بازار بزرگ بندر گناوه
بازار بزرگ بندر گناوه

معرفی بهترین بازار لباس گناوه + آدرس

در مقاله زیر درباره بهترین و معروف‌ترین بازار لباس گناوه و انواع مراکز خرید لباس در گناوه بطور کامل صحبت شده است. همانطور که می‌دانید یکی از محبوب‌ترین بندرها برای مقاصد گردشگری که در جنوب ایران واقع شده است، بندر گناوه می‌باشد. این بندر هر سال پذیرایی تعداد زیادی توریست و مسافر داخلی و خارجی است. بندر گناوه دارای مرزهایی دریایی می‌باشد و در نتیجه همین امر است که مجتمع و مراکز خرید زیاد و متنوعی در این شهر ساحلی به چشم می‌خورد. مراکز خرید بندر گناوه در بین گردشگران به خاطر تنوع اجناس داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه‌ از شهرت خوبی برخوردار هستند. پس اگر به منظور خرید لباس به بندر گناوه می‌روید، توصیه می‌شود ابتدا مقاله زیر را مطالعه کرده و بطور کامل با مراکز خرید لباس در گناوه آشنا شوید.

بی‌شک یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر به خصوص برای خانم‌ها گشت‌وگذار در بازارها و مراکز خرید است. بازارهای بندر گناوه از جاذبه های گردشگری استان بوشهر است. نزدیکی این بندر به کشورهای عربی موجب شده است بسیاری از برندهای معروف در بازار گناوه با قیمتی مناسب در دسترس قرار گیرند. از این منظر گناوه را «دبی» ایران می‌نامند. تنوع فراوان، ارزانی و برندهای ارائه شده در این بازارها از جمله مهم‌‌ترین دلایل استقبال چشمگیر مردم از بندر گناوه است. گناوه بهترین جا برای خرید ارزان لباس و پوشاک است. در بازار لباس‌هایی باکیفیت و با قیمت خیلی مناسب پیدا می‌کنید.

بندر زیبای گناوه
بندر زیبای گناوه

دقت کنید در کنار قیمت لباس زنانه، بچگانه و مردانه به کیفیت و جنس لباس و پوشاک نیز توجه کنید. در ادامه به سراغ معرفی بازارهای ساحلی و پاساژهای لوکس بندر گناوه می‌رویم تا گشتی در بهترین بازارهای بندر گناوه داشته باشیم و بدانیم چه چیزی باعث خاص بودن این بازارها شده است.

بازار اصلی گناوه

برای شما عزیزان که قصد خرید لذت‌بخش و شیرین را از بندر گناوه دارید، پیشنهاد می‌شود که در هر منطقه‌ای از شهر که باشید بهتر است سری به بازار اصلی گناوه بزنید. گشت‌وگذار در بازار اصلی بندر گناوه برای گردشگران بسیار جذاب و دیدنی است. زیرا هر چیزی که دلتان بخواهید، در این بازار یافت می‌شود. دست فروش‌های بندر گناوه محصولات متنوعی برای فروش دارند و در بسیاری اوقات گزینه مناسبی برای خرید هستند. اگر به دنبال خرید لباس راحتی، شلوار جین، کیف و کفش‌های زیبا و متنوع را دارید می‌توانید آن را در بازار اصلی گناوه پیدا کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که این بازار را با حوصله و دقت کامل بگردید تا جنس دلخواه خود را بیابید.

بازار بندر گناوه
بازار بندر گناوه

بازار بندر دیلم

اگر به بازار لباس گناوه برای خرید لباس رفتید و امکان پیمودن مسافتی برابر با 68 کیلومتر از این بندر دارید، به سمت بندر دیلم حرکت کنید. بازار بندر دیلم بسیار معروف است و به دلیل موقعیت خوب و فاصله کمی که از کشورهای عراق و کویت دارد، محل مناسبی برای یافتن انواع محصولات خارجی و با کیفیت است. از مهم‌ترین مزیت‌های بازار بندر دیلم، ارزان بودن اجناس آن در مقایسه با دیگر شهرها است. به خاطر وجود بازارچه‌های محلی متعدد و فروش انواع کالای برند خارجی، بازار تاریخی دیلم جزء جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار جنوب کشور به شمار می‌رود. در این بازار انواع لباس‌های مارک دار و برند را می‌توانید پیدا کنید که از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند. اگر به فرهنگ لباس هر منطقه علاقه دارید مقاله معرفی لباس بختیاری + عکس را مطالعه بفرمایید.

پاساژ کوروش

مجتمع تجاری کوروش با موقعیت مکانی بلوار جمهوری اسلامی؛ بلوار پاسداران یکی از معروف‌ترین مراکز خرید لباس در گناوه است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع لوازم آرایشی و پوشاک را با قیمت مناسب پیدا کنید. مجتمع پارس، هتل خور و نان شیرینی پارس در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. ساعت کاری پاساژ کوروش از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب است.

مجتمع تجاری افتخاری ۲

یکی از بازار لباس گناوه که طرفداران و مشتریان مخصوص به خود را دارد، مجتمع تجاری افتخاری 2 است. این مرکز خرید معروف در بلوار پاسداران، امام خمینی ۳۹ قرار گرفته است. برای خرید عمده و تک پوشاک بچگانه، خرید از این مرکز پیشنهاد خوبی است.

لطفا مطالعه بفرمایید: معرفی لباس کردی + عکس

پاساژ امام علی

این مرکز خرید در محدوده شهر گناوه، بلوار جمهوری اسلامی و بلوار پاسداران واقع شده است. پاساژ امام علی که از پرطرفدارترین بازار لباس گناوه محسوب می‌شود، مانند بسیاری از مراکز خرید بندر گناوه برای خرید پوشاک و دیگر لوازم انتخاب خوبی است. پارک محله‌ای، مسجد صاحب‌الزمان، درمان شبانه‌روزی ابوریحان و مرکز خرید شال و روسری بندر در فاصله کمی با آن قرار دارند. در تمام طول هفته از ساعت ۷ صبح الی ۱۰ شب میزبان گردشگران است.

مجتمع آفتاب

از دیگر مراکز خرید لباس در گناوه، مجتمع آفتاب است. مرکز تجاری آفتاب در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار پاسداران واقع شده است. ساعت کاری آن از ۷ صبح الی ۹ شب است. در مغازه‌های مجتمع آفتاب انواع پوشاک، لوازم خانگی و آرایشی خارجی و داخلی با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. اگر به دنبال خرید لباس زنانه، بچگانه در طرح‌ها و مدل‌های متنوع هستید و کیفیت اجناس به همراهی قیمت نیز برایتان مهم است، حتما سری به مجتمع آفتاب بزنید.

مجتمع آفتاب در گناوه
مجتمع آفتاب در گناوه

مجتمع آفتاب در گناوه

نکات مهم هنگام خرید از بازارهای بندر گناوه

  • تنوع در بندر گناوه بسیار زیاد است. بنابراین در هنگام قدم زدن در بازارها و پاساژهای آن عجله نکنید. اگر قصد خرید محصول خاصی را دارید، ابتدا همه جا را خوب بگردید؛ زیرا این امکان وجود دارد که چیزهای بهتر و با قیمت ارزان‌تر پیدا کنید.
  • ممکن است فاصله شهر شما تا بندر گناوه زیاد باشد. بنابراین در صورت مشکل در خرید، ارتباط با فروشنده سخت است. به همین خاطر توصیه می‌کنیم در هنگام خرید از بازارهای گناوه از اصالت کالا مطمئن شوید. از طریق بارکد کالاها می‌توانید اصل یا تقلبی بودن آنها را تشخیص دهید.

نتیجه‌گیری

لذت سفر در خرید کردن آن است. به همین خاطر احداث مراکز خرید متعدد در شهرهای توریستی و مرزی را می‌توان یک ضرورت دانست. همانطور که می‌دانید بندر گناوه یک شهر مرزی و توریستی است، بنابراین در هر گوشه و کنار آن فروشگاه‌ها و بازارهای متعددی به چشم می‌خورد. با وجود مراکز خرید تجاری بسیار زیادی که در این شهر بندری وجود دارد، بهتر است با حوصله برای گشتن در پاساژهای این بندر دیدنی و جذاب وقت صرف کنید و در خرید کردن اصلا عجله نکنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 50 میانگین: 4]

همچنین ببینید

یکی از انواع کفش تبریز

معرفی بازار کفش تبریز + آدرس

در این مقاله به معرفی بازار کفش تبریز و موقعیت جغرافیایی هر یک از کارخانجات، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *