصيات زن متولد شهريور می‌توان به وسواسی و دقیق بودن این زنان اشاره کرد. این زنان جزو رئوف‌ترین، دست و دلبازترین و خوش قلب‌ترین مردم روزگار محسوب می‌شوند. اگر این زنان خوش قلب در دنیا وجود نداشتند، دنیا جای غیر قابل تحملی برای دیگران می‌شد. در صورتی که در رفتار این زنان انتقادی وجود داشت، بهتر است انتقاد او را با عیب جویی اشتباه نگیرید. بعد از زندگی مشترک با این افراد مشاهده می‌کنید که این زنان دقیق و هوشمند بسیار با نشاط، شاد و مجلس آرا هستند، البته این در صورتی است که چیزی باعث ناراحتی این افراد نشود. این زنان اگر در جمعی راحت و راضی باشند، قطعا با خنده‌های آشکار آن‌ها متوجه این امر خواهید شد.

پشتکار زنان شهریور ماهی

پشتكار زن متولد شهریور سبب می‌شود كه دستیار خوبی باشد و هر رئیسی بـه او واقعا اعتماد كند. او فمینیست سرسختی اسـت ولی می‌خواهد كه او را مثل یك انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید. در زندگی عده‌ای از زن‌های متولد برج شهریور لكه‌هایی هست كه دوست دارند آن‌ها را مثل غلط‌های تایپی با نادرست گیر پاك كند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می‌آورد.

عواطف زنان شهریور ماهی

از بارزترین خصوصيات زن متولد شهريور می‌توان به احساساتی، بی ریا و خوش قلب بودن او اشاره کرد. این زنان طرفدار عشق حقیقی هستند و نسبت به خانواده و همسر خود بسیار وفادار می‌باشند. عشق این زنان بسیار گرم و با خلوص است که در برخی موارد ممکن است مورد حسادت دیگران واقع شوند.

این درست اسـت کـه عشق، چه از نظر جنبه‌هايی احساسی و چه از نظر جنبه‌های جسمانی، برای یک زن متولد شهریور چنان مهم بـه نظر نمی‌رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی پایان نسبت بـه ابراز آن مشاهده می‌گردد، اما هستند تعدادی زیادی از مردانی هم کـه معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت.

شناخت ویژگی زنان شهریور ماهی

زنان شهریوری در رابطه چگونه هستند؟

زنان شهریور ماهی به شدت خجالتی و درون گرا هستند و تا حد امکان سعی دارند شخصیت واقعی خود را بروز ندهند. برای نزدیک شدن به این زنان در روابط جنسی بهتر است با آرامش پیش بروید و حوصله کنید. برای جلب توجه و بدست آوردن دل زنان شهریوری که همیشه از منطق خود در مقایسه با احساساتش استفاده می‌کند نشان دهید که زن با هوش و استعدادی است.

این زنان در ظاهر بسیار سرد به نظر می‌رسند ولی درون آن‌ها بسیار هیجانی و هات است. این زنان وسواس دارند و نسبت به تمیزی بسیار حساس‌اند، پس سعی کنید همیشه به بهداشت فردی خود توجه کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 18 میانگین: 3.9]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *