آرایش طبیعی و ساده به همراه لباس پلنگی
آرایش طبیعی و ساده به همراه لباس پلنگی

مدل آرایش مناسب با لباس پلنگی به چه صورت است؟

تا چه حد با مدل آرایش مناسب با لباس پلنگی آشنا هستید؟ شما عزیزان با انواع مدل‌ آرایش متناسب با استایل و لباس پلنگی آشنا کنیم. همانطور که می‌دانید انتخاب لباس با مدل و طرح‌های مختلف برای هر شخصی کاملا سلیقه‌ای است. نمی‌توان یک نفر را که از لباس ساده خوشش می‌آید، مجبور به استفاده از لباس طرح‌دار و گل گلی کرد. با توجه به میزان محبوبیت افراد به لباس‌های طرح‌دار می‌توان گفت که لباس با طرح پلنگی یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین طرح لباس در میان بانوان است. این طرح پلنگی دارای طیف رنگی متنوع و مدل‌های خاصی است که فقط هم محدود به لباس نمی‌شود. به دلیل معروفیت این لباس‌ها و علاقمندی اکثر بانوان به لباس پلنگی، هم اکنون انواع کیف و کفش‌های با طرح پلنگی، شال و روسری‌های با این طرح محبوب و انواع اکسسوری با طرح پلنگی نیز در بازار عرضه شده است.

آرایش مناسب با رنگ موی عسلی چیست؟

طبق گفته متخصصین مد، لباس‌هایی که طرح پلنگی دارند به تنهایی بسیار پر ادعا هستند. افرادی که علاقمند به پوشیدن لباس‌های با طرح پلنگی هستند باید به این نکته مهم دقت کنند که در هنگام استفاده از این لباس‌ها نباید از طرح دیگری در استایل خود استفاده کنید. سعی کنید حتما لباس‌هایی با طرح پلنگی خود را با لباس‌ها و رنگ‌های ساده ست کنید. هر چقدر دیگر اعضا استایل شما ساده‌تر باشد شما شیک‌تر دیده می‌شوید. اگر شما قدرت ریسک پوشیدن لباس‌هایی با طرح پلنگی را ندارید، می‌توانید از کیف یا کفش‌هایی با این طرح استفاده کنید. محدودیتی که در هنگام خلق یک استایل زیبا با لباس طرح پلنگی ذکر شد، مربوط به سبک آرایش با این مدل لباس نمی‌شود. در ادامه با انواع سبک‌های آرایش که مناسب این مدل لباس هستند، صحبت خواهد شد.

استفاده از آرایش اسموکی با لباس پلنگی

یکی از مدل آرایش با لباس پلنگی که بسیار محبوب و پرطرفدار است، آرایش اسموکی یا همان دودی است. این سبک آرایش اغلب توسط متخصصین مد و فشن در زمانی استفاده می‌شود که از پیراهن‌های ماکسی با طرح پلنگی استفاده می‌کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که آرایش اسموکی به صورتتان می‌آید و با رنگ پوست و مویتان همخوانی دارد، می‌توانید از این مدل آرایش با لباس پلنگی استفاده کنید. برای مثال به تصویر زیر دقت کنید که یکی از نمونه آرایش‌ فرد معروف به همراه لباس پلنگی است.

نمونه آرایش اسموکی به همراه لباس با طرح پلنگی

به تصویر بالا نگاه کنید. آرایش مناسب با لباس پلنگی در این عکس از اسموکی یا دودی به همراه یک استایل کامل پلنگی استفاده شده است. همانطور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، آرایش اسموکی به آرایشی گفته می‌شود که در آن چشمان فرد نقطه تمرکز و جلب توجه است. در این مدل آرایش متناسب با استایل و لباس پلنگی، برای آرایش چشم از سایه‌های بسیار تیره و مشکی در پشت چشم استفاده می‌شود. اینکار باعث می‌شود چشمان شما گیراتر و جذاب‌تر نشان داده شود. معمولا رنگ موی تیره یا لایت نیز بهترین انتخاب برای ساختن یک استایل خاص به همراه لباس پلنگی است. البته انتخاب رنگ مو کاملا شخصی بوده و محدودیتی ندارد.

استفاده از برنزر و رز گونه طبیعی

در هنگام استفاده از آرایش اسموکی بهتر است به سراغ رژ گونه‌های پر رنگ و جیغ نروید. همچنین در انتخاب یک برنزه‌ کننده نیز باید دقت زیادی به خرج دهید. هرگز به سراغ برنزر با رنگ تیره نروید و کافی است از یک سایه کم‌رنگ و محو برای حجم‌ دادن و شکل دادن به صورت خود استفاده کنید. بکار بردن رژ گونه‌های با تناژ روشن و هلویی در کنار آرایش چشم غلیظ و دودی بهترین انتخاب است. در واقع چون در آرایش اسموکی، نقطه تمرکز چشمان فرد است و قصد داریم چشمان فرد در هنگام رویارویی با دیگران در مرکز جلب توجه قرار گیرد، بهتر است سایر اجزای صورت آرایش ملایمی داشته باشند.

استفاده از برنزر طبیعی در آرایش اسموکی
استفاده از برنزر طبیعی در آرایش اسموکی

استفاده از رژ لب نود و کم رنگ در آرایش اسموکی

از دیگر نکاتی که در هنگام بررسی بهترین آرایش مناسب با لباس پلنگی باید به آن دقت کنید، انتخاب یک رژ لب مناسب است که با آرایش اسموکی شما همخوانی داشته باشد. اگر به دو تصویر فوق دقت کنید، مشاهده می‌کنید که در هنگام ساخت یک استایل خاص با لباس پلنگی به همراه آرایش اسموکی، از رژ لب‌های تیره و پر رنگ یا قرمز به هیچ عنوان استفاده نشده است. در صورتی که یک پیراهن بلند ماکسی با طرح پلنگی بر تن دارید، می‌توانید از آرایش اسموکی به همراه یک رژ لب با تناژ رنگی نود، صورتی یا کرم استفاده کنید. کم رنگ باشد و اصلا جلب توجه نکند. دقت کنید چون چشمان شما آرایش غلیظی دارد، بهترین انتخاب برای رژ لب استفاده از رنگ کرم بسیار محو است.

استفاده از آرایش ساده و طبیعی به همراه لباس پلنگی

از دیگر مدل‌ آرایش متناسب با استایل و لباس پلنگی، داشتن یک آرایش ساده و روزانه است. اگر علاقمند به آرایش اسموکی یا غلیظ نیستید و این مدل آرایش مناسب با چهره شما نیست. می‌توانید از آرایش ساده به همراه یک رژ لب نیز استفاده کنید. به تصویر زیر نگاه کنید.

استفاده از آرایش طبیعی و ساده به همراه لباس پلنگی
استفاده از آرایش طبیعی و ساده به همراه لباس پلنگی

با توجه به تصور فوق می‌توانید دریافت کنید که از آرایش‌های نچرال و طبیعی نیز می‌توانید به همراه لباس با طرح پلنگی استفاده کنید. مجبور به انتخاب آرایش اسموکی نیستید. در صورتی که علاقمند به آرایش کم هستید می‌توانید در مجالس از یک کرم پودر که متناسب با رنگ پوست شما و ترجیحا روشن باشد استفاده کنید. سپس از یک خط چشم نازک و تیره در پشت چشم خود استفاده کرده و آن را با یک ریمل پر حجم و مشکی تکمیل کنید. علاوه بر این موارد می‌توانید از یک رژ گونه هلویی به همراه کمی هایلایتر با رنگ روشن برای برجسته کردن گونه خود استفاده کنید.

در این مدل آرایش متناسب با لباس پلنگی می‌توانید بدون محدودیت به سراغ رژ لب قرمز بروید. همانطور که در عکس نیز مشاهده می‌کنید، چون چشمان شخص آرایش غلیظی ندارد . یک رژ لب به رنگ قرمز برای زیباتر کردن چهره و با نشاط نشان دادن آن استفاده شده است.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

برای ماندگاری آرایش چه کنیم

برای ماندگاری آرایش چه کنیم؟

برای ماندگاری آرایش چه کنیم؟ یکی از مشکلات بسیار مهمی که بسیاری از بانوان بخصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *