با انواع مدل لباس ولنتاین دخترانه آشنا شوید.

آیا شما نیز به دنبال ست و مدل لباس ولنتاین دخترانه در خاص‌ترین روز سال هستید؟ در ادامه این مطلب بطور کامل درباره انواع ست دخترانه مناسب ولنتاین صحبت شده است. یکی از اصول اولیه برای ساختن یک استایل زیبا در ولنتاین انتخاب لباس قرمز است. حتی شما می‌توانید کل لباس خود را در روز ولنتاین به رنگ قرمز انتخاب کنید، زیرا رنگ قرمز در استایل نشانه عشق و دوست داشتن در این روز خاص است. برای ایجاد یک استایل شیک در ولنتاین بهتر است به سراغ یک دامن میدی به همراه یک بلوز بافت ریز به رنگ قرمز بروید. برای تکمیل این استایل باید از یک کفش پاشنه بلند به رنگ قرمز استفاده کنید.

از دیگر مدل لباس ولنتاین دخترانه می‌توان به سرهمی اشاره کرد که همیشه رو بورس بوده و دارای طرفداران مخصوص به خود می‌باشد. در کنار یک سرهمی قرمز رنگ بهتر است از یک پیراهن مناسب به رنگ خنثی مثلا سفید یا مشکی استفاده کنید و از یک کفش متناسب با رنگ پیراهن خود استفاده کنید. زیرا اگر کفش شما نیز قرمز رنگ باشد، زیبایی سرهمی شما را از بین خواهد برد. تیپ ولنتاین این خصوصیت را می‌طلبد که متفاوت از همیشه در ظاهری زیبا خود نمایی کنید اگر تمایلی ندارید تغییری در تیپ روزانه خود ایجاد کنید می‌توانید پالتو همیشگی خود را کنار گذاشته و به جای آن پالتویی قرمز رنگ ویا کتی زیبا به همین رنگ بپوشید به یاد داشته باشید کمی تغییر در این روز خاص لازم است.

برخی از مردم هیچ علاقه‌ای به پوشیدن لباس قرمز رنگ ندارند. این افراد بهتر است از یک پلیور زیبا استفاده کنند و آن را با یک شلوار متناسب با رنگ پلیور خود ست کنند تا یک تیپ ولنتاینی زیبا را خلق کنند. به شما عزیزان توصیه می‌شود در صورتی که هیچ علاقه‌ای به پوشیدن لباس به رنگ قرمز ندارید، بهتر است در استایل خود از لاک و رژ قرمز رنگ استفاده کنید تا استایل شما دارای طراوت شود و حداقل در یک بخش از تیپ شما رنگ قرمز به چشم بخورد.

پیراهن کوتاه قرمز رنگ دخترانه مناسب ولنتاین

استایل مناسب برای جشن روز ولنتاین

اگر در روز ولنتاین جشنی برگزار می‌کنید و یا به جشن مخصوص ولنتاین دعوت شده‌اید، پوشیدن یک ست زیبا می‌تواند استایل شما را خاص و بی‌نظیر کند و به تیپ شما جلوه خاصی بدهد. در این مراسمات بهتر است به سراغ لباس‌هایی بروید که دارای ترکیب رنگ قرمز باشد. برای مثال بهتر است از یک پیراهن حریر قرمز که قد آن تا روی زانوی شما باشد استفاده کنید.

لباس دخترانه ولنتاین

از دیگر مدل لباس دخترانه ولنتاین می‌توان به دامن عروسکی و یک پیراهن یقه باز استفاده کرد. همراه مرد شما نیز برای ست کردن لباس خود با شما بهتر است از یک پیراهن قرمز رنگ به همراه شلوار مشکی و پاپیون مشکی استفاده کند. کفش شما و همراهتان باید به رنگ مشکی انتخاب شود. همه شما عزیزان می‌دانید که ترکیب رنگ قرمز و مشکی در کنار هم بی‌نظیر است. همچنین می‌توانید به سراغ یک دست کت و شلوار قرمز رنگ بروید که همیشه آیتم پر طرفداری است.

استایل مناسب ولنتاین

استایل بیرونی مناسب ولنتاین

در صورتی که در ولنتاین به یک قرار عاشقانه به یک رستوران یا کافی شاپ دعوت شدید، بهتر است حتما از یک مانتو به رنگ قرمز استفاده کنید. به سراغ یک مانتو کتی جلو باز بروید و آن را با یک بلوز و شلوار سفید ست کنید. برای تکمیل استایل خود از کیف و کفش قرمز رنگ استفاده کنید. شال شما نیز می‌تواند ابریشمی و دارای ترکیب رنگ سفید و قرمز باشد.

در صورتی که علاقه‌ای به کت رسمی ندارید و اهل تیپ اسپرت هستید، بهتر است پالتوی قرمز یا مانتوی قرمز خود را به همراه یک شلوار جین سرمه‌ای رنگ و یک پلیور یا بلوز آبی رنگ بپوشید. از یک کیف و کفش متناسب با این ترکیب رنگ استفاده کنید تا استایل شما از حالت اسپرت خارج نشود.

البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که در روز ولنتاین حتما قرار نیست به سراغ رنگ قرمز بروید. می‌توانید از هر رنگ لباسی با طرح قلب قلب یا طرح مناسب ولنتاین استفاده کنید. برای مثال برای رفتن به جشن ولنتاین می‌توانید یک بلوز ساده سفید رنگ را به همراه یک دامن مشکی که دارای تور است، بپوشید. برای تکمیل این استایل به سراغ یک کفش پاشنه بلند بروید و بهتر است دامن شما نیم کلوش باشد تا استایل دخترانه شما حفظ شود.

مدل لباس ولنتاین دخترانه

دامن میدی قرمز و کت چرم

استفاده از دامن میدی شیک در ترکیب با یک تیشرت سفید، گزینه مناسبی برای یک شام عاشقانه خواهد بود. استفاده از کت چرم و کیف قرمز و یک جفت کفش پاشنه بلند متناسب با رنگ کیف می‌تواند ظاهر استایل شما را شیک نشان دهد.

شلوار چرم و مانتوی قرمز رنگ

بسیاری از افراد در انتخاب یک رنگ مکمل در کنار قرمز به سراغ رنگ مشکی می‌روند. حال برای جذاب شدن مدل لباس ولنتاین دخترانه به سراغ یک شلوار چرم مشکی بروید و از یک مانتو یا پالتوی قرمز رنگ استفاده کنید. در این استایل بهتر است شومیز یا بولیز شما نیز به رنگ مشکی باشد. این استایل بسیار جذاب است و شما را خاص و زیبا نشان می‌دهد.

ست جذاب پیراهن قرمز برای ولنتاین
استایل خاص ولنتاین
این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مانتو کتی را با چه شلواری - کادای

مانتو کتی را با چه شلواری بپوشیم

مانتو کتی را با چه شلواری بپوشیم؟ در این مقاله به معرفی انواع شلوار که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *