کدام ماه ها برای ازدواج با هم مناسبند
کدام ماه ها برای ازدواج با هم مناسبند

ازدواج شهریوری با شهریوری مناسب است؟

آیا ازدواج شهریوری با شهریوری مناسب و موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر؟ در اامه این مطلب درباره طالع بینی ازدواج متولدین ماه‌های شهریور با هم صحبت شده است. در حالت کلی گفته می‌شود که ازدواج زن و مرد شهریوری با یکدیگر بسیار خوب است. با توجه به خصوصیات اخلاقی این دو نفر می‌توان گفت که هر دوی آن‌ها در زندگی مشترک به دنبال رسیدن به اهداف مشترک خواهند بود و از این جهت قادر هستند زندگی فوق‌العاده خوبی را در کنار هم بسازند. زن و مرد شهریور ماهی هر دو صمیمی و صادق و با محبت می‌باشند. هم مرد و هم زن شهریوری همواره به فکر محبت کردن به همسرش است و هر دوی این زوج در حد نیاز این کار را انجام می‌دهند که همین ویژگی برای دوام زندگی مشترک آن‌ها خوب است.

در بررسی ازدواج مرد شهریوری با زن شهریور ماهی با قطعیت و احتمال زیاد می‌توان گفت که زندگی مشترک خوبی در پیش رو دارند. آرامش و خوشبختی از ویژگی اصلی زندگی این دو نفر خواهد بود. عنصر مشابه وجودی و داشتن یک نشانه در دایره‌ طالع‌بینی هر دو نفر این زوج باعث می‌شود که در زندگی تفاهم بسیاری با هم داشته باشند و در کل ازدواجشان بسیار خوب است.

خصوصیات زنان و مردان شهریور ماهی

زنان شهریور ماه در کل بسیار آرام و صبور هستند. این افراد هرگز مانند سایر افراد رفتار نمی‌کنند. زنان شهریور ماهی به ندرت عصبانی می‌شوند و اصلا به دنبال دردسر نیستند. امکان ندارد زن شهریور ماهی یک دفعه غیبش بزند. از ویژگی اصلی زنان شهریور ماهی خوددار بودن آن‌ها است، پس هیچ وقت همانند متولدین سایر ماه‌ها امکان ندارد فوران کند و یا همواره جذاب و لوند باشد. پشتکار زن مرداد ماهی سبب می‌شود که دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعا اعتماد کند. او فمینیست سرسختی است ولی می‌خواهد که او را مثل یک انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.

مردان متولدین شهریور ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. مردان متولد شهریور نیز همانند زنان این ماه معمولا علاقه‌ی زیادی به داشتن فرزند دارند و قسمت عمده‌ی زندگی خود را وقف خانواده‌ی خود می‌کنند. زنان و مردان شهریور ماهی هر دو روحیه بسیار حساسی دارند. این زوج اصلا کینه‌ای نیستند ولی اگر یک بار دلشان را بشکنید دیگر به حالت عادی برنمی‌گردند و قطعا رابطه‌شان با هم تمام می‌شود. در ازدواج زن و مرد شهریوری عشق و احترام دو مولفه بسیار مهم است که هر دو به آن معتقدند.

زن شهریور ماهی معمولا کم‌توقع، محجوب، کم‌حرف، محافظه‌کار، کم‌رو و خجالتی است. این افراد علاقه دارند تا اغلب کارهای خود را خودشان به تنهایی انجام دهند. از طرفی مرد شهریوری هم مثل زن شهریوری کم حرف و تا اندازه‌ای تودار و منزوی است و این مورد مشکلی در زندگی مشترک این دو نفر ایجاد نخواهد کرد. مردان و زنان شهریور ماهی هر دو مرد معمولا با ملاحظه و منطقی بوده و از قدرت تجزیه‌ و تحلیل خوبی برخوردار هستند. زنان شهریور ماهی شهامت بالایی دارند و در مورد افراد زندگی و خانواده خود شدیدا مسئولیت‌پذیر هستند. همین امر سبب می‌شود تا وابستگی بین اعضای خانواده و همچنین زن و شوهر شهریور ماهی بسیار زیاد شود.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 7 میانگین: 4.4]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *