معرفی انواع کفش زنانه جدید
معرفی انواع کفش زنانه جدید

معرفی انواع کفش زنانه جدید

انواع کفش زنانه

درباره انواع کفش زنانه چه می دانید؟ مجله کفش های زنانه بخشی مهمی از استایل بانوان را تشکیل می دهد. با توجه به علاقه ی خانم ها به کفش انواع مختلفی از این پوشش وجود دارد که هر کدام از آن ها زیبایی خاص خود را دارند و برای موقعیت های مناسب استفاده می شود. قصد داریم در ادامه گلچینی از انواع کفش زنانه را معرفی کنیم.

آشنایی با انواع کفش های زنانه محبوب

کفش پاشنه بلند
کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند: امروزه این مدل کفش ها مظهر زنان است جالب است بدانید که این نوع کفش در ابتدا برای آقایان بوده و در زمان سواری و جنگ استفاده می شده است. در حال حاضر مدل های مختلفی از کفش های پاشنه وجود دارد که برای موارد مختلف استفاده می شود.

کفش های میول

کفش میول
کفش میول

کفش های mules به عنوان یکی از جدیدترین انواع کفش زنانه به شمار می رود که شباهت زیادی به دمپایی و صندل های جلو بسته دارد این نوع کفش در قسمت پشت باز است و در جنس های مختلف وجود دارد که یکی از محبوب ترین آن ها کفش میول با جنس مخمل است.

کفش گلادیاتور

کفش گلادیاتور
کفش گلادیاتور

این مدل از کفش ها که در ابتدا تنها در مدل مردانه بود و در حال حاضر به علت ظاهر زیبایی که دارد در نزد خانم ها نیز محبوب شده است. شکل ظاهری آن شبیه به صندل های گلادیاتوری است که در یونان باستان استفاده می شده است. معمولا از این نوع کفش ها برای روزهای تابستان مناسب است و اغلب با شلوارک و دامن های کوتاه استفاده می شوند.

کفش فلاپی زنانه

کفش فلاپی
کفش فلاپی

یکی از انواع کفش زنانه تابستانه مدل فلاپی است که در بین عموم به دمپایی لا انگشتی شهرت دارد. این نوع کفش بسیار انعطاف پذیر است و طراحی آن متناسب با مناطق گرم می باشد. طراحی کفش های فیلیپ یا فلاپی به این شکل است که کفی آن به شکل بسیار راحت بوده و به تکیه گاه انگشتی متصل است.

کفش های پلت فرم

کفش پلت فرم
کفش پلت فرم

یکی دیگر از انواع کفش زنانه که ریشه ای یونانی دارد مدل پلت فرم است . این نوع کفش را اغلب در تئاتر می پوشند و نماینده کفش های کلاسیک و زیبا است. این مدل کفش ترکیبی از کفش های پاشنه بلند و لژدار است که مناسب برای محیط های رسمی و مهمانی ها است.

Army Boots بوت های ارتشی

بوت ارتشی
بوت ارتشی

بوت های ارتشی یکی از پرطرفدارترین مدل های کفش زنانه در بین دخترخانم ها است. این مدل کفش به علت طراحی مستحکم و زیبایی که دارد متناسب برای ماجراجویی و فعالیت های روزمره سنگین است. این کفش ها را می توانید با استایل های تام بوی و رسمی استفاده کنید. معمولا از بوت های نظامی برای محافظت پا در برابر سرمای زمستان استفاده می کنند.

کفش های مری جین

کفش مری جین
کفش مری جین

یکی از راحت ترین انواع کفش های زنانه به شمار می رود که تاریخچه ی آن به سال 1990 بازمی گردد این کفش در ابتدا توسط یک شخصیت کمدی استفاده می شد و در ابتدا در بین پسران و دختران محبوبیت داشت اما رفته رفته به یک مدل زنانه تبدیل شد و از مهم ترین ویژگی های آن راحتی و قابلیت گرم نگه داشتن پا است.

کفش اسپادریل

کفش اسپادریل
کفش اسپادریل

یکی از انواع کفش زنانه که به راحتی و سبک بودن مشهور است. نکته ی جالب در مورد این کفش ها نام آن است که به معنای کفش های عدالت طلبان شناخته می شود. این مدل کفش برای نخستین بار توسط یکی از مبارزان کوبایی به نام سابرینا آرانا پوشیده شد و تا مدت ها در بین عدالت طلبان طرفدار داشت و پس از آن بانوان هالیوودی به پوشیدن این نوع کفش علاقه نشان دادند.

کفش اسلینگ بک

کفش اسلینگ بک
کفش اسلینگ بک

یکی دیگر از انواع کفش زنانه که ممکن است در ظاهر با کفش های پاشنه دارای بلند اشتباه گرفته شود این نوع کفش ها به علت مدل ظریفی که دارند بیشتر در بین خانم های جوان محبوبیت هستند. طراحی آن به شکلی است که در قسمت پشتی دارای یک بند است که امکان تنظیم را به فرد می دهد و همین امر باعث تفاوت آن ها با کفش های پاشنه بلند است. این کفش ها را می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

کفش پامپ

کفش پامپ
کفش پامپ

این مدل کفش را اغلب به عنوان کفش های مجلسی می شناسند که از طراحی خاصی برخوردار بوده و در قسمت جلویی آن کمی لژ دار است. این کفش ها برای مهمانی ها طراحی شده و متناسب برای پیاده روی و راهپیمایی های طولانی نیست به علت طراحی خاص آن ها استفاده در طولانی مدت موجب خستگی و ناراحتی پاها می شود.

کفش چانکی

کفش چانکی
کفش چانکی

اگر در میان مدل های کفش های زنانه پاشنه بلند به دنبال یک مدل راحت و زیبا هستید چانکی یک نمونه منحصر به فرد است که از پاشنه های بزرگی برخوردار است و سطح مقطع آن نیز نسبتا زیاد است. این مدل کفش از پاشنه ی نسبتا بلند برخوردار است و طراحی آن به شکل بوت، نیم بوت ، ساده است که ارتفاع پاشنه ها نیز در اندازه های مختلف مشاهده می شود.

کفش موکاسین

کفش موکاسین
کفش موکاسین

یکی از انواع کفش زنانه بسیار زیبا و راحت که از پوست حیوانات ساخته شده است. این مدل کفش ها تقلیدی از کفش های بومی مردم آمریکای شمالی است که در عین راحتی و انعطاف پذیری از استحکام بالایی برخوردار هستند. از ویژگی های بارز این نوع کفش تزئیناتی است که به شکل مهره و گلدوزی بر روی آن ها وجود دارد. کفش های موکاسین دارای یک کفی بسیار منعطف و نرم هستند.

کفش اسکله

کفش اسکله
کفش اسکله

یکی دیگر از انواع کفش های زنانه بسیار محبوب مدل اسکله است این نوع کفش در گذشته مخصوص ملوانان و کارکنان کشتی و اسکله ها بود که قسمت کفی آن را از نوعی پلاستیک ساخته بودند تا مانع لیز خوردن آن ها شود. دیری نگذشت که این مدل کفش مورد توجه طراحان مد واقع شد و به دنیای مد و فشن راه پیدا کرد. این نوع کفش دارای بافت و بندهای بسیار زیبایی است و اغلب به صورت دست دوز عرضه می شوند.

کفش کتانی

کفش کتانی
کفش کتانی

به جرات می توان گفت کتانی ها به عنوان پرطرفدارترین انواع کفش زنانه به شمار می روند که معمولا در رنگ های روشن عرضه شده و طراحی آن ها متناسب با استایل های خیابانی و نیمه رسمی است.

منبع: vasetkala و blog.grabon

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 3 میانگین: 3.3]

همچنین ببینید

کتونی تولید ملی

بهترین تولیدی‌ های کفش کتانی ایرانی کدامند؟

بهترین کفش کتانی ایرانی را از کدام فروشگاه می‌توان تهیه کرد؟ آیا فروشگاه‌هایی را می‌شناسید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *