انواع مانتو کوتاه
انواع مانتو کوتاه

انواع مانتو کوتاه ، محل و نحوه استفاده آنها

با انواع مانتو کوتاه در طرح‌های مختلف آشنا هستید؟ در این مقاله به معرفی چند مدل از مانتوهای کوتاه زنانه که بخصوص در میان جوانان بسیار پر طرفدار است، پرداخته شده است. هر سال با توجه به مد آن سال که توسط طراحان مد معرفی می‌شود، مانتوها در مدل‌های بلند و مجلسی و یا کوتاه و اسپر به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از انواع مانتو کوتاه یا بلند زنانه طرفداران خاص خود را دارد و انتخاب آن بستگی به موقعیت مکانی دارد که فرد قصد رفتن دارد. در هنگام انتخاب مانتوی بلند یا کوتاه، توجه به اندام و قد فرد بسیار مهم است، زیرا افراد با قد کوتاه بهتر است از مانتوهای خیلی بلند استفاده نکنند که باعث می‌شود قدشان کوتاه‌تر به نظر برسد.

در میان انواع مدل مانتو، مانتوی کوتاه زنانه نیز محبوبیت خاصی داشته و طرفداران مخصوص خود را دارد. مانتوهای کوتاه در انواع مختلف مدل‌های مجلسی، اسپرت، مانتو کتی و ورزشی در بازار وجود دارند که انتخاب هر یک از این مدل‌ها سلیقه‌ای است. مانتوهای کوتاه یکی از محبوب‌­ترین انواع مدل مانتوها برای اکثر خانم‌­ها با فرم اندامی مختلف است. انتخاب هر یک از این مدل­‌های مانتو کوتاه جلو باز یا جلو بسته نیز به سلیقه شخصی و فرم اندام بستگی دارد.در ادامه با برخی از این مدل‌ها به همراه تصاویر مربوطه آشنا می‌شوید.

مدل مانتو کوتاه زنانه

معمولا مدل مانتوی ترندی که برای بانوان بصورت کوتاه طراحی و دوخته می‌شود شامل مانتوهای اسپورت جین، مانتوهای جلو بسته‌ی پترن‌دار یا گلدوزی شده، مانتو مجلسی شنلی، مانتو ککتی می‌باشند.

مانتو کوتاه اسپرت اداری و رسمی

یکی از انواع مانتو کوتاه زنانه، مانتوی اسپرت اداری و رسمی است. این مانتوها اغلب برای رفتن به سر کار و قرارهای رسمی کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه بسیاری از بانوان از ست کت و شلوار رسمی برای خیابان و یا مجالس نسبتا رسمی نیز استفاده می‌کنند که اتفاقا بسیار جذاب هم هست. برای آنکه بتوانید بهترین مدل‌های مانتو اداری در سبک و طرح اسپرت را برای خود برگزینید، بهتر است که به سایت‌ها و مجلات مد و پوشاک لباس سری بزنید.

مانتو کتی کوتاه

مانتوی کتی کوتاه زنانه اغلب به شکل ساده طراحی و دوخته می‌شوند. برخی از این کت‌ها در مدل یقه با یکدیگر تفاوت دارند که انتخاب هر یک از مدل‌ها بسته به سلیقه شخصی بانوان دارد.

مانتوی کوتاه طرح لی

یکی از انواع مانتو کوتاه زنانه، مانتوی طرح جین یا لی برای بانوان است. بازار پارچه‌های جین امروزه در دنیای مد بیشتر از هر چیز دیگری داغ است. به طوری که روز به روز علاقه‌مندان و طراحان این مدل مانتوها با طرح‌های متنوع زیادی علاقه و انگیزه مشتریان برای خرید این اجناس را بیشتر از پیش کرده است. این مانتوهای کوتاه خصوصا در میان جوانان و در فصل تابستان کاربرد زیادی دارد. این مانتو را با یک شلوار جین و یک جفت کتانی سفید می‌توان ست کرد. این مانتوها با طرح‌ها و رنگ‌های آبی درخشان در ترکیب و تلفیق مدل و رنگ بی‌نظیر هستند.

مانتو کوتاه لی

مانتو کوتاه اسپرت زنانه

از دیگر مدل مانتو کوتاه می‌توان به مانتوهای کوتاه اسپرت دخترانه و زنانه اشاره کرد. این مدل مانتوها در انواع پارچه‌های نخی، کتان و پارچه‌های لخت و یا ضخیم تولید می‌شوند. برخی از این مانتوها جلو باز و برخی جلو بسته و دارای کمر یا دکمه می‌باشند. معمولا در فصول پاییز تا زمستان، به دلیل ضخیم بودن پارچه‌ها از مانتوهای کوتاه بیشتر استقبال می‌شود.

مانتو اسپرت کوتاه

مانتو کوتاه مجلسی

یکی از مانتوهای کوتاه زنانه که صرفا برای رفتن به مراسم و مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانتو کوتاه مجلسی است. این مدل مانتو اغلب دارای پارچه‌های کار شده، ملیله دوزی و … در بخش‌هایی از یقه و آستین مانتو است که سبب مجلسی شدن آن می‌شود. مانتوهای اسپرت مجلسی به دلیل آنکه خود دارای طرح‌های نامتقارن و مدل‌های پرکاری هستند، به اکسسوری چندان شلوغی نیز احتیاج ندارند.

مانتو کوتاه مجلسی

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *