آموزش دستمال سر
آموزش دستمال سر

آموزش بستن دستمال سر پسرانه

آموزش بستن دستمال سر پسرانه را در این مقاله مطالعه می کنید. وقتی نوبت به لوازم جانبی و اکسسوری آقایان می رسد. دستمال سر پسرانه یک انتخاب کلاسیک و بی انتها است. این مورد ساده و در عین حال همه کاره از بسیاری جهات پوشیده شده و برای افزودن استایلی شیک به هر ظاهری مناسب است. دور از اینکه فقط یک قطعه برای دوچرخه سواران و دزدان دریایی باشد. دستمال سر هنگام پوشیدن به روش صحیح می تواند مناسب هر جوانی باشد. بنابراین ، خواه در جشنواره ای شرکت کنید. آخر هفته با دوستان خود ملاقات کنید ، یا به یک مهمانی گاه به گاه هوشمند و خاص  بروید. یک دستمال سر پسرانه می تواند یک لباس عالی برای لباس شما باشد. در این راهنما ، ما به روشهای زیادی برای پوشیدن و مدل دادن به این لوازم جانبی پارچه ای نگاه می کنیم.

دستمال سر پسرانه چیست؟

دستمال سر که به عنوان روسری نیز شناخته می شود ، یک پارچه تقریبا بزرگ مثلثی یا مربع شکل است. دستمال سر به طور سنتی برای اهداف محافظ یا تزئینی دور گردن یا سر می پوشند. با این حال ، امروز ، زنان و مردان هر دو آنها را به روش های مختلفی از جمله در اطراف مچ دست ، از کمر و حتی به عنوان مربع جیبی می پوشند. نوارهای باند کلاسیک رنگی هستند و به طور کلی دارای یک چاپ سفید گل مروارید هستند . اما گزینه های بیشتری امروز وجود دارد به همین ترتیب ، هنگام خرید دستمال سر ، شما می توانید طیف گسترده ای از رنگ ها ، الگوها ، پارچه ها و اندازه ها را انتخاب کنید.

دستمال سرچیست؟
دستمال سرچیست؟

نحوه پوشیدن دستمال سر پسرانه

هر پسری بنا بر سلیقه ای که دارد، دلش می خواهد دستمال سر را به علاقه خودش هر جا که دوست دارد استفاده کند. اینجا آموزش بستن دستمال سر پسرانه به شکل های مختلف را به شما می گوییم لطفا همراه ما باشید.

لطفا مطالعه بفرمایید: انواع دستمال سر (ورزشی، کوهنوردی و …) و تفاوت آنها

دور گردن

دور گردن یکی از ساده ترین راه های پوشیدن دستمال سر است. این ظاهر تقریباً برای هر نوع ملایمی مناسب است. می تواند برای موارد مهمانی های گاه به گاه و هم هوشمندانه مناسب باشد. برای اینکه ظرافت ظاهری داشته باشید ، یک دستمال سر کوچک انتخاب کنید. آن را بچرخانید ، آن را دور گردن خود قرار داده و در قسمت جلو گره بزنید. برای داشتن ظاهری جسورانه تر ، می توانید آن را در پشت گردن خود گره بزنید و گوشه ای از سمت چپ آزاد باشد. یا اگر دستمال سر شما به اندازه کافی بزرگ باشد ، حتی ممکن است بتوانید آن را به عنوان روسری بپوشید. اما ، مهم نیست که چطور آن را می پوشید ، مراقب رنگ دستمال سر خود باشید. رنگ های پررنگ مانند قرمز را انتخاب کنید تا هیجان گروه های خنثی و صدای ملایم را برای لباس هایی که خنثی هستند یا رنگ کمی دارند اضافه کنید.

دستمال سر دور گردن
دستمال سر دور گردن

دور سر

برای ظاهری جسورانه و راک اند رول می توانید دستمال سر را به دور سر ببندید. این ظاهر مورد پسند نوازندگان است و برای دستیابی به سبک بیانیه مناسب است. این همچنین یک انتخاب عالی برای مردان با استایل های هنری طولانی است. هنگام حضور در جشنواره یا برنامه بعدی خود آن را امتحان کنید. برای رسیدن به ظاهر ، با انتخاب دستمال سر عالی شروع کنید. شما می توانید با یک رنگ خنثی مانند سیاه ظاهر خود را ظریف نگه دارید یا با رنگی پررنگ جسور باشید. پس از انتخاب ، دستمال سر  را صاف بگذارید. سپس ، آن را به طول چندین بار در یک مستطیل بلند بچرخانید. در آخر ، گوشه های گشاد خود را ببندید و آن را دور سر خود ببندید. برای تکمیل ظاهر خود ، دستمال خود را با یک لباس غیر رسمی و خنک لباس خیابانی ست کنید.

 

دستمال دور سر
دستمال دور سر

دور مچ

روش ساده و در عین حال شیک پوشیدن دستمال ، بسته شدن و بستن آن به دور مچ دست شماست. با انجام این کار دوز روشنی از نگرش به هر لباسی اضافه می شود. مناسب برای ظاهری آرام. پوشیدن یک دستمال سر در اطراف مچ دست ، یک احساس سریع راک استار را طراحی می کند. به همین ترتیب ، این ظاهر با نوارهای باریک تیره و چاپ های برجسته بهترین عملکرد را دارد. به عنوان مثال ، یک دستمال سیاه با جمجمه های سفید بسیار مناسب تر از یک سبک قرمز سنتی با طرح پازلی به نظر می رسد. همچنین به یاد داشته باشید که  دستمال در اطراف مچ دست هنگامی که کمی نامرتب باشد کاملا بد جلوه می دهد. ، بنابراین مواظب باشید کاملاً تا نزنید و خیلی گره نزنید.

دستمال سر دور مچ
دستمال سر دور مچ

از کمر

اگر به دنبال یک روش ظریف برای ترکیب یک دستمال سر در یک لباس راحتی هستید ، پوشیدن آن از کمر گزینه ای عالی است. هنگامی که یک دستمال را نزدیک صورت خود می پوشید ، مانند سر یا اطراف گردن خود ، فوراً به یک لوازم جانبی بیانیه تبدیل می شود. اما ، هنگامی که از کمر کم پوشیده می شود ، می تواند به آرامی لباس شما را برجسته کند و بدون اینکه زیاد پررنگ به نظر برسد ، رنگ و بویی از آن را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این ، ممکن است پوشیدن آن از کمر بسیار راحت تر باشد. از این گذشته ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در جیب ، کمربند یا کمر خود قرار دهید یا آن را به یک حلقه کمربند ببندید تا به آن متصل شود.

دستمال دور کمر
دستمال دور کمر

به عنوان یک میدان جیبی

یک دستمال سر ساده می تواند فوق العاده به کار بیاید. حتی می توانید از آن به عنوان مربع جیبی پشتیبان در یک خرج کردن استفاده کنید. یک دستمال مناسب برای مواقع هوشمند گاه به گاه می تواند به راحتی جمع شده و در جیب کت شما قرار گیرد. لمس سریع و ساده ای داشته باشد. برای جلوه دادن به ظاهر ، یک دستمال سر متناسب با لباس خود انتخاب کنید. یکی با طرح یا رنگ روشن در حالیکه طرحهای ظریف با هم مخلوط می شوند خودنمایی می کند. همچنین به اندازه و وزن پارچه دستمال سر توجه داشته باشید. در حالت ایده آل ، شما می خواهید دستمال آنقدر ضخیم باشد که از جیب شما به شکلی شیک بیرون بیاید. اما آنقدر کوچک باشد که از افزودن مقدار زیاد آن جلوگیری کنید. همچنین برای اطمینان از ظاهر زیبا باید قبل از استفاده از دستمال سر به عنوان مربع جیبی ، آن را اتو کنید.

دستمال در جیب
دستمال در جیب

چه موقع دستمال سر بپوشید

اکثر پسرها دوست دارند از دستمال سر استفاده کنند اما کجا و چطور نمی دانند. آموزش بستن دستمال سر پسرانه بسیار راحت است و با مطالعه این مقاله سبک و استایل با دستما سر را یاد می گیرید.

مناسبت های گاه به گاه

دستمال سر لوازم جانبی خارق العاده ای هنگام شرکت در رویدادهای گاه به گاه است. آنها می توانند برای هر فصلی کار کنند و می توانند انواع مختلف لباس را تکمیل کنند. برای جلوه ای کوتاه ، یک دستمال پنبه ای سبک به رنگ کلاسیک مانند آبی یا قرمز یا طرح مانند پیسلی یا کامو انتخاب کنید. آن را به دور گردن ، سر یا مچ خود یا از کمر خود بپوشید. سپس ، می توانید دستمال سر خود را با شلوار جین ، کفش های کتانی و یک تی شرت برای ظاهری شیک و ساده ست کنید. یا چرخش منحصر به فرد خود را اضافه کنید. فقط به یاد داشته باشید که فضای کلی را آرام و با اعتماد به نفس حفظ کنید.

مناسبت های گاه به گاه
مناسبت های گاه به گاه

مناسبت های گاه به گاه هوشمند

یک دستمال سر می تواند یک لوازم جانبی شگفت آور شیک برای مناسبت های گاه به گاه هوشمند ایجاد کند. این می تواند علاوه بر جذابیت پیراهن سفید و لباس چینی باشد. یا وقتی با کت و شلوار آرام و تی شرت پوشیده می شود ، ظاهری بازیگوش و در عین حال صیقلی ایجاد می کند. برای اطمینان از اینکه لباس زیر پوشیده به نظر نمی آیید ، یک باندانای هوشمند انتخاب کنید و آن را مرتب به دور گردن یا مربع جیبی بپوشید. انتخاب یک سبک ابریشمی یا ساتن به شما کمک می کند تا ظاهر شما پیچیده و براق باشد. همچنین اگر دستمال شما رنگ پررنگی دارد ، حتماً برای ظاهر متعادل و شیک ، بقیه لباس خود را خنثی نگه دارید.

مناسبت خاص
مناسبت خاص

حرف آخر

انجمن های زیادی با دستمال سر مرتبط هستند. از جمله فرهنگ باند و آخرین روند مد. به طور سنتی ، از دستمال برای جلوگیری از گرد و غبار و عرق از صورت شما استفاده می شد. در ابتدا نام هندی روسری به معنای “بستن” بود. اکنون می توانید این تکه پارچه ها را از سر ، گردن و مچ افراد شیک پوش در سراسر جهان مشاهده کرد. امیدواریم آموزش بستن دستمال سر پسرانه برای شما مفید بوده باشد.

منبع: thetrendspotter

 

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

انواع جوراب

نکاتی درباره جوراب ها که محال است بدانید

همه چیز درباره جوراب ها بیشتر افراد این تصور را دارند که جوراب یک بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *